Mi Home Security Camera 360 720p – problem po updatu

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: KameryMi Home Security Camera 360 720p – problem po updatu
Petr Šťastný zeptal se před 6 roky

Dobrý den,
Vlastním dve kamery Mi Home Security Camera 360, obě mi včera nabídly aktualizaci, odsouhlsil jsem ji, a obě jsou dále nedostupné a nenastavitelné, nereagují na stisk tlacitka reset, ani dvě minuty držení je neresetuje, ani drzení při odpoeném kabelu a následné zapojení. Na kamerách ihned po zapnutí napájení svítí oranžová notifikace. Kamery nechci reklamovat, potřebuji je využívat. Neexistuje domácí možnost přehrání firmwaru? – recovery firmware, který se da na sd kartu? viz navod na strankach https://en.miui.com/thread-3547398-1-1.html
Dekuji

20 Odpovědi
Rasto odpověděl před 6 roky

ja mam rovnaky problem asi hodinu. vobec ani jedna z 2 kamier po update nefunguje aj po preinstalovani hi home v mobile

Petr odpověděl před 6 roky

Jsrm rád, že nejsrm sám s tímto problémem. Už jsem komunikoval s „odborníkem“ xiaomi v czc, kde jsem je koupil, doporučuje reklamaci. Já nemám čas čekat 30 dní… Podle mě je to zásah na 5 minut… Čekám, že tady nám pomohou

Rasto odpověděl před 6 roky

https://en.miui.com/thread-4490739-1-1.html tu je komunita kde maju rovnake problemy. skusal som ich navod s tym recovery img ale vobec to nepomohlo. tp link za 30E som kupil a aj po firmware funguje.

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
ano, zjevně se problémy tohoto typu objevují. A možností je skutečně buď zkusit postup uvedený zde, nebo pak, když nezabere, reklamace.
Karel Kilián

PatrikS odpověděl před 6 roky

Podarilo sa mi to vyriešiť. Postup je trochu zložitejší ale kamera je opät 100% funkčná:
1 stiahni https://c720p-recovery.pekidi.com
2 nahraj na root SD karty tf_recovery.img, daj do kamery a zapni kameru (cca 2-3 min iba svieti, potom začne kecať v čínštine)
3 Mi home musí mať nastavený region na Mailand China (na Eu to nefunguje)!
4 spráruj na novo – pozor kamera je s týmto fw chromá, tj, neotačasa po žiadnej ose
5 obraz z kamery sa nahodí, po chvíli je v Mi Home k dispozícii fw update – treba updatovať.
6 po update fw kamera nabehne a už funguje a po svojích osách! (hotovo)
7 ponúka sa ešte ďaľší fw 3.3.6… – pokojne stiahnuť, ten je ešte ok
8 ponúka sa ešte (ako najnovší) fw 3.4.5 – IGNOROVAT!!! Inak zabije kameru a treba začať od bodu 2
9 testované na PN: MIXJ04CM

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
moc díky za postup řešení! Prosím ostatní, co to zkusí, aby dali vědět, zda to funguje.
Karel Kilián

Petr odpověděl před 6 roky

Bohužel pro mě tento návod přišel večer v den, kdy jsem kamery reklamoval… To bych blil. Teď budu 30+ dní čekat, než mi to vyřeší. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
tak to zamrzí. Naprosto chápu Vaše rozčarování. Ale třeba to dají dohromady dřív. Držím palce!
Karel Kilián

Jiří odpověděl před 6 roky

Dobrý den, návod sice kameru oživil, ale teď zas nečte QR kod, už jsem z toho na švestku, nestalo se tu někomu že to nečetlo QR? Díky!

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
podle tohoto videa (sice s jinou kamerou) se to někdy děje. Uživatelé tam však řešení nenašli. Respektive někteří kvůli tomu kameru vraceli/reklamovali.
Karel Kilián

Slavomír odpověděl před 6 roky

díky PatrikS pomohlo
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

David Rašťák odpověděl před 6 roky

Dobrý den, mám nastavený monitoring od 0:00 do 5:00 Ale kamera monitoruje i v jiných hodinách a posila notifikace. V čem může být problém?

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
zatím nikdo takový problém nehlásil. Zkuste nastavit monitoring kompletně znovu. Nevím, jak na těchto kamerách, ale třeba na TP-Link je ve výchozím stavu 24hodinové sledování a až hluboko v nastavení je možnost specifikovat konkrétní hodiny.
Karel Kilián

elbarto odpověděl před 5 roky

Zdar všem, tyhle kamery jsou peklo, ostatně co může uživatel čekat za 30USD. Největší problém je China cloud, jinak bych řekl, že OK. Náhledy na kamery přes druhý konec světa je nesmysl. Když dám region Europe, tak kameru vůbec nenačtu, když dám region China jedu přes půlku světa. On mám obavu v evropě, stejně žádny cloud Xiomi není. Bohužel problém vidím v síti.  2 dny kamera jede užasně, potom vidím nic nebo pouze náhledy. Plný obraz kamera nedokáže protlačit. Tím se zařízení staví do kategorie pro děcka což je škoda, protože jinak obraz je slušný a noční monochrom vinikající.Jeden kousek testujeme 2 měsice ve sklepě. Noční režim je dokonce lepší než na některých kamerách od Hikvisionu. Hlavně NIKDY nepovolujte aktualizaci firmware, to je definitivní smrt těchto strojů. Hádám, že počet reklamací musí být rekordní 🙁

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
to s těmi regiony je IMHO dané hlavně tím, pro který region byla kamera určena. Nicméně nemám toto nijak podložené.
Jinak co se týká přenosu obrazu, tak většina uživatelů nemá problém s tím sledovat živý stream z kamery. Tady bych opravdu hledal problém v síti.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jan Novák odpověděl před 4 roky

Dobrý den. 
Mám kameru Xiaomi IMILAB Security Camera N Series.  A mám problém s autorizaci aktuálního softwaru kamery při první instalaci. Vše proběhne v pořádku, včetně instalace do aplikace a připojení k wifi. A v APP se zobrazí ikona, ale je pouze tmava a nelze zpustit. Při kliknutí se zobrazi níže uvedené hlášení. To samé se zobrazuje při dokončení první registrace do APP :  ,, pluginy se nepodarilo najit zkontrolujte novou verzi „. Prosím o nějakou radu jak postupovat. 
Dekuji Novák. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
doporučil bych zkusit uvést kameru do továrního nastavení a následně nainstalovat z jiného telefonu. Pokud to dopadne stejně, pak to patrně bude na reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jakub odpověděl před 2 měsíce

Zdravím dnes jsem řešil ten samý problém a hodně pomohlo použití toho to fw okamžitě potom naskočila a funguje už bez problému tak snad to někomu třeba pomůže 😀  https://c720p-recovery.pekidi.com/tf_recovery.img

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 měsíce

Dobrý den,
každopádně moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

17 + 13 =

Xiaomi Smart Band 8

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!