Mi stick
Dobry den, koupila jsem novy mi stick. Poprvé vse fungovalo normálně. Připojila jsem se na wifi, připojila ke google uctu…vše šlo tak jak má. Ale druhý den si TV zapla moje matka, asi tam pry odsouhlasila nejaky restart nebo reset, nebyla jsem u toho tak nevim přesně co tam bylo. Ale od te doby nefunguje ovladač. Ten lze ale pripojit na jiný mi stick (mame jeste jeden tak jsem to zkousela). Takze chyba neni v ovladači.. ale předpokládám,že nejde znovu spárovat s novým mi stickem, protože ten se nyní nepřipojí na wifi a bez toho to asi nejde že?? Zkoušela jsem připojit bez hotspot,kde jsme zadala stejne jmeno a heslo jako ma wifi,ale nepripojil se. Proto prosim o radu, co delat když se wifi nepripoji a ovladač nefunguje??? Dekuji Vodickova
Dobrý den, paní Vodičková,
problém, který popisujete, je poměrně častý, když dojde k resetování Mi TV Sticku. Zkuste postupovat takto:
- Odpojte Mi TV Stick od televize a znovu ho připojte.
- Jakmile se na obrazovce objeví úvodní obraz (nebo logo Xiaomi), podržte současně tlačítka OK (kolečko) a tlačítko Zpět (šipka zpět) na ovladači po dobu 5 sekund.
- Ovladač by se měl začít znovu párovat. Pokud se na obrazovce objeví potvrzení spárování, potvrďte jej.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Tak bohužel toto jsem zkoušela nekolikrat a nefunguje to… Po chvilce tam naskoci ze nelze pripojit wifi, ze je nejspis spatna konfigurace . Ale nic se nedeje…
Dobrý den, paní Vodičková,
vzhledem k tomu, že se Mi TV Stick nedokáže připojit k Wi-Fi a ovladač nejde spárovat ani po několika pokusech, tak situace bohužel naznačuje možný hardwarový problém.
Samotné zobrazení nabídky restartu nebo resetu, jak popisujete, mohlo být projevem chyby v zařízení. Pokud Mi TV Stick nereaguje ani na pokusy o připojení, je pravděpodobné, že problém je přímo v samotném zařízení, nikoliv v nastavení sítě nebo ovladači.
V tuto chvíli bych Vám doporučil zvážit reklamaci zařízení. Z popisu to vypadá, že Mi TV Stick nefunguje správně a chyba se nejspíše týká vnitřních komponent (například Wi-Fi modulu). Pokud je v záruce, pak by prodejce by měl reklamaci bez problémů uznat.
Při reklamaci nezapomeňte:
- Uvést, že zařízení fungovalo jen první den a od té doby se nedaří připojení k Wi-Fi ani spárování ovladače.
- Zdůraznit, že ovladač funguje s jiným Mi TV Stick, což vylučuje problém s ovladačem.
Je mi líto, že se s tímto problémem potýkáte, a doufám, že reklamace proběhne hladce. Pokud budete potřebovat další informace nebo pomoc s postupem reklamace, určitě se na mě neváhejte obrátit.
Přeji hezký den!
Karel Kilián