MIUI 12.5.1 – nefunguje George + neukládají se karty v prohlížeči
Dobrý den,
po aktualizaci na mi přestalo fungovat internetové bankovnictví George, respektive jeho poslední fáze. Když už potvrdím platbu a mělo by mě to vrátit na stránku obchodníka, karta spadne (jakoby to vyskočí a zavře se) a platba neproběhne.
Zároveň také nezůstávají v prohlížeči karty, tzn. když si otevřu na jedné např .seznam.cz, na druhé jinou stránku atd. a vrátím se na domovskou obrazovku, po zpětném zapnutí prohlížeče se vše vymaže a zůstane mi jen jedna s domovskou stránkou.
Je nějaký způsob jak to řešit?
Díky.
Dobrý den,
ano, toto se bohužel v poslední době některým uživatelům děje. Zkuste používat jiný mobilní prohlížeč – například Firefox nebo Operu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Díky, zkusil jsem dát jako výchozí prohlížeč Chrome a opravdu to asi bylo tím..
Dobrý den,
ano, očividně je to nějaký problém v Mi Prohlížeči od Xiaomi. Poslední dobou zaznamenáváme tato hlášení poměrně často. Každopádně moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
ráda bych obnovila tento dotaz týkající se George a chtěla bych poprosit o radu, co s tím.. Po aktualizaci mam stejný problém jak Ondra výše. Díky
Dobrý den,
řešení je ve své podstatě prosté: nepoužívat Mi Prohlížeč, ale jinou aplikaci – například Chrome.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
s prohlížečem to nemá nic společného, celé se to děje v aplikacích (pro jistotu jsem i ve správě aplikaci změnila výchozí prohlížeč na Chrome). V bance vše v pořádku, dříve bylo též vše v pořadu, až teď po aktualizaci (12.5.2.) to nefunguje
Dobrý den,
nejsem si jistý, zda tedy rozumím popsanému problému. Výše jste napsala, že máte stejný problém jako Ondra, kterému ve webovém prohlížeči docházelo při potvrzení platby k pádu a následnému neuskutečnění transakce. Změna prohlížeče na Chrome mu tento problém odstranila.
Zkuste tedy, prosím, co možná nejpodrobněji popsat, při jaké činnosti se stane něco jinak, než by mělo.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
U dotazu Ondry to není specifikováno, jestli se i první část jeho dotazů týká prohlížeče nebo ne, ale popisu svůj problém: např.pri pokusu o koupi jízdenky přes aplikaci českých drah (ale i u jiných aplikací, takže to není chyba aplikace českých drah) mi nefunguje poslední poslední fáze internetového bankovnictví George, mělo by se to vrátit na stránky obchodníka a platba se potvrdit, ale spadne to a tudíž se to nepotvrdí a platba neproběhne. Zkoušela jsem to nekupovat přes aplikaci, ale přes webové stránky v chromu a to už proběhne, ale není to uživatelsky pohodlné a před aktualizací mi to v aplikaci fungovalo v pořádku. Ve správě aplikací jsem si nastavila jako výchozí prohlížeč Chrome, což jsem teda myslela, že problém vyřeší, protože se aplikace budou otevírat přes chrome a ne přes Xiaomi prohlížeč, ale nepomohlo. Možná jde ještě někde jinde nastavit přímo na určité aplikace používat ten Chrome prohlížeč, ale to se mi nepovedlo najít.
Děkuji
Dobrý den,
čili chápu to správně, že když jízdenku objednáte v Chrome, tak vše proběhne v pořádku, ale když ji objednáte v aplikaci Českých drah, tak to v okamžiku potvrzení spadne?
To by nasvědčovalo tomu, že aplikace používá během potvrzení Mi Prohlížeč. A je otázkou, zda je vůbec možné to nějak uživatelsky změnit (osobně si myslím, že spíše ne).
Zkuste napsat na podporu aplikace – mujvlak@gmail.com – třeba něco poradí.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, rád se zpětně zapojím do vlákna, protože paní chápu. Já sice přešel na chrome a problém se zčásti vyřešil, nicméně ne zcela. Občas se mi to stává stále. Ať už jde o platby u Zásilkovny, případně jinde, kde člověk platí přes George a kartu. Musím to řešit krkolomně, a to, že nesmím čekat až proběhne poslední fáze, tedy, že by se to mělo automaticky vrátit na stránku obchodníka, ale hned jakmile dám zaplatit, překliknu zpátky na stránku sám…Je to divné, nevím, čím to je, ale jinak to nezaplatím. To znamená, že pouze tím, že má člověk jako výchozí Chrome prohlížeč to nebude. Ondra
Dobrý den,
no, podivné mi na tom připadá hlavně to, že to dělá jen uživatelům George. Možná nějaká nekompatibilita mezi prohlížečem a aplikací?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mě to nenechá překliknout zpět vůbec, prostě ten eShop vždy spadne. Používám jenom Chrom a v podstatě musím používat dva telefony. Nebo počítač a telefon. Z jednoho telefonu to prostě není možné.
Dobrý den,
na Váš dotaz jsem odpovídal zde. Toto vlákno tedy uzavírám, ať neřešíme jeden a ten samý problém paralelně na více místech najednou.
Přeji hezký den.
Karel Kilián