Mi band 2
Dobrý den, koupila jsem si náramek a fungoval výborně. Ale po aktualizaci aplikace Mi Fit naběhne sychronizace, vše bez problémů a následně naskočí aktualizace firmwaru, která se ale nedokončí. Proběhne maximálně do čtvrtky a konec. Aplikaci jsem odinstalovala a znovu naistalovala a bez úspěchu. Zkoušela jsem i zrušit párování náramku s telefonem a znovu naistalovat a spárovat, ale bez úspěchu. Poraďte prosím co s tím.
Dobrý den, máte možnost náramek připojit k jinému telefon a zkusit aktualizaci provést z něj? Stačí do druhého telefonu nainstalovat aplikaci Mi FIt a přihlásit se ke stejnému Xiaomi účtu, jako jste nyní.
Dobrý den, zkoušela jsem náramek připojit k jinému telefonu, jak jste mi poradil, ale bez úspěchu. Ihned naskočila aktualizace firmwaru, ale nedokončila se. Zkoušela jsem to několikrát. Myslíte, že je na místě náramek reklamovat? Děkuji
Určite ho reklamujte. Pravdepodobne spadol firmware a nie je ho možné aktualizovať prípasdne opraviť len tym spôsobom že sa doň nahrá úplne nový čo by som nerobil pokiaľ je stále záruka.
Dobrý den, Mám problém spárovat Mi band 2 s Lenovo s 850. Zkoušela jsem spárovat Mi band 2 s jiným telefonem a bez problému.Nevím kde je závada. Přitom toto Lenovo má android 4.4.
Dobrý den, zkuste tuto aplikaci https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mc.fixitformiband2&hl=en
Případně tento postup http://en.miui.com/thread-85584-4-1.html