nefunkční čtečka otisku prstu
Dobrý den, po cca 3dnech mi přestala fungovat čtečka na otisky prstů. mam Redmi 4x
Dobrý den, znamená to, že ji systém vůbec nedetekuje (chybí nastavení pro čtečku otisků), nebo při přilození prstu se nic neděje? Můžete vyzkoušet tovární restart (pozor, smaže VEŠKERÁ DATA v telefonu, zálohujte nejprve). Pokud nepomůže, asi se jedná o HW závadu a bude nutné telefon reklamovat.
Dobrý den, Aktualizoval jsem si novou na verzi 9.6.2.0 a přestala mi fungovat čtečka otisku prstu. Nevím co s tím dělat. Nejde mi ani přenastavit na jiný prst. Nevím jestli může být chyba v nové verzi, nebo mám ošoupané otisky. Mám xiaomi redmi note 4 special edition.
Dobrý den,
tady může být chyba v softwaru, nebo v hardwaru čtečky. Tu první vyloučíte resetem do továrního nastavení. Pokud ani poté nebude čtečka fungovat, je patrně chyba v hardwaru, což by znamenalo servis respektive reklamaci.
Karel Kilián
Dobrý den. Mám Redmi Note 5A Prime Global stabilní a po aktualizaci na MIUI 10.2 se mi ztratila čtečka otisku prstů. Když jsem to zjistil, tak jsem udělal reset telefonu a čtečka se mi chvilku ukázala a fungovala. Po pár minutách však přestala fungovat znovu a po restartu se ztratila. Dříve fungovala dobře. Zřejmě se jedná o chybu aktualizace a nevím, jak udělat aby opět fungovala. Telefon má stále Android 7.1.2 i když vím, že má mít již Android Oreo. Jak to do telefonu dostat a jak udělat, aby vše fungovalo jako dříve? Díky za odpověď. Jaromír.
Dobrý den. Zálohujte telefon a proveďte na něm celkový tovární reset (Obnova továrních dat). To by mělo problém vyřešit.
Dobrý den,
rozhodně souhlasím s Bobassem – také v takovém případě jako první doporučuji provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis.
Karel Kilián
Dobrý den, asi před třemi měsíci jsem si u Vás nechal spravit display na mi9, display slape bez problémů ale nejde mi od té doby čtečka prstu, zajímavý ale je, že když dám v nastavení přidat otisk tak se mi otisk naskenuje ale na otevření telefonu nebo v aplikacích už prst neprecte. Nevíte co s tím můžu mít ?
Dobrý den,
to je skutečně nestandardní chování, nicméně pokud se to děje po výměně obrazovky, rozhodně bych doporučil opravu reklamovat.
Karel Kilián
Dobrý den.
Koupila jsem si Redmi 7 a po 4 měsících mi blbne otisk prstu, můžu se zeptat co je za problém, už si vůbec nevím rady.
Dobrý den,
no, může jít o hardwarový problém ve čtečce, nebo nějaký softwarový…. Zjistit se to dá poměrně jednoduše – pokud obnovíte telefon do továrního nastavení, tak při nové konfiguraci budete požádána o nasnímání otisku. Jestliže to i poté bude zlobit, pak patrně bude problém ve snímači otisků.
Karel Kilián
Dobrý dne aktualizoval jsem sem Redmi 9T na MIUI 12.5.5 a na android 11 a v nastavení se mi vůbec nezobrazuje nastavení otisku prstu
Dobrý den,
tady může být chyba v softwaru, nebo v hardwaru čtečky. Tu první vyloučíte resetem do továrního nastavení. Pokud ani poté nebude čtečka fungovat, je patrně chyba v hardwaru, což by znamenalo servis respektive reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den , úplně se mi ztratila z telefonu čtečka otisků nikde ji nemohu najít . Do poslední aktualizace telefonu vše fungovalo normálně . Telefon Redmi 11 Lite.
Dobrý den,
pokud v nastavení chybí možnost nastavení odemykání otiskem prstu, bývá to nejčastěji hardwarovou závadou čtečky. Může se ale jednat i o softwarovou chybu, proto bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalila z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu – patrně vadnou čtečku otisků. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
Přestal mi fungovat otisk prstu vždycky mi to fungovalo ale ted nedavno to přestalo reagovat a když jsem si to smazala a chtěla jsem si zkusit dát nový tak to nereagovalo ani na jeden prst. Mám xiaomi redmi note 10 pro. Co mám dělat
Dobrý den, Melisso,
díky za dotaz! Podle toho, co popisujete, může být problém buď softwarový, nebo hardwarový. Nejprve bych doporučil vyzkoušet několik kroků:
Restart telefonu
Zkuste telefon vypnout a znovu zapnout. Pokud se jedná o dočasnou chybu, mohlo by to pomoci.
Vymazání otisků a přidání nového
Otevřete Nastavení > Hesla a zabezpečení > Otisky prstů
Pokud tam jsou nějaké otisky uložené, smažte je všechny
Zkuste přidat nový otisk – pokud telefon nereaguje, přejděte k dalšímu kroku
Zkontrolujte aktualizace systému
Otevřete Nastavení > O telefonu > Verze MIUI
Pokud je k dispozici aktualizace systému, nainstalujte ji a zkuste otisk znovu přidat
Obnova do továrního nastavení (!!! POZOR – smaže všechna data, doporučuji zálohu!!!)
Pokud nic z výše uvedeného nepomohlo, zkuste tovární reset:
Nastavení > O telefonu > Zálohování a obnova > Obnovení továrních dat Po resetu zkuste přidat otisk znovu
Pokud ani tovární reset nepomůže
Je velká pravděpodobnost, že se jedná o hardwarový problém se čtečkou
V takovém případě doporučuji telefon poslat do servisu
Závěr: Pokud otisk nereaguje vůbec, je velká šance, že se jedná o vadný snímač – pokud je telefon v záruce, reklamoval bych ho. Pokud jen občas nefunguje, může pomoci restart nebo aktualizace.
Dejte vědět, jestli něco pomohlo!
Přeji hezký den,
Karel Kilián