Mi Band 4 – nelze spárovat ani resetovat
Dobrý den, prosím o radu. Bohužel jsem zapomněla odpárovat náramek Mi Band 4 a následně nebylo možné náramek připárovat: Nelze párovat, resetujte náramek a zkuste to znovu. Reset náramku není možný z důvodu odstranění ikonky nastavení z náramku.
Dobrý den,
pokud se Vám zobrazuje tato ikona a není možné na náramku přejít do Settings, pak zkuste náramek spárovat z jiného telefonu. Nepárujte přes Bluetooth, ale pouze a jen z aplikace Mi Fit. Pokud to nepůjde, pak je jediným řešením návštěva servisu, potažmo reklamace.
Karel Kilián
Děkuji za odpověď. Ikona se nezobrazuje. Postupuju přes Mi Fit -> přidat zařízení -> náramek -> zde mám uveden Mi Band 4 a když na něj kliknu tak to pouze napíše: Nelze párovat, resetujte náramek a zkuste to znovu. Zkoušela jsem už i z jiného zařízení a bohužel náramek vůbec nenašel.
Náramek funguje, jsou tam zaznamenány kroky a vše, jakoby byl stále spárovaný. Já jsem smazala aplikaci – náramek jsem nedala odpárovat, což jsem nejspíš měla, znovu jsem nainstalovala aplikaci, ale náramek nelze už přidat a ani ho nelze připojit k jinému zařízení. Aplikaci jsem poté zkusila zase odinstalovat a znovu naistalovat, ale pořád to samé.
Dobrý den,
tak pak doporučím: na náramku v sekci Settings použít obnovení do továrního nastavení tj. Factory reset. Tím se náramek začne chovat jako nové, právě rozbalené zařízení. Pochopitelně tím přijdete o údaje od poslední synchronizace, ale jiná cesta není.
Následně odinstalujte a znovu nainstalujte aplikaci Mi Fit. Párování by pak mělo proběhnout, jako obvykle.
Karel Kilián
To bohužel nemůžu, protože když ještě náramek fungoval, tak jsem v nastavení aplikace zvolila, že nastevení se nezobrazí na hodinkách do nastevení se tedy přes hodinky vůbec nedostanu, netušila jsem, co skrytí způsobí, kdybych to věděla, raději na nic nešahám a neměním
Dobrý den,
myslím, že ano. S podobnými problémy se nyní potýká docela dost uživatelů.
Karel Kilián
Dobrý den,
dostanete se na náramku do sekce Settings? Pokud ano, přejděte do této nabídky a použijte položku Factory reset.
Pokud ne, zkuste náramek spárovat z jiného telefonu. Jestli se to povede, opět ho z aplikace odpárujte, čímž by mělo dojít k obnovení továrního nastavení. Poté ho zkuste párovat s původním telefonem.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mam v aplikaci mi Fitness staré zařízení které nejde ostranit prosím o radu
Dobrý den,
mělo by to jít takto:
- Otevřete aplikaci Mi Fitness
- Přejděte do sekce Zařízení
- Úplně dole je tlačítko Zrušit párování
Pokud by to nepomohlo, pak můžete zkusit:
- Nastavení
- Aplikace
- Správa aplíkací
- Mi Fitness
- Vymazat data
- Vymazat vše
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, dnes se mi stala taková nepříjemnost
Náramek Xiaomi Band 4 se mi v noci asi podařilo poslat do továrního nastavení, ale aplikace se dal tváří jako by byl jen odpojený, nelze ho připojit ani odebrat z aplikace, náramek hlásí klasickou hlášku „Pair first“. Při pokusu o přidání nového zařízení jej aplikace nevidí, protože je podle ní stále registrován, pouze odpojen.
Dobrý den,
to samovolné obnovení do továrního nastavení určitě není v pořádku a může naznačovat závadu náramku. Pokud na náramku svítí „Pair first“ a aplikace ho nevidí, zkuste provést párování z jiného telefonu. Pokud to ani z něj nepůjde, pak je pravděpodobně náramek nějakým způsobem porouchaný. Dávat do servisu ho, s ohledem na cenu práce a jeho cenu, nemá smysl.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Jde mi o to že aplikace blokuje přidání jiného zařízení z důvodu aktivního náramku, zrušit párování jsem zkoušel, vypsalo to pokaždé bohužel chybu, nelze odebrat zařízení
Dobrý den,
ano, pokud je zařízení v tom stavu, že na něm svítí „Pair first“, tak se Vám ho od původní aplikace nepodaří odpárovat.
Proto jsem psal, ať použijete jiný telefon a zkusíte náramek spárovat s ním.
- Pokud by se to povedlo, znamenalo by to, že je náramek funkční. Pak by mělo stačit opět ho odpárovat a následně na starém telefonu odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci. Pak by měl jít bez problémů spárovat.
- Jestliže by se to nepovedlo, pak by to téměř jistě značilo, že se náramek ocitl v tomto stavu kvůli nějaké vážnější závadě. Pak by byla jedinou cestou reklamace, servis, nebo výměna za nový.
Přeji hezký den.
Karel Kilián