Mi band 3 – letni cas

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Mi Band (Watch)Mi band 3 – letni cas
Petra H zeptal se před 6 roky

Dobry den, po dnesni zmene na letni cas mi na naranku zustava cas zimni, ikdyz mobil se aktualizoval. Co s tim? Dekuji

13 Odpovědi
Ok2vvv odpověděl před 6 roky

Mám stejný problém, miband 3 a zůstává starý čas. 

RomanGC odpověděl před 6 roky

Zkusil bych otevřít Mi Fit a nechat náramek synchronizovat.

Mo odpověděl před 6 roky

Pomohlo mi vypnout a zapnout Bluetooth na mobilu.

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
přesně, jak napsal RomanGC – zkuste prosynchronizovat mobil z aplikace Mi Fit s náramkem. Mělo by to zabrat. BTW: zajímavé je, že mi to přešlo na letní čas, aniž bych musel aplikaci vůbec spouštět.
Karel Kilián

Lucie odpověděl před 6 roky

Dobrý den, ještě se přidám k tomuto tématu. Já jsem \\\“chytře\\\“ dala reset náramku a teď ale nevím, ja ´k ho znovu spárovat s telefonem? V aplikaci Mi Fit nemůžu nikde najít synchronizaci. Mohli byste mi prosím poradit, jak na to? Moc díky, Lucka  

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
jedná-li se o Mi Band 3 a reset jste prováděla přes volbu Factory Settings (či jak to tam je v nastavení), mělo by stačit odinstalovat a aplikaci Mi Fit.
Karel Kilián

Peter odpověděl před 5 roky

Potvrzuji – vypnout a zapnout bluetooth v telefonu a nasledna synchronizace za par vterin problem vyresi. Nicmene proc to nefunguje automaticky je mi zahadou, da e to nekde v aplikaci nastavit?

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Jinak v aplikaci to nastavit nelze. Ale většinou stačilo zapnout aplikaci Mi Fit a počkat, až se provede synchronizace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Tralala odpověděl před 4 roky

Stačí vypnout a zapnout Bluetooth na telefonu. 

Pavel odpověděl před 4 roky

Dekuji, vypnout zapnout bluetooth pomohlo i s mi band 5. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Denisa Pospiechová odpověděl před 4 roky

Dobrý den vlastním mi band 5 a nejdou mi spárovat hodinky s aplikaci(tím pádem mi nejde změnit čas) vždy to napíše ze náramek nelze spárovat ať kontaktuji servis. Už jsem to zkoušela odinstalovat,odpojit a zapojit Bluetooth a nic poraďte mi prosím. Děkuji moc Denisa.  

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
teď si nejsem jistý, jak se náramek ocitl v tomto stavu. Včera fungoval a dnes píše hlášku o servisu?
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

6 + 1 =

Sledujte nás na Telegramu

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!