Mi 360° Camera (1080p)
Dobrý den, zakoupil jsem dva kusy kamer Mi 360° Camera (1080p) a jedna kamera se mi stále odpojuje a applikace mi home ji nenačte a to vždy v případě vložení paměťové karty – jede chvíli a pak vypadne. Uz jsem zkoušel několikrát reset ale vzdy to bLo stejné.
Dobrý den,
pokud jste zkoušel i obnovení do továrního nastavení, pak se obávám, že bude problém v hardwaru.
Zkuste kameru umístit přímo k Wi-Fi routeru. Pokud i pak bude vypadávat, tak to bohužel bude na reklamaci.
Jestliže vypadávat nebude, pak bude nutné vyřešit posílení signálu bezdrátové sítě.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, právě že kamera je v blízkosti routeru. Stále kamera pořád vypadavá a pomůže až vypnutí a znovu zapnutí do el.sítě, ale po pár hodinách se odpojí.
Pravděpodbně bude problém v kameře, protože druhá kamera funguje stále.
Dobrý den,
v tom případě bych zkusil ještě jiný router (aby se vyloučila chyba v routeru), nebo alespoň hotspot vytvořený z mobilu. Pokud bude kamera i poté vypadávat, pak to opravdu bude na reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
děkuji za odpověď. V routeru chyba nebude, protože jsem zakoupil dva ks těchto kamer a jedna jede bez problému.
Pro ujištění pošlu na reklamaci.
Dobrý den,
tak to pak rozhodně bude na reklamaci. Vypadá to, že jste bohužel narazil na vadný kus.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, Prosím kam se ukládají všechny 6 sekundové záznamy o pohybu ? V kameře nemám žádnou kartu, na cloudu jsem nic nenašel a v telefonu když se podívám na monitoring tak vidím všechny zaznamenané pohyby co kamera zaznamenala. Děkuji za pomoc
Dobrý den,
pokud se nemýlím, měly by se ukládat do cloudového úložiště, které je zdarma k té kameře. Ukládají se sem jen záznamy pohybu, nikoli dlouhodobý záznam.
Přeji hezký den.
Karel Kilián