Nastavení mms a internetu u Xiaomi Redmi 6A 2GB/32GB

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: RedmiNastavení mms a internetu u Xiaomi Redmi 6A 2GB/32GB
Dominika Drmlová zeptal se před 6 roky

Dobrý den, prosím o radu. Koupila jsem mámě nový mobil, Xiaomi Redmi 6A a její operátor Tmobile si neví rady s nastavením mms a int. Jejich konfigurační sms nefunguje a vzhledem k tomu, že tento mobil nemají v nabídce, nemají ani návod. Nejsem zrovna IT přeborník, ale asi to bude na mě 🙁 Děkuji za radu a přeji pohodový den.
D.Drmlová

8 Odpovědi
bobasso odpověděl před 6 roky

Dobry den. TM má ověřená nastavení pro net a mms POUZE pro mobily značky a typy, které sám prodává.V ostatních případech bude dělat drahoty. Přímo na svých SIM kartách ma T-Mobile uloženo nastavení pro přístup k internetu a k posílání MMS. Takže v mém případě, když SIM T-Mobile vložím do svého REDMI NOTE 4 GLOBAL, tak stačí stáhnout roletku s přepínači a povolit mobilní DATA a vše hned funguje. Jak přístup na internet, posílání/příjem MMS. Mě to tak funguje. Ale nemám problém vám vypsat sé nastavení pro přístup k internetu a MMS. Ale jak říkám, mělo by se toto nastavení vložením simkarty do telefonu aktivovat. Dost důležité ale také je, jakého stáří je používaná simkarta. Ty starší neumí fungovat v sítích 4G (LTE), takže pokud je mobil a také nemusí mít toto nastavení v sobě uloženo. To je ale na dlouhé povídání. Pokud vlastníte ještě SIM s názvem Paegas, tak to je opravdu na výměnu u operátora za novou, moderní. Tak a teď to nastavení: Z plochy klikněte na Nastavení>SÍTĚ A BEZDRÁTOVÁ PŘIPOJENÍ>SIM karty a mobilní sítě>NASTAVENÍ SIM KARTY>T-Mobile CZ >rozkliknout
Povolit: Zmodralý přepínač
MOBILNÍ SÍT>Názvy přístupových bodů>rozkliknout>
OBECNÉ (Nastavení pro internet) >Nový přístupový bod(kliknout dole) 
Název: T-Mobile CZ
Název přístupového bodu :
   internet.t-mobile.cz
 Proxy: Nenastaveno
 Port: Nenastaveno
 Uživatelské jméno: wap
 Heslo: wap 
 Server: nenastaveno
 MMSC: nenastaveno
 Proxy server systému MMS: nenastaveno
 Port systému MMS: nenastaveno
 MCC: 230
 MNC: 01
 Typ ověření: nenastaveno
 Typ přístupového bodu: default, supl
 ProtokolAPNpro roaming: IPv4, IPv6
 Povolit zakázat APN (Přístupov_ bod povolen) : zmodralý přepínač
 Nositel: nenastaveno
 Typ MVNO: žádné
 Hodnota MVNO: Nenastaveno
 Celé nastavení dát „ULOŽIT“
 
Z plochy klikněte na Nastavení>SÍTĚ A BEZDRÁTOVÁ PŘIPOJENÍ>SIM karty a mobilní sítě>NASTAVENÍ SIM KARTY>T-Mobile CZ >rozkliknout
Povolit: Zmodralý přepínač
MOBILNÍ SÍT>Názvy přístupových bodů>rozkliknout>MMS>Nový přístupový bod (kliknout dole) 
Název: T-Mobile MMS
Název přístupového bodu:
   mms.t-mobile.cz
 Proxy: Nenastaveno
 Port: Nenastaveno
 Uživatelské jméno: mms
 Heslo: mms
 Server: nenastaveno
 MMSC: http://mms
 Proxy server systému MMS: 10.0.0.10 (deset tečka nula tečka nula tečka deset) 
 Port systému MMS: 80
 MCC: 230
 MNC: 01
 Typ ověření: Nenastaveno
 Typ přístupového bodu: mms
 Protokol APN: IPv4, IPv6
 Protokol APN pro roaming: IPv4, IPv6
 Povolit zakázat APN (Přístupový bod povolenl>zmodralý přepínač
 Nositel: nespecifikováno
 Typ MVNO: žádné
 Hodnota MVNO: nenastaveno (položka zesvětlená) 
 Celé nastavení dát „ULOŽIT“ 
 
