MI 9T problem s gps

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: MiMI 9T problem s gps
Jiří H zeptal se před 5 roky

Zdravím, mám  problém s aplikací MI FIT + MI 9T ,špatně ukazuje polohu na mapě a rychlost a vzdálenost nefunguje vůbec,ty stejné problémy i na mapy.cz . Naopak třeba WAZE i  Google maps funguje bez problému, Nematé někdo zkušenost jak tohle vyřešit a by vše fungovalo?? (vysoka přesnost určovaní polohy zapnuta a spořič baterie MIUI vypnuty)
Díky

20 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
tento telefon jsem měl na recenzi a GPS v něm fungovala naprosto špičkově. Je tedy otázkou, zda se jedná o softwarový, nebo hardwarový problém.
Doporučil bych v takovém případě provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis.
Karel Kilián

Skuban odpověděl před 5 roky

Mám podobný problém s Mi fit a Mi 9T. Sledování v aplikaci Mi Fit prakticky vůbec nefunguje. Všechno nastaveno stejně dle původního telefonu (redmi 4x), kde vše fungovalo. V mapy.cz ale trackování GPS pozice funguje a navigace v gmaps je bez problémů. Dle internetu má tento problém více lidí a vypadá to, že problém je právě v kombinaci Mi Fit + Mi 9T. Např. https://c.mi.com/thread-1762073-3-1.html – 3. stránka. Nahlaste tento problém v aplikaci Mi Fit. Factory reset jsem prováděl bez úspěchu. Je smutné, že aplikace v podstatě od jedné značky jako telefon nefunguje.

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
zajímavý poznatek. Díky za odkaz na fórum, kde je evidentní, že se opravdu jedná o chybu konkrétního modelu telefonu a aplikace Mi Fit.
Snad to Xiaomi co nejrychleji opraví.
Karel Kilián

Jiří H odpověděl před 5 roky

Zdravím,tak jsem pro jistotu dal telefón do továrního nastavení i když se mi do toho moc nechtělo ale chtěl jsem mít jistotu a problém přetrvává takže problém opravdu v MI Fit

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
tak jedině počkat na aktualizaci. Snad to Xiaomi co nejrychleji vyřeší.
Karel Kilián

Shr3k odpověděl před 5 roky

Nastavení – Nainstalované aplikace – „Aplikace s problémy s GPS“ – Spořič baterie – Žádné omezení ?

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
to nebude ono. Spořič baterie se uplatňuje u aplikací na pozadí, což, pokud jsem pochopil správně, není tento případ.
Napadá mě ale ještě jedna věc: pokud spustíte Waze a následně se přepnete do jiné aplikace, po nějaké době se vypne GPS. Když se pak přepnete do Waze, už se znovu nezapne. Nemůže to být tento případ? Pokud ano, pak stačí aplikaci Waze ukončit a poté znovu spustit – a nechat na popředí.
Karel Kilián

Shr3k odpověděl před 5 roky

Mně to pomohlo, když Waze ztrácel GPS signál běžíc pod Android Auto. Google Mapy fungovaly. Spořič baterie přitom nepoužívám.

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
díky za komentář. Také si myslím, že by to mohlo pomoci.
Karel Kilián

Skuban odpověděl před 5 roky

Baterii bez omezení samozřejmě nastavenou mám včetně automatického spouštění a povolení přístupu k poloze. Asi bude zakopaný pes někde v Mi fitu nebo případně v systému a kompatibilitou s SD 730. Aktualizace na MIUI 11 EEA to nevyřešila tak snad se to vyřeší až vyjde android 10

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
spíš bych to viděl na reklamaci. Mi 9T jsem testoval a problémy s GPS jsem neměl. Stejně tak nic podobného nehlásili ani další uživatelé.
Karel Kilián

Skuban odpověděl před 5 roky

Tak jsme to testovali a jedná se o problém Global a EEA rom. Xiaomi eu rom a další s tím problém nemají.

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
to je zvláštní, protože Mi 9T jsem testoval v globální verzi – používal jsem navigaci, hrál jsem s tím telefonem geocaching a nikdy žádný problém.
Karel Kilián

Skuban odpověděl před 5 roky

No ono všechno ostatní krom mi fit funguje

Kuba odpověděl před 5 roky

Dobrý den, to já mám problém s 3 dny novou Xiaomi Mi9 SE a s polohou jak u meteor radaru tak u počasí hydrometeorologického ústavu. U obou když zadám aktuální polohu napíše že je potřeba zapnout GPS i když ji mám zaplou a povolenou. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
a samotná aplikace má v nastavení povolené oprávnění přistupovat k poloze?
Karel Kilián

Kuba odpověděl před 5 roky

Dobrý den pane Kilián,
Omlouvám se, že píší až teď , ale zjistil jsem, že GPS u aplikace meteor a ČHmú funguje venku i u mě v kanceláři, ale doma (4 patro panelák, jsem poslední víš už jen střecha) nefunguje. Někdy se chytne u okna někdy ne . Přecházím z Xiaomi MiA1 a s tím nikdy nebyl problém at už ve sklepě v paneláku nebo uprostřed lesa. Tak jsem z toho takový rozladěný, že Mi 9 se je o dost lepší model a má takové problémy. Další věc co mě trápí že když fotím venku je display strašně přepálený i když stáhnu jas tak barvy zůstanou přepálené. Můj hnědý pes je oranžový a tak zelenou trávu nemají ani kolem jaderné elektrárny. Mohl by jste mi prosím poradit i s tímhle 
Děkuji 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
no, s tímto telefonem obecně problémy tohoto typu rozhodně nejsou. Co se týká GPS – podle mne je buď něco špatně v nastavení, nebo opravdu může jít o hardwarový problém. Doporučil bych proto uvést telefon do továrního nastavení a zkusit, jak se bude chovat potom. Pokud budou problémy s polohou trvat, viděl bych to na reklamaci. Určitě to není obecná chyba tohoto modelu.
Co se týká nastavení obrazovky – zkuste se podívat do Nastavení-Obrazovka-Barevné schéma a zvolit jiné (studené, či teplé, nebo vlastní). Změní se v tomto směru něco? A pokud se to děje jen na fotkách, doporučil bych v aplikaci Fotoaparát vypnout funkci Zkrášlování, deaktivovat HDR a AI fotoaparát.
Karel Kilián

Skuban odpověděl před 5 roky

Problém s Mi fitem v mi 9t vyřešil update MIUI 11 na android 10.

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

15 + 1 =

Užijte si EXTRA SLEVY! na všechny zánovní produkty v top kvalitě

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!