Nefunkční sluchátko

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Redmi NoteNefunkční sluchátko
Radim zeptal se před 4 roky

Dobrý den,
mám telefon xiaomi redmi note 9. Z ničeho nic přestalo fungovat sluchátko, při hovoru nic neslyším ani vyzvánění. Telefon jsem uvedl do továrního nastavení a všechno fungovalo, po jednom dni kdy jsem si zpět nainstaloval veškeré aplikace a telefon v rámci možností uvedl do stavu před továrním nastavením, problém začal znovu.
Může to způsobovat nějaká aplikace, nebo je to něco v telefonu a mám to řešit reklamací?
Děkuji za odpověď

18 Odpovědi
Radim odpověděl před 4 roky

Problém snad vyřešen. V testovacím módu telefonu při zkoušce receiver jsem dal fail a začalo to jít.

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Martin Bušo odpověděl před 4 roky

Dobrý den , také nám přestalo z ničeho nic fungovat sluchátko u xiaomi redmi note 9 můžete mi poradit co s tím .  

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Martin Bušo odpověděl před 4 roky

Děkuji zkusím .

Radim odpověděl před 4 roky

Dobrý den, včera mi také opět přestalo fungovat sluchátko. Tak buď je to náhoda nebo mají u Xiaomi nějakou softwarovou chybu.

Juan odpověděl před 4 roky

Dobrý den, ví někdo ? redmi note 9 pro, nehraje jedno sluchátko, i u jiných sluchátek ten samý problém i přes blue.., ale jak dám zvuk vyzvánění telefonu tak v sluchátkách hrají obě strany, nevíte v čem je problém??? mp3 hraje jen jedno, vyzvánění telefonu hrají obě, díky  

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
pokud se jedná o Bluetooth sluchátka, pak zkuste toto:

  1. Vložte obě sluchátka do nabíjecí krabičky.
  2. V nastavení telefonu zrušte spárování sluchátek.
  3. Vyjměte obě sluchátka z nabíjecí krabičky.
  4. Na obou sluchátkách stiskněte a držte tlačítko na boku, dokud se nevypnou (cca 5 sekund) – rozsvítí se a následně zhasne červená LED.
  5. Poté sluchátka tlačítky zapněte – držte tlačítko po dobu cca 20 sekund, než dvakrát červeně zabliká LED.
  6. Vložte sluchátka zpět do nabíjecí krabičky.
  7. Po pěti sekundách je opět vyjměte – nejprve pravé, pak levé – a ona se spojí.
  8. V nastavení telefonu spárujte sluchátka.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Miroslav odpověděl před 3 roky

Dobrý deň odporúčam si kúpiť AirPods xaomi dneska som ich kúpil a ako veriaci zákazník xaomi som si nezobral bloček slúchadla som odbalil dal do uši a práve nejde dakujem za skvelú kúpu máte nejaké riešenie či postačí kôš ?

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
nejsem si úplně jistý tím, co jste koupil. Produkt Xiaomi AirPods neexistuje – sluchátka AirPods vyrábí Apple.
Nárok na záruku máte i v případě, kdy nemáte doklad o koupi. Nicméně zkuste nějak podrobněji specifikovat, o jaký produkt se jedná, a podrobněji popsat, co přesně nefunguje. Třeba na něco přijdeme.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Tomáš odpověděl před 2 roky

Dobrý den, 
obdobný problém, při hovoru mi nefunguje sluchátko telefonu. Při zapnutí reproduktoru, nebo zapojení sluchátek vše funguje. Telefon přestal jít ze dne na den, bez nehody, tovární nastavení bylo obnoveno, jenže jak již zde psáno, po aktualizaci všeho SW (neinstaloval jsem žádné aplikace) sluchátko nefunguje. V továrním fungovalo. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
Může se jednat o nějakou softwarovou chybu, ale spíše si myslím, že to bude hardwarová závada Jako první zkuste provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu (patrně vadný reproduktor). S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Petr odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
mám stejný problém. Redmi note 9 pro, napřed vše OK, po nějaké době přestane fungovat sluchátko, ale ostatní zvukové výstupy (externí drátová či BT sluchátka) a reporduktor jdou. Po továrním nastavení opět vše OK, ale po prá dnech je problém zpět. Tovární nastavení opět sluchátko zprovozní, aby po pár dnech opět nešlo. Testovací mód a zkouška receiver + fail (viz vlákno) bez efektu. Opakovat neustále tovární nastavení se mi fakt nechce. Jako HW závada to moc nevypadá, soudím podle toho, že po továrním nastavení vždy vše funguje.
Našel někdo definitivní řešení?
Děkuji

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
pokud se problém projevuje i po obnovení do továrního nastavení, pak se téměř jistě jedná o hardwarový problém. S tím doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Petr odpověděl před 2 roky

Dobrý den, ještě jednou. Podobný zážitek jsem již absolvoval s jiným telefonem dříve, ale záruční oprava odmítnuta, protože uvedli do továrního nastavení, fungoval. Totéž je zde. Tovární nastavení způsobí funkčnost. Jakoby „něco“  nějak vypnulo sluchátko, což asi HW nebude, když na HW žádnou úpravu nedělám, ale jen resetuju SW do stavu „vyndání z krabičky“. Dokážu si představit, že příčina může být v nějaké nainstalované apce, jenže které. A instalovat apky po jedné a vždy týden čekat, jestli sluchátko funguje, asi není řešení. Jak je vidět, není to problém jednoho telefonu, i proto bych čekal, že někdo důvod i jak na něj odhalil 😉

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
těch telefonů se prodaly tisíce, a hlášení jsou pouze nižší jednotky. Kdyby se jednalo o chybu v hardwaru nebo systému, hlásili by to všichni majitelé těchto zařízení, což se očividně neděje. Já sám jsem tento model telefonu recenzoval a uvedený problém jsem nezaznamenal.
Pokud myslíte, že se jedná o softwarovou záležitost, doporučil bych uvést telefon do továrního nastavení a následně ho neobnovovat ze zálohy, ale nastavit ho jako nové zařízení. Pokud je příčinou nějaká aplikace, tak by se následně problém se sluchátkem neměl projevit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Petr odpověděl před 2 roky

Dobrý den, děkuji za odpověď; ano, jsem spíše v názoru, že problém je SW charakteru. Teď už jen zjistit, která apka to sluchátko v těch nižších jednotkách kusů uzurpuje, když ty velké tisíce kusů nezlobí. Dá se nějak zjistit, která z apek smí sahat na sluchátko? Snažil jsem se listovat v oprávněních, ale nic. Možná, že se pod nějakým oprávněním skrývá i toto. Je samozřejmě otázkou, zda jen odinstalace takové apky by sluchátko přiměla k činnosti, ale řekl bych, že jistotou by bylo ji po uvedení do továrního stavu znovu nenahrávat, tedy postup Vámi navržený.
Hezký den i Vám

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
obávám se, že k reproduktoru/sluchátku telefonu může přistupovat jakákoli aplikace, aniž by na to bylo vyžadováno nějaké oprávnění. Tudíž vypátrat takovou aplikaci by bylo zdlouhavé a dost možná i nemožné. Podle mě bude jasno, pokud uvedete telefon do továrního nastavení a nastavíte ho jako nový.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

18 + 13 =

Servis XM.cz

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!