mi-band-1s
Dobrý den. koupil jsem si mi band 1s ale přijde mi, že se nenabíji a ani nefunguje. Při připojení do nabíječky se nerozsvítí nic a jenom píská. nevím co mám dělat protože v balíčku nebyla ani účtenka. Děkuji za odpověď
Dobrý den, zkuste pořádně očistit kontakty náramku. Pokud se ani poté nerozsvítí, jedná se nejspíše o vadný kus. Kupoval jste jej v našem eshopu?
Dobrý den, Kontakty byla první věc kterou jsem zkoušel ale bezúspěšně. Je normální že v nabíječce píská? Náramek jsem kupoval přes alzu.
Rozhodně není. Určitě reklamujte.
Bohužel, jak už jsem psal, v balíčku mi nepřišla účtenka. Je i jiná možnost jak to řešit bez ní?
Dobrý den, přiznám se, že nevím, jakou pomoc nyní hledáte. Mi Band je podle Vašeho popisu nejspíše vadný, tudíž jej reklamujte.
Pokud jste jej kupoval v českém obchodě, uplatněte záruku (k tomu nepotřebujete nutně účtenku, ale stačí i třeba výpis z účtu, kopii účtenky, v extrémním případě i svědka. Viz české zákony https://www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/musim-mit-pri-reklamaci-originalni-doklad-o-zakoupeni-zbozi/8).
Dobry den, mam problem s parovanim naramku mi band 1s s Huawei p8 lite. Naramek neni nalezen i po nekolikerem restartovani bluetooth,telefonu i po opakovanem instalovani programu Mi fit. Co s tim? Naramek se s jinym telefonem sparoval uplne normalne,takze tam chyba neni.