Nejde aktualizovat Google chrome

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: MiNejde aktualizovat Google chrome
Miloslav Kejšar zeptal se před 6 roky

Dobrý den mám ten samí problém aktualizaci nelze stáhnout xiaomi mi9

15 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
a jak aktualizujete? Přes Obchod Google Play? Jakou chybu Vám to hlásí?
Karel Kilián

Mirek odpověděl před 5 roky

Mám nově koupený Redmi 9 a nejde aktualizovat Chrome přes Obchod Google Play. Žádnou chybu to nehlásí, prostě kliknu na aktualizovat a nic se neděje. V prohlížeči mi proto stále svítí vpravo červená šipka, že je dostupná nová verze Chromu. Nevím jestli to odinstalovat a znovu nainstalovat, ale mám obavu, že už to nainstalovat nepůjde. Jestli s tím máte zkušenost, poraďte na mishanvtx@gmail.com.
Děkuji

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
doporučil bych:

  1. restartovat telefon a zkusit znovu,
  2. pokud to nepůjde, tak Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-Chrome-Vymazat mezipaměť,
  3. jestliže ani to nezabere, tak Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-Chrome-Vymazat data,
  4. no a pokud ani to nepomůže, tak pak bych asi uvažoval o obnovení do továrního nastavení.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Lukas odpověděl před 4 roky

Dobrý den , mám stejný problém u mého Mi 10tpro .

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
platí to, co jsem napsal výše:
doporučil bych:

  1. restartovat telefon a zkusit znovu,
  2. pokud to nepůjde, tak Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-Chrome-Vymazat mezipaměť,
  3. jestliže ani to nezabere, tak Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-Chrome-Vymazat data,
  4. no a pokud ani to nepomůže, tak pak bych asi uvažoval o obnovení do továrního nastavení.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

McNorte odpověděl před 4 roky

Dobry den pane Karel Kilian udelal jsem vse jak jste to napsal a stejne to nejde podle meho usudku je to asi spatna aktulizace od nich tak ze musime pockat az oni to opravy samy 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
to si nemyslím. To by stejný problém hlásilo víc lidí. V takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Peťo odpověděl před 4 roky

Zdravím, aj ja som s tým mal problém na note 10 pro. Pomohol mi tento postup https://www.youtube.com/watch?v=Q1UmyIZHOLg

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Honza odpověděl před 4 roky

@Peťo Super video. Pomohlo to. Moc děkuji. 🙂

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

FH odpověděl před 4 roky

Dnes už je trošku jiné menu ale návod pořád funguje nenechte se odradit děkuji za odkaz

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
není zač, rádo se stalo. Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
děkuji za užitečný odkaz.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

16 + 2 =

Xiaomi Buds 5 Pro

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!