Mi Band 4 – nelze spárovat ani resetovat

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Mi Band (Watch)Mi Band 4 – nelze spárovat ani resetovat
Petra zeptal se před 5 roky

Dobrý den, prosím o radu. Bohužel jsem zapomněla odpárovat náramek Mi Band 4 a následně nebylo možné náramek připárovat: Nelze párovat, resetujte náramek a zkuste to znovu. Reset náramku není možný z důvodu odstranění ikonky nastavení z náramku.

16 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
pokud se Vám zobrazuje tato ikona a není možné na náramku přejít do Settings, pak zkuste náramek spárovat z jiného telefonu. Nepárujte přes Bluetooth, ale pouze a jen z aplikace Mi Fit. Pokud to nepůjde, pak je jediným řešením návštěva servisu, potažmo reklamace.
Karel Kilián

Petra odpověděl před 5 roky

Děkuji za odpověď. Ikona se nezobrazuje. Postupuju přes Mi Fit -> přidat zařízení -> náramek -> zde mám uveden Mi Band 4 a když na něj kliknu tak to pouze napíše: Nelze párovat, resetujte náramek a zkuste to znovu. Zkoušela jsem už i z jiného zařízení a bohužel náramek vůbec nenašel.

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
a na náramku tedy nesvítí nic?
Karel Kilián

Petra odpověděl před 5 roky

Náramek funguje, jsou tam zaznamenány kroky a vše, jakoby byl stále spárovaný. Já jsem smazala aplikaci – náramek jsem nedala odpárovat, což jsem nejspíš měla, znovu jsem nainstalovala aplikaci, ale náramek nelze už přidat a ani ho nelze připojit k jinému zařízení. Aplikaci jsem poté zkusila zase odinstalovat a znovu naistalovat, ale pořád to samé.

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
tak pak doporučím: na náramku v sekci Settings použít obnovení do továrního nastavení tj. Factory reset. Tím se náramek začne chovat jako nové, právě rozbalené zařízení. Pochopitelně tím přijdete o údaje od poslední synchronizace, ale jiná cesta není.
Následně odinstalujte a znovu nainstalujte aplikaci Mi Fit. Párování by pak mělo proběhnout, jako obvykle.
Karel Kilián

Petra odpověděl před 5 roky

To bohužel nemůžu, protože když ještě náramek fungoval, tak jsem v nastavení aplikace zvolila, že nastevení se nezobrazí na hodinkách 🙁  do nastevení se tedy přes hodinky vůbec nedostanu, netušila jsem, co skrytí způsobí, kdybych to věděla, raději na nic nešahám a neměním 😀

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
tak to se obávám, že pomůže opravdu jen servis.
Karel Kilián

Petra odpověděl před 5 roky

Doufám, že pomůže 😀

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
myslím, že ano. S podobnými problémy se nyní potýká docela dost uživatelů.
Karel Kilián

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
dostanete se na náramku do sekce Settings? Pokud ano, přejděte do této nabídky a použijte položku Factory reset.
Pokud ne, zkuste náramek spárovat z jiného telefonu. Jestli se to povede, opět ho z aplikace odpárujte, čímž by mělo dojít k obnovení továrního nastavení. Poté ho zkuste párovat s původním telefonem.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

FiliPeK.22 odpověděl před 2 roky

Mam v aplikaci mi Fitness staré zařízení které nejde ostranit prosím o radu 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
mělo by to jít takto:

  1. Otevřete aplikaci Mi Fitness
  2. Přejděte do sekce Zařízení
  3. Úplně dole je tlačítko Zrušit párování

Pokud by to nepomohlo, pak můžete zkusit:

  1. Nastavení
  2. Aplikace
  3. Správa aplíkací
  4. Mi Fitness
  5. Vymazat data
  6. Vymazat vše

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Lukáš odpověděl před 11 měsíců

Dobrý den, dnes se mi stala taková nepříjemnost
Náramek Xiaomi Band 4 se mi v noci asi podařilo poslat do továrního nastavení, ale aplikace se dal tváří jako by byl jen odpojený, nelze ho připojit ani odebrat z aplikace, náramek hlásí klasickou hlášku „Pair first“. Při pokusu o přidání nového zařízení jej aplikace nevidí, protože je podle ní stále registrován, pouze odpojen.
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 11 měsíců

Dobrý den,
to samovolné obnovení do továrního nastavení určitě není v pořádku a může naznačovat závadu náramku. Pokud na náramku svítí „Pair first“ a aplikace ho nevidí, zkuste provést párování z jiného telefonu. Pokud to ani z něj nepůjde, pak je pravděpodobně náramek nějakým způsobem porouchaný. Dávat do servisu ho, s ohledem na cenu práce a jeho cenu, nemá smysl.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Lukáš odpověděl před 11 měsíců

Jde mi o to že aplikace blokuje přidání jiného zařízení z důvodu aktivního náramku, zrušit párování jsem zkoušel, vypsalo to pokaždé bohužel chybu, nelze odebrat zařízení 

Karel Kilián Personál odpověděl před 10 měsíců

Dobrý den,
ano, pokud je zařízení v tom stavu, že na něm svítí „Pair first“, tak se Vám ho od původní aplikace nepodaří odpárovat.
Proto jsem psal, ať použijete jiný telefon a zkusíte náramek spárovat s ním.

  • Pokud by se to povedlo, znamenalo by to, že je náramek funkční. Pak by mělo stačit opět ho odpárovat a následně na starém telefonu odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci. Pak by měl jít bez problémů spárovat.
  • Jestliže by se to nepovedlo, pak by to téměř jistě značilo, že se náramek ocitl v tomto stavu kvůli nějaké vážnější závadě. Pak by byla jedinou cestou reklamace, servis, nebo výměna za nový.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

13 + 15 =

Xiaomi 14T Pro a Xiaomi 14T

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!