Nefunkční automatizace chytré domácnosti v Mi Home

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: PříslušenstvíNefunkční automatizace chytré domácnosti v Mi Home
Tomáš zeptal se před 2 roky

Dobrý den, nejde mi vytvořit automatizace pro rozsvícení žárovky v koupelně. Vlastně nejde vytvořit nic. Například: Mám Mi Motion senzor a žárovku Mi Smart Bulb, jdu v app MiHome na vytvoření sceny.. zvolim podmínku „IF“, kde nastavim, že pokud senzor zaznamena pohyb…poté jsem vyzván ke zvolení podmínky „THAN“, tam zvolim, aby se rozsvítila žárovka, ale v tom momentě, mě app ihned zase hodí o krok zpět, abych určil podmínku „IF“..a takto to je dokola..zkrátka automatizaci nelze vytvořit. Zajímavé je, že ještě před 4 měsíci jsem tuto automatizaci vytvořil naprosto bez problému během pár sekund. Teď to nejde..vše děláno na stejném mobilu, applikaci MiHome jsem odinstalovat a znovu nainstaloval, provedl jsem reset všech zařízení včetně hubu. Nic nepomohlo, jsem už bezradný. Zajímavé je, že některé podobně řešené automatizace na rozsvícení světla při zaznamenání pohybi senzoru mi fungují, ale vytvoření nového je naprosto nemožné. Nevíte, kde by mohl být problém? Předem děkuji.

5 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
ano, tento problém poslední dobou hlásí více uživatelů. Patrně se jedná o nějakou chybu v poslední verzi aplikace. Zatím jediné funkční řešení, o kterém vím, je odinstalace aplikace Mi Home a instalace starší verze například z webu APKMirror.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

m_n odpověděl před 2 roky

Mám stejný problém. A jediné řešení co jsem zatím  našel je nainstalovat si software na kterém spustíte aplikaci Mi Home na PC. Potom to tenhle problém nedělá. Přes mobil mi to nejde naprosto vůbec už několik měsíců. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
díky za tip. Co jsem tak zjišťoval, ono většinou stačí nainstalovat na telefon starší verzi aplikace Mi Home (teď ale nevím, do které verze to přesně fungovalo). Každopádně určitě doporučuji z aplikace Mi Home odeslat zpětnou vazbu vývojářům.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Radek odpověděl před 2 roky

Me to taky nefunguje a odeslani zpetne vazby je na podobnem principu jako ty podminky, takze taky nefunguje 😉

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
tak můžete zkusit zpětnou vazbu odeslat e-mailem vývojářům aplikace – adresa na ně je miot-feedback@xiaomi.com.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

18 + 12 =

Xiaomi Buds 5 Pro

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!