Nastavení účtu @seznam.cz
Dobrý den, před 14dny mi přestala odcházet pošta z aplikace Email od Seznamu. Příchozí je OK včetně dalších přidaných účtů Nedokážu v nastavení Redmi Note 4 najít vlastně žádný jiný účet kromě Xiaomi abych si zkontrolovala nastavení odchozí pošty. Nastavení / účty je pouze Xiaomi, v jiných nastavenich email najdu ale povolím max přístup je kontaktům nebo fotoaparátu.? Dokážete mě nasměrovat Díky Divišová
Dobrý den. Na PC jsem si všiml, když jsem v prohlížeči otevřel Seznam a chtěl se přihlásit do své emailové schránky Seznamu, že se nemohu přihlásit, byť jsem měl své přihlašovací údaje do schránky uloženy a do té doby vše fungovalo. Ten samý problém by mohla vykazovat i mobilní androidí app Email Seznam. Jak máte přihlašovací okno do emailu Seznamu, tak Seznam nevím proč udělal malou změnu, kličku. Za svým nickem jsem neměl tradičně @seznam.cz, ale @email.cz.
Seznam to tak přednastavil. Proto jsem se nemohl zaboha prihlasit a než jsem na tuhle drobnou chybku došel, pěkně jsem se navztekal. Bylo třeba to pole s doménou tím trojúhelníčkem rozkliknout a opět zvolit doménu @seznam.cz
Dobrý den,
děkuji Bobassovi za vyjasnění situace. Zkuste se podívat do aplikace Email, kde byste v nastavení měla mít zadaný svůj účet. Jako přihlašovací jméno tedy zadávejte tvar jmeno@seznam.cz.
Karel Kilián
Díky, to ale funguje bez problémů. Už jsem zkusila i odinstalovat a zpátky. Pošta přichází a schránku mobilu i v noťasu obsluhuji normálně . Adresu mám OK. Jen pošta neodchází. A nedokážu zkontrolovat všechny ty POP a IMAP,, protože v mobilu prostě nemám viditelný seznamový účet.
Dobrý den. Pak tedy vyzkoušet jiný emailový klient, třeba ten vestavěný „Pošta“ a použít nastavení přímo od Seznamu. https://napoveda.seznam.cz/cz/email/android/pop3-nastaveni-pro-android/ nebo https://napoveda.seznam.cz/cz/email/android/imap-nastaveni-pro-android/
Ještě mě tak napadlo: nemáte v poště, která má odejít, nějaký příliš velký mail? To často zablokuje celou frontu a pak nelze odesílat, dokud tu zprávu nesmažete.
Karel Kilián
Díky, vyzkouším, nicméně stejně nevím, kde v mobilu najít správu účtů takhle se ani žádného nezbavím v případě potřeby.
měl jsem se Seznamem taky problémy tak jsem si nainstaloval OUTLOK a tam mi funguje naprosto vše ….
Dobrý den. Androidí app Email Seznam je již vývojářem vytvořena tak, že do ní zadáte pouze své přihlašovací údaje a ostatní je už věcí aplikace. „TO OSTATNÍ“ co hledáte, jako je nastavení schránky v této aplikaci nehledejte. Nenajdete ho tam. Vše je již nastaveno vývojá|em na pozadí aplikace, které není vidět. Pokud Email Seznam nefunguje v mobilu ani po preinstalování, tak vám zvývá pouze:
-použít app jného emailového klienta i vestavěněho „Pošta“, kde nastavení schránky provedete dle mých www odkazů výše, kde je postup nastavení přímo od Seznamu pro mobily s Androidem
-provést celkový tovární reset telefonu (Obnova továrních dat) ,kdy se z telefonu vymaze vse a bude jako nový, vybalený z krabice a prvně zapnut. Resetem se ve většině případů v mobilu vyřeší vámi popsané, nepochopitelné vady na kráse. Před resetem si vše důležité v mobilu zálohujte, protože reser vše, co jste do něj uložila, či nainstalovala vymaže. Poté do čistého mobilu znovu nainstalujte app Email Seznam a uvidíte.
Dobrý den,
potvrzuji to, co píše Bobasso, tedy že aplikace si údaje ukládá sama, tj. v účtech svou e-mailovou schránku nenajdete.
Co by mohlo být řešením: odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci.
Vzhledem k tomu, že v Obchodě Play si na Email od Seznamu stěžuje hodně lidí, bych ale asi doporučil výměnu za jiný program. Ať už zmíněnou Pošta, nebo Outlook.
Karel Kilián
Dobré ráno, zdá se, že asi nejjednodušší bude nový emailový klient. Do resetu se mi rozhodně nechce. Díky
Dobrý den,
pokud jste používala tu aplikaci od Seznamu, asi to fakt bude nejlepší řešení. I známka v Obchodě Play naznačuje, že víc nefunguje než funguje.
Karel Kilián