Mi TV box problémy s bluetooth sluchátky

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: MiMi TV box problémy s bluetooth sluchátky
František zeptal se před 6 měsíců

Po připojení bluetooth sluchátek (jedná se o Sony WF-C500) jsou tato nepoužitelná kvůli častým výpadkům zvuku (pauzy mezi výpadky cca 1-2s). Spárování proběhlo bez problémů, dálkové ovládání funguje normálně a sluchátka na jiném zařízení rovněž. Problémy se nemění ani když jsou sluchátka cca 30cm od boxu.

1 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den Františku,
problém, který popisujete, může mít několik příčin. Doporučuji postupovat podle následujících kroků pro diagnostiku a případné řešení:
1️⃣ Otestujte jiná Bluetooth sluchátka
Pokud máte možnost, zkuste připojit jiný model Bluetooth sluchátek k Mi TV Boxu.

  • Pokud jiná sluchátka fungují správně, je pravděpodobně problém v nekompatibilitě Sony WF-C500 s Mi TV Boxem.
  • Pokud i jiná sluchátka mají výpadky, je problém v Mi TV Boxu.

2️⃣ Restartujte a aktualizujte systém Mi TV Boxu
Někdy pomůže jednoduchý restart nebo aktualizace systému:

  • Restartujte Mi TV Box odpojením od napájení na 30 sekund.
  • Zkontrolujte, zda je operační systém Android TV aktualizovaný na nejnovější verzi. To uděláte v Nastavení → O zařízení → Aktualizace systému.

3️⃣ Připojte sluchátka znovu

  • V Nastavení → Bluetooth odeberte sluchátka Sony (zapomeňte zařízení).
  • Restartujte Mi TV Box.
  • Znovu spárujte sluchátka.

4️⃣ Zkuste změnit režim Bluetooth
Některé verze Mi TV Boxu mají problémy s kompatibilitou určitých Bluetooth kodeků. Pokud je možné v nastavení Sony WF-C500 přepnout kodek (například na SBC místo AAC), zkuste to.
5️⃣ Možné rušení signálu
Pokud máte v okolí jiné bezdrátové zařízení (router, bezdrátovou myš, klávesnici), zkuste je dočasně vypnout a otestovat, zda se problém vyřeší.
6️⃣ Hard reset Mi TV Boxu
Pokud nic z výše uvedeného nepomůže, můžete zkusit obnovu do továrního nastavení:

  • V nastavení Mi TV Boxu přejděte na Obnovení továrních dat.
  • Poté zkuste znovu spárovat sluchátka.

Pokud problém přetrvá
Pokud i po těchto krocích přetrvávají výpadky zvuku, je možné, že Mi TV Box má problém s Bluetooth připojením a bylo by vhodné zvážit reklamaci nebo servisní zásah.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Vaše odpověď

19 + 0 =

Sledujte nás na Telegramu

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!