mi-smart-speaker
Dobrý den, Nejde mě připojit přes wifi, wifi nenajde a přes bluetooth taky nejde připojit, kde by mohl být problém? Aplikace google home mi smart speaker najde, ale jak se dostanu v párovaní ke připojení na wifi tak nenajde wifi a ručně když zadám údaje tak taky nic. Restartoval jsem wifi i telefon to nepomohlo.
Dobrý den,
pozor na to, že k instalaci reproduktoru neslouží aplikace Xiaomi/Mi Home, jak bývá u zařízení Xiaomi zvykem, ale Google Home. Doporučil bych postupovat dle tohoto video návodu. Pokud by to nešlo, doporučil bych zkusit provést instalaci z jiného telefonu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mám uplně stejny problem repracek sel pak jsme se prestehoval a nic nepomaha factrory reset nastaveni z tablketu z ruznych telefonu furt kdyz ma najit wifi sit nezobrazi zadnou a ani k BT se nepripoji
Dobrý den,
pokud Váš Xiaomi Mi Smart Speaker nereaguje na připojení k Wi-Fi ani přes Bluetooth, může být vhodné provést obnovení do továrního nastavení, které by mělo vyřešit problémy s připojením. Návod najdete zde.
Po obnovení do továrního nastavení postupujte následovně:
- Otevřete aplikaci Google Home na Vašem mobilním zařízení.
- Zkontrolujte, zda je telefon připojen k Wi-Fi síti, na kterou chcete připojit i reproduktor.
- V aplikaci Google Home by měl být reproduktor znovu detekován. Pokud tomu tak není, zkuste aplikaci restartovat nebo použít jiný telefon/tablet pro spárování.
- Následujte pokyny v aplikaci Google Home k připojení reproduktoru k Wi-Fi.
Tento postup by měl pomoci vyřešit problémy s připojením. Pokud problémy přetrvávají, může se jednat o hardwarovou závadu, a bylo by vhodné kontaktovat technickou podporu.
Přeji, aby vše proběhlo bez komplikací a reproduktor fungoval správně!
S pozdravem,
Karel Kilián
To vůbec nepomáhá factory reset jsem zkoušel asi 1000x tablet, xiomi telefon, Samsung telefon vsude nejnovější verze Google home a výsledek všude stejny repracek se spoji ale jak ma zobrazit wifi site nic neukáže. Zkoušel jsem to na jiny wifi siti a to same
Dobrý den,
pokud nepomáhá obnovení do továrního nastavení, ani nefunguje pokus o připojení k jiné bezdrátové sítí, pak dle popisu soudím na závadu bezdrátového modulu v reproduktoru. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li zařízení v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, mám úplně stejný problém. Sprovoznil jsem si reprák v pracovně včetně propojení s HA. Vše šlapalo k mé spokojenosti. Poté jsem ho přenesl do obývacího pokoje, kde měl sloužit. Tam se již k wifi nepřipojil. Tak jsem ho zkusil restartovat. Při instalaci se již nenabídne žádná wifi a ruční zadání nefunkční. Ani po přenesení do pracovny se na tom nic nezměnilo.
Dobrý den,
pokud Váš Xiaomi Mi Smart Speaker nereaguje na připojení k Wi-Fi ani přes Bluetooth, může být nutné provést obnovení do továrního nastavení, které by mělo vyřešit problémy s připojením. Návod najdete zde.
Po obnovení do továrního nastavení postupujte následovně:
- Otevřete aplikaci Google Home na Vašem mobilním zařízení.
- Zkontrolujte, zda je telefon připojen k Wi-Fi síti, na kterou chcete připojit i reproduktor.
- V aplikaci Google Home by měl být reproduktor znovu detekován. Pokud tomu tak není, zkuste aplikaci restartovat nebo použít jiný telefon/tablet pro spárování.
- Následujte pokyny v aplikaci Google Home k připojení reproduktoru k Wi-Fi.
