nefunguje-aplikace-android-auto

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Redmi Notenefunguje-aplikace-android-auto
Miroslav Perůtka zeptal se před 2 roky

Dobrý den. Měl bych na Vás prosbu o radu, dostal jsem k narozeninám nový mobil Redmi Note S11, 6GB/128GB. Mám problém s jeho připojením k Android Auto k vozu Suzuki S-Cross (2022). Vyzkoušel jsem několik USB kabelů, dokonce jsem byl i v Olomouci ve Vašem servisu, bohužel bez pomoci. Funguje mi jen nabíjení, nejde se spojit s aplikaci v autě, USB se ani nezvýrazní. Pokud vložím USBflash tak reaguje ihned. Mobil Samsung, iPhone také a s obyčejným napájecím kabelem. Na stránkách Suzuki je v seznamu kompaktibility RN 11S uveden.  Další problém mám s připojením bezdrátových sluchátek Panasonic přes Bluetooth, na maximální zesílení je sotva něco slyšet. Ale v mobilu Redmi Note 10 5G fugnují bezchybně. Jsem velice zklamán z tohoto dárku. Doufal jsem, že stále probíhající aktualizace všeho (poslední verze MIUI Global 14.0.3.0)  třeba problémy vyřeší, ale bohužel. Má tento typ nějaké omezení, nebo jsou zablokovány některé aplikace, nefunguje jak je v mnoha recenzích uvedeno. Má spoustu zbytečných až otravných aplikací, ale ty základní by přece měly fungovat. Je to můj již 7 mobil, ale asi nejhorší.

18 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
bohužel, problémy s Android Auto už by vydaly na knihu. Patrně se bude jednat o nějakou nekompatibilitu mezi telefonem a infotainmentem auta. Protože nemám možnost uvedenou kombinaci otestovat, nejsem schopen zjistit, kde přesně je příčina. Každopádně co jsem zachytil, nestačí jen telefon připojit kabelem, ale je nutné provést nějakou konfiguraci v Nastavení – Připojení a sdílení – Android Auto.
Co se týká hlasitosti sluchátek, zkuste postup uvedený ve článku MIUI 12 – tipy a triky: co dělat, když sluchátka hrají moc potichu? Jeden ze čtenářů zrovna nedávno hlásil, že mu v tomto směru pomohla změna oblasti telefonu na Singapur.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Václav Matějka odpověděl před 2 roky

Jako zázrakem pomohlo vložení USB -HUB. Nerozumím tomu, ale funguje to.Typ Connect IT USB 3.0/USB 3.2 3xUSB 2.0. 

vormen odpověděl před 2 roky

Redmi Note 11s 5G a nový P208, originál kabel a nic, se stejným kabelem telefon Samsung okamžitě připojen přes AA, vzal jsem roky starý kanel, asi od mobilu Sony a RN11s 5G se okamžitě připojí, člověk by řekl, že nejlepší bude kabel dodaný s telefonem a ono ne.

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
@Václav Matějka – to je zajímavý poznatek, děkuji za něj! Sice nevidím důvod, proč by to mělo fungovat, ale když to funguje, bude fajn, když totéž řešení zkusí i ostatní.
@vormen – tak to je také překvapivá zpráva. Právě, že většinou Android Auto nefungovalo s neoriginálním kabelem, zatímco s originálem ano. Tohle je poprvé, co slyším opak.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

vormen odpověděl před 2 roky

Tak výměna kabelu pomohla jen na jednu jízdu, teď se AA neustále připojuje/odpojuje. Tyhle Redmi/Xiaomi jsou telefony za trest dobrý jen pro důchodce nebo dečka, ale jak chce člověk něco propojovat, tak je s nima vždy problém a můžou se spokojení majitelé do krve hádat, jak jsou ty telefony spolehlivý a funkční, ale nejsou. Za poslední 3 roky jsem jich měl asi 6 a opravdu vždy a s každým telefonem byl problém v autech a autama to nebylo, ostatní značky vždy jedou na 100%. Proto bych doporučil lidem, kteří chtějí spolehlivě používat AA, přejít na jinou značku telefonu a bude klid.

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
zdaleka, ale fakt zdaleka to není jen problém telefonů Xiaomi, Redmi a Poco. Když jsem dohledával informace o potížích s Android Auto, narážel jsem prakticky na všechny značky, včetně Samsungu, Huawei a dalších.
Naopak u nás máme mnoho uživatelů, kterým telefony Xiaomi fungují skvěle ve všech značek aut, pouze v autech značky Škoda mají problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vladimír Kozák odpověděl před 1 rokem

Dobrý den, řešil jsem připojení infotaimentu Mazda CX30 a MX30 k AA na telefonu Redmi Note 12 Pro+ Při marných pokusech připojení končilo „Telefon nelze připojit, chyba komunikace“. Po přečtení různých příspěvků na netu, ověření nastavení telefonu i auta, opakovaných pokusech i výměně různých USB kabelů jsem téměř hodil flintu do žita s tím, že XIAOMI, AA a Mazda spolu nemluví. Náhodně jsem objevil v sekci „Připojená auta“ v nastavení AA v telefonu přepínač „Přidat do aplikace Android Auto nová auta“, který byl default vypnutý. Po povolení připojení nového auta proběhlo párování telefonu, AA a auta bez problémů. Zřejmě systém telefonů XIAOMI má tuto volbu nastavenou na OFF, aby se telefon a aplikace AA nepřipojila automaticky ke každému autu, kde připojíme kabel USB pro nabíjení. U telefonu Samsung jsem takové nastavení nenašel a připojil se bez průtahů.   Možná tato zkušenost někomu pomůže.    

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
každopádně moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Hadatko odpověděl před 12 měsíců

Xiaomi12 v Kia stonic bez problemov. V suzuky scross sa nedokazeme pripojit. Inym telefonom sa da. Telefon viem forcnut aby sa pripojil a ukazal ikonku pripojenia ale auto ma ignoruje 

Karel Kilián Personál odpověděl před 12 měsíců

Dobrý den,
v automobilech Suzuki je bohužel s Android Auto ve spojení s některými telefony Xiaomi/Redmi/Poco problém. Řešení bohužel neznáme.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Marcel odpověděl před 11 měsíců

Měl jsem Samsung S24 a taky se připojuje a odpojuje. Kabelem ani telefonem to není, je to aplikaci AA nebo firmwarem auta.
Teď jsem dostal Jabko a funguje s autem, ale prostředí je katastrofální  

Karel Kilián Personál odpověděl před 11 měsíců

Dobrý den,
Marceli, děkuji za sdílení zkušeností. Já to říkám pořád, že problémy s Android Auto nejsou na straně telefonů Xiaomi. Že se týkají i zařízení jiných značek a hodně často jsou na straně infotainmentu auta.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Miroslav Perůtka odpověděl před 8 měsíců

Dobrý den. Problém jsem vyřešil aktualizací Softwarové licence Open Source dle návodu viz odkaz:  https://www.global-infotainment-system.com/en/software-update/63t3/63t30101/index.html Po připojení kabelu přes USB Andoid Auto je plně funkční i s mobilem Xiaomi Redmi Note S11.    

Karel Kilián Personál odpověděl před 8 měsíců

Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Čili jak jsem správně předpokládal, problém byl v infotainmentu vozidla a vyřešila ho jeho aktualizace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Dalibor odpověděl před 7 měsíců

Xiaomi Redmi note 13 pro 5g , vyriešené. 
Treba mať povolenú instalaciu aplikacii cez mobilné data, alebo musis byt v dosahu wifi. Potom  musíš mať mobil spárovaný cez bluetooth s autom. Potom v mobile v nastaveniach najdi Aplikácie, Android auto. Celkom dole je ikona Vymazat aktualizacie. Vymaž ich. Potom len nastartuj auto, aby sa spustil infoteiment auta, klasicky pripoj usb kabel do mobilu a postupuj podla instrukcii. Stiahne sa ti najnovsia verzia a vsetko sa spusti. U mňa fungovalo. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 7 měsíců

Dobrý den Dalibore,
děkuji za sdílení a podrobný návod na vyřešení problémů s připojením Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G k Android Auto! Vaše zkušenosti jistě pomohou mnoha uživatelům, kteří se s podobnými potížemi potýkají.
Vaše zkušenost ukazuje, že správné nastavení a aktualizace mohou vyřešit většinu problémů. Pokud budete mít další tipy nebo poznatky, budeme rádi, když se o ně podělíte.
S pozdravem,
Karel Kilián

Peter odpověděl před 4 měsíce

Dobrý den, nefunguje mi Android auto Xiaomi NOTE 14 pro 5G s Opel. Zkoušel jsem všechny výše zmíněné postupy a nic. Na malželčíném Xiaomi NOTE 13 to funguje normálně, ale u mě nic. Vypadá to na problém u výrobce, doufám, že další aktualizace příjde brzy a problém vyřeší.

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 měsíce

Dobrý den Petře,
děkuji za Váš příspěvek. Co se týče značky Opel, nemáme zatím hlášené žádné systematické problémy s připojením k Android Auto u telefonů Xiaomi – což ale samozřejmě neznamená, že se nemůže vyskytnout individuální případ.
Pokud jste opravdu zkusil všechny zmíněné postupy (včetně výměny kabelu, povolení instalací přes mobilní data, vymazání aktualizací Android Auto, párování přes Bluetooth a nastavení možnosti připojení nového auta v aplikaci), pak bych doporučil odeslat zpětnou vazbu přímo ze systému telefonu do Xiaomi. Uděláte to tak, že přejdete do aplikace „Zpětná vazba“ (Feedback), popíšete problém a přiložíte případně i záznam obrazovky nebo logy.
Tímto způsobem se problém dostane přímo k vývojářům, kteří mohou situaci analyzovat a případně opravit v některé z budoucích aktualizací.
Držím palce, ať se to brzy podaří vyřešit!
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

8 + 3 =

Redmi 13C

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!