Nastavení mms a internetu u Xiaomi Redmi 6A 2GB/32GB
Dobrý den, prosím o radu. Koupila jsem mámě nový mobil, Xiaomi Redmi 6A a její operátor Tmobile si neví rady s nastavením mms a int. Jejich konfigurační sms nefunguje a vzhledem k tomu, že tento mobil nemají v nabídce, nemají ani návod. Nejsem zrovna IT přeborník, ale asi to bude na mě Děkuji za radu a přeji pohodový den.
D.Drmlová
Dobry den. TM má ověřená nastavení pro net a mms POUZE pro mobily značky a typy, které sám prodává.V ostatních případech bude dělat drahoty. Přímo na svých SIM kartách ma T-Mobile uloženo nastavení pro přístup k internetu a k posílání MMS. Takže v mém případě, když SIM T-Mobile vložím do svého REDMI NOTE 4 GLOBAL, tak stačí stáhnout roletku s přepínači a povolit mobilní DATA a vše hned funguje. Jak přístup na internet, posílání/příjem MMS. Mě to tak funguje. Ale nemám problém vám vypsat sé nastavení pro přístup k internetu a MMS. Ale jak říkám, mělo by se toto nastavení vložením simkarty do telefonu aktivovat. Dost důležité ale také je, jakého stáří je používaná simkarta. Ty starší neumí fungovat v sítích 4G (LTE), takže pokud je mobil a také nemusí mít toto nastavení v sobě uloženo. To je ale na dlouhé povídání. Pokud vlastníte ještě SIM s názvem Paegas, tak to je opravdu na výměnu u operátora za novou, moderní. Tak a teď to nastavení: Z plochy klikněte na Nastavení>SÍTĚ A BEZDRÁTOVÁ PŘIPOJENÍ>SIM karty a mobilní sítě>NASTAVENÍ SIM KARTY>T-Mobile CZ >rozkliknout
Povolit: Zmodralý přepínač
MOBILNÍ SÍT>Názvy přístupových bodů>rozkliknout>
OBECNÉ (Nastavení pro internet) >Nový přístupový bod(kliknout dole)
Název: T-Mobile CZ
Název přístupového bodu :
internet.t-mobile.cz
Proxy: Nenastaveno
Port: Nenastaveno
Uživatelské jméno: wap
Heslo: wap
Server: nenastaveno
MMSC: nenastaveno
Proxy server systému MMS: nenastaveno
Port systému MMS: nenastaveno
MCC: 230
MNC: 01
Typ ověření: nenastaveno
Typ přístupového bodu: default, supl
ProtokolAPNpro roaming: IPv4, IPv6
Povolit zakázat APN (Přístupov_ bod povolen) : zmodralý přepínač
Nositel: nenastaveno
Typ MVNO: žádné
Hodnota MVNO: Nenastaveno
Celé nastavení dát „ULOŽIT“
Z plochy klikněte na Nastavení>SÍTĚ A BEZDRÁTOVÁ PŘIPOJENÍ>SIM karty a mobilní sítě>NASTAVENÍ SIM KARTY>T-Mobile CZ >rozkliknout
Povolit: Zmodralý přepínač
MOBILNÍ SÍT>Názvy přístupových bodů>rozkliknout>MMS>Nový přístupový bod (kliknout dole)
Název: T-Mobile MMS
Název přístupového bodu:
mms.t-mobile.cz
Proxy: Nenastaveno
Port: Nenastaveno
Uživatelské jméno: mms
Heslo: mms
Server: nenastaveno
MMSC: http://mms
Proxy server systému MMS: 10.0.0.10 (deset tečka nula tečka nula tečka deset)
Port systému MMS: 80
MCC: 230
MNC: 01
Typ ověření: Nenastaveno
Typ přístupového bodu: mms
Protokol APN: IPv4, IPv6
Protokol APN pro roaming: IPv4, IPv6
Povolit zakázat APN (Přístupový bod povolenl>zmodralý přepínač
Nositel: nespecifikováno
Typ MVNO: žádné
Hodnota MVNO: nenastaveno (položka zesvětlená)
Celé nastavení dát „ULOŽIT“
….a dále nastavte: Z plochy klikněte na Nastavení>SÍTĚ A BEZDRÁTOVÁ PŘIPOJENÍ>SIM karty a mobilní sítě>NASTAVENÍ>Vždy přijímat MMS (Přijímat MMS, když jsou mobilní data vypnuta) >zmodralý přepínač
A další dežitá věc. Pokud používáte mobil duálně, se dvěmi aktivními SIM kartami, tak tu od TM, na které chcete provozovat internet a MMS musíte pfeferovat pro internet a to tu:
Z plochy kliknete na Nastavení>SÍTĚ A BEZDRÁTOVÁ PŘIPOJENÍ>SIM karty a mobilní sítě>VÝCHOZÍ NASTAVENÍ>INTERNET>zvolit, preferovat simkartu T-Mobile CZ
Dobrý den,
moc děkuji Bobassovi za jím poskytnutý naprosto přesný a podrobný návod. Pokud vše nastavíte podle něj, měly by Vám MMS fungovat.
