Nelze spárovat hodinky
Dobrý den,
Mam mi a1, od posledni aktualizace androidu na 9, mi nejdou sparovat hodinky (nemam xiaomi). Pred aktualizaci vse nirnorma fungovalo.
V nastaveni bluetooth hodinky „vidim“, ale pres appku ne. Zadne zarizeni nenalezeno….. Pritelovi oba typy hodinek tel.najde a pripoji. Zkousela jsem tel.restartovat, nasledne odinstalovat a nainstalovat applikace i restarovat nastaveni wifi, dat a bluetooth.. nic nepomohlo.
V cem je tedy problem?
Dekuji za odpoved Romana
Dobrý den,
o jaké hodinky se jedná? Po aktualizaci na Android 9 jste prováděla obnovu telefonu do továrního nastavení, nebo ne?
Karel Kilián
Jsou to hodinky z Lidlu a pak no name z Alli, ale to je celkem nepodstatne, kdyz pred aktualizaci jsem normalne cca 3mesice (mozna dyl) pouzivala.
Tovarni nastaveni jsem na telefonu neprovadela. Popravde ani moc nechci..
Romana
Tak jsem pátral dále. Náramek z Lidlu se provozuje s aplikací HealthForYou. Dle recenzí je ta aplikace strašně problémová. Možná bude problém v tom, že si buď aplikace nebo samotný náramek nerozumí s Androidem 9. Jak radí guru Karel Kilián. Ještě bych opravdu zkusil tovární nastavení telefonu (já sám to dělám velmi nerad, ale pokud nic jiného nepomáhá….) anebo dle mého názoru bych se poohlédl po jiném náramku či hodinkách. Ty od Xiaomi jsou v poměru cena/výkon bezkonkurenční. Měl jsem Mi Band 1 a 2, teď mám BIP a COR a mohu jen doporučit. A jen tak pro zajímavost, přítel má jaký telefon? A ještě jeden postřeh. Když zkoušíte párovat náramek se svým telefonem, je odhlášený z jiného telefonu nebo aplikace?
Dobrý den,
ano, souhlas s Romanem. Hodinky a náramky z Ali – tam je prostě nutné počítat s problémy. Já sám jsem si jedny koupil a rozběhával jsem je dva dny. I tak spíš nefungovaly než fungovaly.
Bohužel ta aplikace pro náramek z Lidlu je očividně hodně problémová. Odráží to i hodnocení 2,9. Tam bude jediná cesta, jak zjistit, zda je problém v aplikaci: obnovení do továrního nastavení. Pokud to nebude fungovat ani po něm, je problém s aplikací a bude nutné vyčkat, zda to autoři opraví, nebo ne.
Karel Kilián
Mám Redmi8T a hodinky Amazfit GTS A1914, hodinky jsou nabité, aplikace mám stažené a stále mi nejde spárovat telefon a hodinky a QR kod nelze načíst, kde prosím dělám chybu
Dobrý den,
QR kód není nutné načítat. Mělo by stačit stáhnout aplikaci Zepp z Obchodu Play, projít úvodní nastavení a následně přidat hodinky. Můžete to vidět na tomto videu v čase od 3:30.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den nejdou mi spárovat hodinky Xiaomi mi 5 s mobilním tel. Xiaomi poco X3.
Dobrý den,
co přesně svítí na náramku? Pair first?
Jakou používáte aplikaci? Mi Fit?
V jaké fázi a s jakou chybovou hláškou pokus o párování končí?
Přeji hezký den.
Karel Kilián