nefunkcna-appka-netflix-na-redmi-note-8-pro
Skúšala som všetko čo som našla na nete a stále rovnaké hlasenie \\\“Sorry we could not reach the Netflix service. Please try again later.(-1001)\\\“ Má alebo mal niekto rovnaký problém a podarilo sa mu ho odstrániť?
Dobrý den,
zatím nikdo takový problém nehlásil – dokonce ani když jsem tu Vaši hlášku zkopíroval do Googlu, tak mi to našlo jen jednu stránku, kde tohle řešili s telefonem Sony Xperia.
Soudě z vyznění je to nějaký problém v síti – jako by službu Netflixu něco blokovalo.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Ahoj,
dakujem za reakciu Karel, ja som skusala odinstalovat a znova naistalovat apku, restart aj uplne vynutie a zapnutie mobilu, skusila som inu siet ako domacu wifi, mobilne data a stale rovnake hlasenie 🙁
Dobrý den,
no, moc dalších možností mě nenapadá. I oficiální nápověda Netflixu říká:
- Zkuste jiné připojení k internetu
- Odhlaste se z Netflixu
- Vymažte data aplikace Netflix
Možná bych navrhoval zkusit to na stejném připojení z jiného telefonu či tabletu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Moj predpoklad je, že problém bude v telefone, je nový, appka beží na smart TV aj notebooku bez problemov. Dakujem sa ochotu a snahu pomoc Karel. Pekný deň. Deni
Dobrý den,
no, zkoušel jsem ještě hledat, ale jediné, co uživatelé Redmi Note 8 Pro hlásí v souvislosti s Netflixem je nefunkční přehrávání v rozlišení HD. Že by to někomu nešlo vůbec jsem nezaznamenal.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mám stejný problém s Xiaomi Redmi 8 Pro. A nejde ani Skylink. U starého Xiaomi 2 není problém, ani u Huawei moji ženy. Evidentně problém telefonu, ale nic nemohu najít.
Dobrý den,
a ta aplikace nejde ani spustit, nebo jen nejde HD rozlišení?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravím, stejný problém na Redmi Note 9. Netflix se nainstaluje ale hodí hlášku, viz první příspěvek. Aplikace nejde spustit. Instalace na nový čistý telefon. Na internetu jsem našel návod, kde stačilo stáhnout starší verzi Netflix (asi 6.2xxx), nainstalovat a poté se aplikace aktualizuje přes Google Play na novou verzi. Po spuštění je plně funkční v SD verzi (HD nejde).
Dobrý den,
v tom případě zkuste poslat zpětnou vazbu přímo do Xiaomi – možná se tam na problém podívají a vyřeší ho.
Mělo by to fungovat takto:
- Otevřete Nastavení.
- Sjeďte úplně dolů a tam je položka Služby a zpětná vazba – klepněte na ni.
- Pomocí přepínače označte věc jako Problém.
- Popište (asi nejlépe anglicky), v čem je problém.
- V sekci Vyberte položky zvolte štítky, které definují podstatu problému.
- Zadejte své telefonní číslo nebo (raději) e-mail.
- Klepněte na tlačítko Odeslat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Ahoj,
Stiahla som staršiu verziu Netflixu ako radil Svatik a klaplo to appka je funkčná, týmto ďakujem 😉
P.S. Na zpatnu väzbu Xiaomi som písala hneď ako vznikol problém, zatiaľ bez odozvy.
Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Ahoj Gabriela,
Zadaj do vyhľadávača – Netflix Version 6.2xx ( xx budú čísla je jedno aké), stiahni do telefónu, po otvorení appky sa ti sama aktualizuje cez Google play na najnovšiu verziu. Deni
Dobrý den,
to bych asi nedělal. Stahovat aplikace z neověřených zdrojů je nejlepší a nejjistější způsob, jak si nainstalovat do telefonu malware.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Samozrejme, ak však mate dobrým antivirak obávať sa nemusíte nakoľko vás na pochybné stránky ani nepustí..
Dobrý den,
bohužel na antivirový program bych nespoléhal. Pokud bude v aplikaci nějaký nový malware, antivir nemusí ani pípnout. Když už instalovat aplikace ze zdrojů třetích stran, tak z prověřených – viz např. APKMirror.
Přeji hezký den.
Karel Kilián