Neda sa prijlasit do ZEEP
Zdravim, neda sa mi prihlásiť do app Zeep.Stale pise ze vela pokusov a mam čakať. Heslo a všetko mam ok..To kolko mam cakat?Uz som cakal 12h, celu noc vlastne..Poradte co s tym…Dakujem
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz a chápu, že taková situace může být frustrující.
Aplikace Zepp (dříve Amazfit) má ochranu proti opakovaným pokusům o přihlášení – při zadání nesprávného hesla vícekrát může být účet na určitou dobu dočasně zablokován. Obvykle by tento blok měl trvat několik minut až maximálně několik hodin. Pokud už ale čekáte více než 12 hodin a stále se nemůžete přihlásit, je zřejmé, že se něco nedaří.
Váš postup, že jste si ověřil správnost jména a hesla, je správný. Pokud je tedy vše opravdu správně zadané, doporučuji následující kroky:
- Zkuste se přihlásit přes webové rozhraní Zepp: https://account.huami.com – pokud se ani tam nepřihlásíte, může být blok na straně účtu jako takového.
- Zkuste změnit heslo – i když ho znáte, změna může odblokovat účet. Po změně pak zkuste přihlášení znovu.
-
Kontaktujte oficiální podporu Amazfit v ČR:
- 📞 +420 731 571 996
- 📧 info@amazfit.cz
Tato podpora by měla mít přístup k informacím o účtu a mohla by prověřit, zda není na Vašem účtu nějaké omezení nebo bezpečnostní blokace.
Přeji, ať se problém brzy vyřeší!
S pozdravem,
Karel Kilián