Nefunguje zvuk u oznámení gmailu
Při přijetí emailu v gmailu se v telefonu neozve zvuk oznámení. Všechna nastavení zvuku pro oznámení jak v gmailu tak i v nastavení telefonu přitom mají zvuk povoleny. Jedná se o telefon Xiaomi 15.
1 Odpovědi
Dobrý den,
obecně u Xiaomi telefonů a problémů s notifikacemi Gmailu, doporučuji projít tyto kroky:
-
Zkontrolujte nastavení v Gmail aplikaci:
- Otevřete Gmail aplikaci a přejděte do Nastavení.
- Vyberte svůj účet.
- Zkontrolujte, zda máte povolená Oznámení a vybraný zvuk pro příchozí zprávy.
- Zkontrolujte nastavení jednotlivých štítků/kategorií (např. Prioritní pošta), zda nemají potlačená oznámení.
-
Zkontrolujte nastavení systému Android:
- Přejděte do Nastavení telefonu -> Aplikace -> Spravovat aplikace.
- Najděte aplikaci Gmail.
- Zkontrolujte, zda jsou Oznámení pro Gmail povolená.
- Klepněte na Oznámení a zkontrolujte, zda máte povolené zobrazování oznámení, zvuk a další možnosti (vyskakovací okna, atd.).
- Ujistěte se, že Režim Nerušit není aktivní nebo máte Gmail jako výjimku.
-
Zkontrolujte optimalizaci baterie:
- Xiaomi telefony mají agresivní optimalizaci baterie, která může omezovat fungování aplikací na pozadí.
- Přejděte do Nastavení telefonu -> Baterie -> Spořič baterie (nebo podobná položka, záleží na verzi MIUI).
- Najděte aplikaci Gmail a nastavte ji na Žádná omezení nebo Povolit spouštění na pozadí.
- Restartujte telefon: Jednoduchý restart telefonu často vyřeší problémy s notifikacemi.
- Aktualizujte Gmail aplikaci a systém Android: Ujistěte se, že máte nainstalované nejnovější verze aplikací a systému.
Pokud nic z toho nepomůže, zkuste ještě:
- Vymazat mezipaměť a data Gmail aplikace: Přejděte do Nastavení telefonu -> Aplikace -> Spravovat aplikace -> Gmail -> Vymazat data -> Vymazat mezipaměť a Vymazat všechna data. POZOR: Vymažete tím i uložené účty v Gmailu, takže je budete muset znovu přidat.
- Tovární nastavení telefonu: Pokud jde o vážnější problém, může pomoci reset do továrního nastavení, ale pamatujte si, že tím smažete všechna data v telefonu, takže si nejdřív udělejte zálohu.
Doufám, že vám některá z těchto rad pomůže! Dejte vědět, jestli se vám podařilo problém vyřešit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Vaše odpověď