Karel Kilián
Dobrý den, moc děkuji za velmi obsáhlý a přesný postup. No, budu doufat, že to bude Vámi zmiňovaná první možnost Ještě jednou moc děkuji. D.Drmlová
Dobrý den,
mohu potvrdit, že jsem u T-Mobile, telefony Xiaomi testuji a nikdy jsem nemusel nastavovat MMS ručně. Vždycky prostě hned po startu fungovaly.
Karel Kilián
Dosud jsem na tom byl stejně. No problem Xiaomi kontra T-Mobile internet.
Až teď. Z rozbitého tabletu jsem si přidal SIM internet kartu do telefonu. Pohoda skončila dnem, kdy jí vypršela smluvní platnost, a od té chvíle, kdy podle nové smlouvy, měl internet přejít na mobilní data. Za poslední měsíc jsem byl už 3x v T-Mobilu a mobilní data stále nic. Výmluvy na „cizí“ Xiaomi neberu.
Zkotroloval jsem nastavení i podle shora uvedeného výpisu nastavení internetu a smazal u sebe port 80. Zaznamenal jsem sice po restartu „Připojování“, ale to byl jediný pokrok. Stav mobilní sítě spadl po cca 3 minutách zas na „Odpojeno“. Doma provozujeme i další Xiaomi s T-Mobile a tam je vše včetně mobilních dat v normě. To by se jeden posmál.
Jediné, co jsem před lety udělal, bylo to, že jsem požádal u svého čísla o zablokování mobilních dat, abych je ani nechtěně nezapnul. Stále se vnucovala a já je tehdy na nic v telefonu nepotřeboval. Vystačil jsem s wi-fi. Když jsem se s tím v T-Mobilu vytasil, nikoho to neispirovalo. Z IT si pamatuji, že není ničím neobvyklým blokování na nižších úrovních. To drží dobře, ale ne každý má ponětí „vo co go“.
Aktuálně jsem namydlenej. Hlavně že platím, co nemám.
Dobrý den,
i dle popisu soudím, že zde bude problém u operátora. Jednoznačně to můžete vyloučit nebo potvrdit tak, že zkusíte tu SIM v jiném telefonu – ideálně i jiné značky než Xiaomi. Každopádně na telefonech této značky s internetem od T-Mobile problémy nejsou. Sám mám právě tuto kombinaci a ani jsem nemusel nic nastavovat.
Karel Kilián
Dokud si člověk nepostěžuje, tak to prostě nejde. VYŘEŠENO. Přitom stačilo přihlásit se do \“Můj T-Mobile\“, ve \“Služby\“ zvolit \“Internet\“. Tady \“Mobilní datové služby\“ a ty ukázaly červenou hlášku: \“Chtěli bychom vás informovat, že máte nastavenou blokaci mobilních dat\“ Co víc dodat. Tři experti v T-Mobile během tří návštěv selhali. Hlavně že čtvrtý už bez váhání otevřel patřičnou stránku a blokaci zrušil. No upřímně řečeno, kdybych si já \“expert\“ po zjištění blokace na stránce \“Můj T-Mobile\“ otevřel i \“Nastavení služeb\“, mohl jsem si tu blokaci zrušit sám. Přeji hezký den
Dobrý den,
no, s těmi „experty“ u operátorů mám podobné zkušenosti. Tedy že jsou to „experti“ jen v uvozovkách a schopnější je jeden z pěti.
Každopádně jsem rád že se povedlo problém vyřešit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián