nejde-tovarni-nastaveni-konkretne-se-neobjevi-wipe-data
Ahoj, uz jsem bezradná. Volala jsem jak na technickou podporu Xiaomi, pro jistotu i operátor(nemá s tím nic společného), přečetla nespočet diskuzí na netu a nic. Dcera má 2 měsíce Redmi 13. Dnes jí přestal fungovat číselný kód – PIN u zamknutí telefonu (tvrdí, že ho neměnila). Nemůže se tedy dostat do telefonu. Rozhodli jsme se tedy pro tovární nastavení přes kombinace tlacítka pro zvýšení hlasitosti a tlačítka pro zapnutí tel. Dostaneme se do nabídky, ale nabízí to pouze REBOOT či CONNECT WITH MIASISSTENT. Bohužel to nenabízí WIPE DATA. Dle technické podpory Xiaomi, mohlo být problém v propojení telefonů přes Family Link (rodičovská kontrola). To jsem tedy, na radu podpory, vyřešila prozatimním smazáním Google účtu. Prosím nevíte si někdo rady jak uvést telefon do továrního nastavení? Díky Míša
Příčinou asi opravdu bude Family link. Jinak samostatně to jde snad vyřešit, pokud u telefonu u odpovídajícího účtu je aktivní funkce najít zařízení a zde je jedna z možností vymazat vzdáleně data daného telefonu. Pokud jste ale účet smazala, tak nevím…🤔 … pak asi jedině servis a přeflashovat…😎
https://xiaomi.eu/community/threads/redmi-note-11-no-option-to-wipe-data-solved.71222/
Dobrý den, Míšo,
je sice dobře, že jste odstranila Google účet před samotných smazáním paměti telefonu, ale jak zmínil uživatel zamalo výše, po smazání účtu jste přišla o jedinou možnost smazání telefonu na dálku právě skrze Family link a funkce Najít zařízení. To je obrovská škoda.
Nicméně nic ještě není ztraceno. Ještě existují dvě další možnosti. Ta snazší je připojení telefonu k počítači skrze program Mi PC Suite. Po jeho nainstalování připojte telefon v recovery modu (nebo fastbootu – do něj se dostanete současným držením tlačítek snížení hlasitosti a napájení, dokud neuvidíte logo fastboot na obrazovce) a měl by možnost obnovení nabídnout.
Tou druhou možností je flashnutí systému, což ale doporučuji provádět jen zkušenému uživateli, protože v případě nějaké chyby se může celý systém sesypat a reklamaci by vám jen těžko někdo uznal, protože by to bylo považování za neoprávněný zásah do systému. Zkušený uživatel by neměl mít žádný problém, ale chce to zkušenost a vědět co dělat.
Držím palce, ať se smazání povede a přeji hezký den
Dobrý den, máme stejný problém. Telefon je uzamčen gestem a ačkoliv ho dcera nezměnila nechce gesto přijmout. Také má nainstalovaný Family link. Prosím popíšete mi konkrétní postup odblokování přes Family link. Děkuji Evča
Dobrý den,
bohužel si tuto situaci nemohu nasimulovat, neb nemám zařízení s Family Linkem, ale našel jsem tento postup. Zkuste, zda nebude fungovat:
Pokud je telefon uzamčen a nelze ho odemknout gestem, můžete ho odemknout pomocí rodičovského přístupového kódu v aplikaci Family Link. Zde je konkrétní postup:
- Na svém (rodičovském) zařízení otevřete aplikaci Family Link.
- Klepněte na nabídku v levém horním rohu a vyberte „Rodičovský přístup“.
- Zobrazí se vám rodičovský přístupový kód. Tento kód se každých několik minut mění, proto ho musíte zadat rychle.
- Na uzamčeném zařízení dítěte zadejte tento kód.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
učet dcery jsem smazal a stejne hard reset nejde. PC suite to take nejak nejde a ani jsem neprisel jak na to. Bohužel budu muset do servisu. Jo a jak pan Macho psal tak jsem v apce u sebe zkusil vymazat vse u dcery v telefony a stejně se nic nestalo.