mi-fitnes-nezobrazuji-se-data
Zmizela data (spánek, kroky..) z minulých dní, ale v týdenním přehledu jsou, ale chybí poslední den (neděle). V měsíčním přehledu je zase vše bez posledního dne v měsíci.
Dobrý den,
může to souviset s přechodem z letního času. Zkuste:
- Odpárovat hodinky.
- Odinstalovat aplikaci Mi Fitness.
- Uvést hodinky do továrního nastavení.
- Znovu nainstalovat aplikaci Mi Fitness a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
- Spárovat hodinky s aplikací.
Je ale možné, že se nezobrazovaná data už neukážou.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
Váš problém se objevil krátce po změně času z letního na zimní (k té došlo v noci ze 26. na 27. října 2024), což může být skutečně příčinou těchto potíží. Aplikace a zařízení někdy potřebují několik dní na to, aby se s takovou změnou času plně synchronizovaly.
Dejte prosím vědět, jak se situace vyvíjí a zda problémy přetrvávají. Vaše zkušenost může pomoci i dalším uživatelům, kteří se potýkají s podobným problémem.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
problém stále trvá a máte pravdu – asi se týká změny času. Před jarní změnou je vše OK, od 31.3. do 26.10. se nezobrazují denní data, neděle v týdnu a poslední den v měsíci. Od 27.10. je opět vše OK.
S pozdravem Franc
Dobrý den,
to je ale divné. U mě se problém projevuje pouze v den, kdy se mění čas. U Vás problém přetrvává po celou dobu letního času? V takovém případě bych zkusili po změně času:
- Odpárovat hodinky.
- Odinstalovat aplikaci Mi Fitness.
- Uvést hodinky do továrního nastavení.
- Znovu nainstalovat aplikaci Mi Fitness a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
- Spárovat hodinky s aplikací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián