Mi band 3 – letni cas
Dobry den, po dnesni zmene na letni cas mi na naranku zustava cas zimni, ikdyz mobil se aktualizoval. Co s tim? Dekuji
Dobrý den,
přesně, jak napsal RomanGC – zkuste prosynchronizovat mobil z aplikace Mi Fit s náramkem. Mělo by to zabrat. BTW: zajímavé je, že mi to přešlo na letní čas, aniž bych musel aplikaci vůbec spouštět.
Karel Kilián
Dobrý den, ještě se přidám k tomuto tématu. Já jsem \\\“chytře\\\“ dala reset náramku a teď ale nevím, ja ´k ho znovu spárovat s telefonem? V aplikaci Mi Fit nemůžu nikde najít synchronizaci. Mohli byste mi prosím poradit, jak na to? Moc díky, Lucka
Dobrý den,
jedná-li se o Mi Band 3 a reset jste prováděla přes volbu Factory Settings (či jak to tam je v nastavení), mělo by stačit odinstalovat a aplikaci Mi Fit.
Karel Kilián
Potvrzuji – vypnout a zapnout bluetooth v telefonu a nasledna synchronizace za par vterin problem vyresi. Nicmene proc to nefunguje automaticky je mi zahadou, da e to nekde v aplikaci nastavit?
Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Jinak v aplikaci to nastavit nelze. Ale většinou stačilo zapnout aplikaci Mi Fit a počkat, až se provede synchronizace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den vlastním mi band 5 a nejdou mi spárovat hodinky s aplikaci(tím pádem mi nejde změnit čas) vždy to napíše ze náramek nelze spárovat ať kontaktuji servis. Už jsem to zkoušela odinstalovat,odpojit a zapojit Bluetooth a nic poraďte mi prosím. Děkuji moc Denisa.
Dobrý den,
teď si nejsem jistý, jak se náramek ocitl v tomto stavu. Včera fungoval a dnes píše hlášku o servisu?
Přeji hezký den.
Karel Kilián