Tento postup by měl pomoci vyřešit problémy s připojením. Pokud problémy přetrvávají, může se jednat o hardwarovou závadu, kterou bych doporučil řešit reklamací.
S pozdravem,
Karel Kilián
Dobrý den, pane Kiliáne, měl jsem též ten samý problém s připojením reproduktoru. Vyzkoušel jsem celkem dva reproduktory. Dva tablety, telefon Redmi Note 13 a nic. Tak jsem nakonec rezignoval. A zaujal jsem postoj takový, že mám a budu mít rád „hloupé“ věci a Smart hračičky jsou asi pro jiné lidi. Tak ať se s tím trápí. Reproduktory jsem hodil do krabice od kozaček a skončil tam i Xiaomi Smart hodiny nebo budík. Měl jsem ještě chuť na ně šlápnout, ale nakonec jsem od toho upustil. Ať tam shnijí.
Dobrý den,
i to je samozřejmě možné „řešení“.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, nalezl jste někdo nějaké řešení tohoto problému ? Reproduktor Xiaomi smart speaker. Zakoupen 2024.
Mám úplně stejný problém postupuji dle aplikace reproduktor se připojí (okraj repro modrý) ale další stránka s připojením na WIFI je prázdná. Nemohu tím pádem používat reproduktor ani čistě přes bluetooth.
Vyzkoušeno na několika telefonech (Honor, Motorola, Samsung). Zajímavé je že mám ještě jeden úplně stejný Xiaomi SS koupený cca 2021 (určitě má jiný firmware) a ten najde dostupné wifi bez problému a funguje.
Zkoušel jsem různá nastavení routeru, kodování, další wifi sít pro hosty, SSID je viditelné a nic. Děkuji MIrek
Dobrý den,
zkuste reproduktor připojit k jiné Wi-Fi (třeba hotspot vytvořený nějakým dalším telefonem). Pokud to nepůjde, je jasné, že jde o chybu reproduktoru a doporučím reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
Hotspot jsem vyzkoušel na dvou zařízeních. Bez pozitivního výsledku.
Reklamací jsem již prošel bohužel s výsledkem uvedená závada se nepotvrdila. To jsem čekal proto
jsem vyzkoušel na místě reklamace (Datart) reproduktor připojit.
Tam samozřejmě byly wifi sítě dostupné = vše v pořádku po příchodu domů a vyzkoušení opět bez úspěchu.
Děkuji s pozdravem MIrek
Dobrý den Mirku,
vzhledem k tomu, že v místě reklamace reproduktor Wi-Fi sítě viděl a doma ne, bude problém pravděpodobně v nastavení domácí sítě. Doporučuji zkontrolovat následující:
- Blokování MAC adres: Podívejte se v nastavení routeru, zda není zapnutý filtr MAC adres, který by mohl bránit připojení nových zařízení.
- Oddělení 2,4 GHz a 5 GHz Wi-Fi: Některá zařízení mají problém s připojením, pokud je obě pásma pod stejným názvem (SSID). Zkuste v nastavení routeru vytvořit samostatné sítě pro 2,4 GHz a 5 GHz a připojit reproduktor k 2,4 GHz.
- Šifrování Wi-Fi: Nastavení typu šifrování (WPA2/WPA3) může hrát roli. Zkuste přepnout na WPA2-PSK (AES).
- Změna kanálu Wi-Fi: Některé routery automaticky přepínají kanály, což může být pro některá zařízení problém. Zkuste nastavit pevný kanál (např. 6 nebo 11 pro 2,4 GHz).
Pokud by nic z toho nepomohlo, mohlo by být ještě užitečné zkusit jiný router nebo vytvořit hotspot na jiném zařízení a připojit k němu jen reproduktor, abyste ověřil, jak se chová v jiném prostředí.
Držím palce, ať se podaří problém vyřešit!
S pozdravem,
Karel Kilián