Nezobrazující notifikace na Xiaomi watch 2

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: PříslušenstvíNezobrazující notifikace na Xiaomi watch 2
Lukáš zeptal se před 2 měsíce

 Dobry den.
Oznámení zpráv ( SMS, Messenger, WhatsApp atd) se mi nezobrazují na displey hodinek. Až při přejetí horní lišty se na ně můžu podívat. Vše několikrát zkontrolováno, zapnuto, Několikrát udělán restart, opětovné párování atd. Nic nepomohlo. Při restartu se mi oznámení ukazují na hodinkách pár hodin a pak jako by se vypnuli a už se to neukazuje

5 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 2 měsíce

Dobrý den,
zkuste:

  1. Odpárovat hodinky/náramek od aplikace.
  2. Odinstalovat aplikaci Mi Fitness.
  3. Uvést hodinky/náramek do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci Mi Fitness a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
  5. Opětovně spárovat hodinky/náramek s aplikací.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Lukáš odpověděl před 2 měsíce

Dobrý den, tohle zkouším už asi týden vkuse pořád dokola a nic. Ty notifikace fungují na začátku po restartu, po nějaké době jakoby se vypnuli a nezobrazují se mi. Hodinky jsem už i vracel a vzal si za ně jiný a pořád stejný problém 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 měsíce

Dobrý den,
v tom případě ještě zkuste nastavit aplikaci Mi Fitness dle našeho návodu HyperOS tipy a triky: Jak zabránit ukončování aplikací na pozadí? Myslím, že by to mohlo pomoci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Lukáš odpověděl před 2 měsíce

Dobrý den, tak vše uděláno, překontrolována. Bohužel nepomohlo. Notifikace na displey se mi ukazují chvilku a pak vždy se to záhadným způsobem vypne a neukazuje se nic. Pouze když přetahnu horní lištu, tak zprávu vidím.  Tak už nevím v čem by to mohlo byt  🙁

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 měsíce

Dobrý den Lukáši,

je mi líto, že problém stále přetrvává, i přes všechny provedené kroky. V tomto bodě bych Vám doporučil ještě vyzkoušet spárování hodinek s jiným telefonem (pokud máte tuto možnost). Tím zjistíte, zda se problém týká samotných hodinek, nebo jestli by mohl být způsoben specifickým nastavením či nekompatibilitou Vašeho aktuálního telefonu.
Pokud se hodinky budou chovat stejně i na jiném zařízení, je velmi pravděpodobné, že se jedná o závadu, kterou bude nutné řešit v rámci reklamace.
Dejte mi prosím vědět, jak to dopadlo.
Přeji hodně štěstí!
Karel Kilián

Vaše odpověď

7 + 9 =

Xiaomi Buds 5 Pro

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!