nelze-nastavit-emailovy-ucet-centrum-do-aplikace-posta

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Redminelze-nastavit-emailovy-ucet-centrum-do-aplikace-posta
nika zeptal se před 7 roky

Zdravím, mám xiaomi redmi 4x global a nejde mi nastavit svuj e.mail do aplikace posta  – (mam ho na centrumu). Po zadani e-mailu a hesla mi opakovane nejde ucet pridat a zobrazi se  nelze otevrit pripojeni k serveru.Prosim o radu, jak e-mail do aplikace pridat? Ptala jsem se na prodejne, bohuzel ani tam mi neporadili. Dekuji 

7 Odpovědi
bobasso odpověděl před 7 roky

ÚČTY 
Email: xxxxxx
Uživatelské jméno: xxxxxx
Heslo: xxxxxxx
SERVER PŘÍCHOZÍ POŠTY
Server: imap.centrum.cz
Port: 143
Předpona cesty IMAP: nepovinné
Typ zabezpečení: žádný
SERVER ODCHOZÍ POŠTY
Server SMTP: smtp.centrum.cz
Port: 465
Typ zabezpečení: SSL/TLS (přijímat všechny cert..
Nahoře kliknout na HOTOVO
 

redmi 4X odpověděl před 7 roky

Děkuji za návod, vyzkoušeno přesně dle vašeho popisu výše, bohužel stále stejný výsledek. Vyskakuje oko – nelze nastavit účet, nelze otevřít připojení k serveru :-(. 

bobasso odpověděl před 7 roky

Zkoušel jsem smazat z aplikace Pošta svůj fungující emailový účet na Centrumu. Poté  znovu vyplnil v Aplikaci Pošta své přihlašovací údaje na email Centrumu a vyskočila mi stejná chybová hláška jako Vám „nelze nastavit účet, nelze otevřít připojení k serveru“ . Záhy jsem přišel nato proč mi tato chybová hláška vyskočila. Je to možná blbost, ale zkontrolujte si důkladně jak máte vyplněn server příchozí pošty. Na mém Xiaomi mi klávesnice  při znovu vyplňování „imap.centrum,cz“ chybně zadala toto : „imap. centrum.cz“ , to znamená, že za imap tečka dala klávesnice chybně mezeru a pak teprve centrum  tečka cz. Tato drobnost není okem na první pohled vidět. To samé se může stát při vyplňování serveru odchozí pošty „smtp.centrum.cz“, že tam budete mít chybně zadané “ smtp. centrum.cz“ . Když jsem tyto chybky ve vypňování účtu opravil, vše začlo fungovat a aplikace pošta se okamžitě připojila k Centrumu a načetly se všechny mejly.

Vladimír odpověděl před 7 roky

POZOR! Jako „Uživatelské jméno“ se vkládá celá emailová adresa:……@centrum.cz

bobasso odpověděl před 7 roky

U uživatelského jména mám zadano pouze uzivatelské jmeno a @centrum.cz už tam navic zadané nemám a app Pošta se servrem Centrumu normálně komunikuje. 

redmi 4x odpověděl před 7 roky

Díky, emailový účet se mi nakonec podařilo založit, ale nenačetla se mi složka odeslané, tak nevím??
Velký problém však je v tom, že mi nejdou odesílat emaily. Po chvíli mi vyskočí hláška, že email se nepodařilo odeslat, byl uložen do složky k odeslání. A pak ještě: platnost informací o účtu vypršela. Klepntím se přihlašte znovu.I po opětovném zkoušení se to opakuje pořád dokola. Nevíte, v čem by mohl být problém? Začínám být zoufalá, potřebuji odesílat emaily a nevím, co s tím. Přihlašovat se stále přes centrum je zdlouhavé. Děkuji za případnou radu.
 

bobasso odpověděl před 7 roky

…..tak do třetice všeho dobrého
Menu>Nastavení>Nastavení aplikací>Nainstalované aplikace>Pošta>Vymazat data – Smažou se z aplikace všechna dosud špatně zadaná nastavení pro email Centrumu
Menu> app Pošta>Přidat účet
Zadejte e-mailovou adresu: abcd@centrum.cz
Heslo: xxxxxxxx
VÝCHOZÍ NASTAVENÍ>zvolit IMAP
Klikni na Přihlásit
Povolit aplikaci Pošta uskutečňování a spravování telefonních hovorů? > POVOLIT
Účty
E-mail: abcd@centrum.cz
Uživatelské jméno: abcd@centrum.cz
Heslo: xxxxxxxx
Server příchozí pošty
Server:  imap.centrum.cz
Port: 143
Předpona cesty IMAP : Nepovinné
Typ zabezpečení : žádný
Server odchozí pošty
Server SMTP: smtp.centrum.cz
Port: 587
Typ zabezpečení: STARTTLS (Přijímat všechny certifikáty)
Nezávislé ověřování SMTP > zakliknout
Uživatelské jméno:  abcd@centrum.cz
Heslo: xxxxxxxx
Nahoře v pravo kliknout na HOTOVO
Vlevo nahoře kliknout na tři čárky Doručená pošta >  kliknout v pravo nahoře na ozubené kolo> Kliknout na váš vytvořený účet abcd@centrum.cz
NASTAVENÍ SYNCHRONIZACE>Frekvence synchronizace> zvolte dle vaší potřeby
Zpět <
Načíst emaily při využívání mobilních dat> zvolte dle vaší potřeby
Zpět< 
Stahovat přílohy (Stahovat přílohy pomocí sítě Wi-FI) > zvolíte-li stahování pomocí sítě WI-FI> Povolit aplikaci Pošta přístup k fotkám, médiím a souborům na zařízení> POVOLIT
Tímto je vše nastaveno a funguje jak odesílání mejlů z Centrumu, tak příjem došlých mejlů na Centrum. Reálně vyzkoušeno a ověřeno

Vaše odpověď

9 + 7 =

Sledujte nás na Telegramu

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!