Možnost reklamace vysavače
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, zda je možné zaslat vysavač na reklamaci přímo do servisu a neposílat do obchodu kde byl vysavač zakoupen. Vysavač už byl dvakrát v reklamaci. První reklamace uznána a druhá po 14 dnech zamítnuta, ale co se reklamovalo po návratu vysavače fungovalo. Tudíž mám podezření, že servis vysavač opravil, ale obchod tvrdí, že mu nic nebylo. Důvod je myslím jasný, proč obchod tak postupoval. Každopádně závada se opět objevila a moc se mi nechce opět přeposílat přes obchod. A závada? Vysavač přestal mopovat. V prvním případě výměna pumpy a v druhém údajně byl bez závad. Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
bohužel Xiaomi nemá v česku oficiální servisní zastoupení. To v praxi znamená, že jednotliví prodejci řeší záruční servis každý sám – někdo vlastními silami, někdo to posílá do servisu jinam. Není tu tedy možnost poslat zařízení do servisu výrobce s tím, že obstará záruční opravu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián