Nefunguje synchronizace kontaktů Redmi Note 4

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Redmi NoteNefunguje synchronizace kontaktů Redmi Note 4
Martin zeptal se před 7 roky

Dobry den, od včerejška mám nový Redmi Note 4 Global LTE 4/64, česká distribuce, koupený na Mall.cz, při instalaci automaticky provedená aktualizace na android 7.0 NRD 90 M a MIUI global 9.0, ale bohužel nefunguje synchronizace u kontaktů. Stále vyskakuje chybová hláška při spuštění synchronizace účtu Google „Nastaly potíže se synchronizací. Služba bude brzy obnovena.“ Ostatní aplikace jako maily, kalendář,… vše se synchronizuje v pořádku. Mám účet na google, tam jsem ze 2 SIM stáhl kontakty, kde je upravuji, ale nesynchronizují se s mobilem. Opačným směrem to myslím funguje, když upravím kontakt v mobilu, tak se synchonizuje na PC v google. Zkoušel jsem různá nastavení. Můžete mi prosím poradit co s tím? Nejsem sám, komu to dělá i u staršího Redmi Note 3. Martin

4 Odpovědi
Jirka odpověděl před 7 roky

Tak se musím přidat – mám stejný telefon (jen paměť 3/32), při prvním spuštění po nákupu tam bylo MIUI8, pak to nabídlo aktualizaci na MIUI9, provedena, zadal jsem účet do Google …. vše se synchronizuje mimo kontaktů 🙁
U nich svítí 2 černé šipky do kruhu … při ruční volbě synchronizace opět to samé. Někde jsem četl radu, že se dá účet odebrat, znova se přihlásit a synchronizace už se opraví … jenže při pokusu o odebrání účtu google to píše „Administrátor tuto změnu zakázal“ … a účet odebrat nejde.
A přesně jak píše Martin, když do telefonu přidám kontakt, tak se odešle do google a na PC po přihlášení ho už vidím. A směrem do telefonu nic. Co s tím ???

Martin odpověděl před 7 roky

Zdravím Jirko, vydrž nic nemaž samo se to opraví. Známí mi radili ať počkám že to nekdy trvá a dneska se to samo od sebe spravili a už se synchronizují i kontakty.

Dušan odpověděl před 5 roky

Mám tentýž problém začátkem kontakty jsou dvě šipky v kruhu Po stisknutí na tento řádek dojde k vypnutí synchronizace Po opětovném stisknutí se sice synchronizace zapne ale neproběhne synchronizace neprobíhá směrem ani od Google účtu k mobilu ani od mobilu k účtu vlastním přístroje Redmi 4x synchronizace neproběhla od 20 května Dnes je 8 července

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

12 + 2 =

Série Redmi Note 14

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!