….a dále nastavte: Z plochy klikněte na Nastavení>SÍTĚ A BEZDRÁTOVÁ PŘIPOJENÍ>SIM karty a mobilní sítě>NASTAVENÍ>Vždy přijímat MMS (Přijímat MMS, když jsou mobilní data vypnuta) >zmodralý přepínač
 
A další dežitá věc. Pokud používáte mobil duálně, se dvěmi aktivními SIM kartami, tak tu od TM, na které chcete provozovat internet a MMS musíte pfeferovat pro internet a to tu: 
Z plochy kliknete na Nastavení>SÍTĚ A BEZDRÁTOVÁ PŘIPOJENÍ>SIM karty a mobilní sítě>VÝCHOZÍ NASTAVENÍ>INTERNET>zvolit, preferovat simkartu T-Mobile CZ
 
 
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
moc děkuji Bobassovi za jím poskytnutý naprosto přesný a podrobný návod. Pokud vše nastavíte podle něj, měly by Vám MMS fungovat.
Karel Kilián

Dominika Drmlová odpověděl před 6 roky

Dobrý den, moc děkuji za velmi obsáhlý a přesný postup. No, budu doufat, že to bude Vámi zmiňovaná první možnost 🙂 Ještě jednou moc děkuji. D.Drmlová

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
mohu potvrdit, že jsem u T-Mobile, telefony Xiaomi testuji a nikdy jsem nemusel nastavovat MMS ručně. Vždycky prostě hned po startu fungovaly.
Karel Kilián

Jiří Košina odpověděl před 6 roky

Dosud jsem na tom byl stejně. No problem Xiaomi kontra T-Mobile internet.
Až teď. Z rozbitého tabletu jsem si přidal SIM internet kartu do telefonu. Pohoda skončila dnem, kdy jí vypršela smluvní platnost, a od té chvíle, kdy podle nové smlouvy, měl internet přejít na mobilní data. Za poslední měsíc jsem byl už 3x v T-Mobilu a mobilní data stále nic. Výmluvy na „cizí“ Xiaomi neberu.
Zkotroloval jsem nastavení i podle shora uvedeného výpisu nastavení internetu a smazal u sebe port 80. Zaznamenal jsem sice po restartu „Připojování“, ale to byl jediný pokrok. Stav mobilní sítě spadl po cca 3 minutách zas na „Odpojeno“. Doma provozujeme i další Xiaomi s T-Mobile a tam je vše včetně mobilních dat v normě. To by se jeden posmál.
Jediné, co jsem před lety udělal, bylo to, že jsem požádal u svého čísla o zablokování mobilních dat, abych je ani nechtěně nezapnul. Stále se vnucovala a já je tehdy na nic v telefonu nepotřeboval. Vystačil jsem s wi-fi. Když jsem se s tím v T-Mobilu vytasil, nikoho to neispirovalo. Z IT si pamatuji, že není ničím neobvyklým blokování na nižších úrovních. To drží dobře, ale ne každý má ponětí „vo co go“.
Aktuálně jsem namydlenej. Hlavně že platím, co nemám.

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
i dle popisu soudím, že zde bude problém u operátora. Jednoznačně to můžete vyloučit nebo potvrdit tak, že zkusíte tu SIM v jiném telefonu – ideálně i jiné značky než Xiaomi. Každopádně na telefonech této značky s internetem od T-Mobile problémy nejsou. Sám mám právě tuto kombinaci a ani jsem nemusel nic nastavovat.
Karel Kilián

Jiří Košina odpověděl před 6 roky

Dokud si člověk nepostěžuje, tak to prostě nejde. VYŘEŠENO. Přitom stačilo přihlásit se do \“Můj T-Mobile\“, ve \“Služby\“ zvolit \“Internet\“. Tady \“Mobilní datové služby\“ a ty ukázaly červenou hlášku: \“Chtěli bychom vás informovat, že máte nastavenou blokaci mobilních dat\“ Co víc dodat. Tři experti v T-Mobile během tří návštěv selhali. Hlavně že čtvrtý už bez váhání otevřel patřičnou stránku a blokaci zrušil. No upřímně řečeno, kdybych si já \“expert\“ po zjištění blokace na stránce \“Můj T-Mobile\“ otevřel i \“Nastavení služeb\“, mohl jsem si tu blokaci zrušit sám. Přeji hezký den

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
no, s těmi „experty“ u operátorů mám podobné zkušenosti. Tedy že jsou to „experti“ jen v uvozovkách a schopnější je jeden z pěti.
Každopádně jsem rád že se povedlo problém vyřešit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

5 + 14 =

Xiaomi Buds 5 Pro

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!