Mi tv box s – nejde zvuk
Dobry den.
Tv box som kupil a pouzivam ho 3 týždne . Je zapojeny cez hdmi do noveho Tv hisense. Vsetko islo bez problemov no zrazu neprehrava na tv ziaden zvuk. Skúšal som zariadenie restarovat aj aktualizovat ale nepomohlo. Viete mi prosim poradiť v com moze byt problem. Dakujem
Dobrý den,
napadá mě zkusit: zapojit Mi Box do jiného portu televize, pokud je to možné. Pak vyzkoušet jiný kabel a nakonec jinou televizi. Pokud nic z toho nepomůže, pak se obávám, že problém bude v tom Mi Boxu a doporučím reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dakujem za odpoved. Vyskusal som vsetko ako ste pisali a bez zmeny. Nakoniec som urobil factory reset a zvuk znovu ide. Dufam, ze uz bude fungovat bez problemov. Prajem prijemny den
Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém. Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Měl jsem s Xiaomi Tv Box S 2nd Gen stejný problém.
Jednoduché řešení problému může být:
stiskněte a podržte na dálkovém ovladači ovládání šipek kurzoru (je jedno jestli nahoru/dolu/vlevo/vpravo) a zmáčkněte tlačítko Volume+. Objeví stupnice 0-15 , je to ovládání výstupního signálu zařízení. Nějakým způsobem se občas dostane na 0, a tímhle způsobem si zase navolíte požadovanou výstupní úroveň zvuku.
Tak snad to někomu pomůže od zbytečného factory resetu.
Dobrý den,
Jirko, moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
jsem rád, že naše Poradna byla užitečná při řešení problému a ještě jednou velký dík Jirkovi.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý večer, váš tip na zmáčknutí šipky a zesílení zvuku mi pomohl. Moc děkuji. Květa Gajdůšková
Dobrý den,
jsem rád, že naše Poradna pomohla vyřešit problém. Velký dík náleží Jirkovi.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Super. Také mi rada se zmáčknutím kurzoru a zesilovacího tlačítka pomohla. Díky!
Dobrý den,
jsem rád, že naše Poradna pomohla vyřešit problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
jsem rád, že naše Poradna pomohla vyřešit problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián