Optimalizace Avast
Dobrý den
Po aktualizaci na Miui 12 ovšem možná už dávno předtím se přestala aktualizovat virová databáze Avastu(teda do teď se To tvářilo, že se To aktualizuje).
No antivir mi tvrdí při kontrole, že je vše v pořádku ale čísla mi říkají něco jiného a sám antivir mi pak říká, že se aktualizace nezdařila.
To může člověka dostat docela do nejistoty v tom kde je a byla pravda.
Moje řešení bylo přeinstalovat celé Miui a žádná změna.
Přepnul jsem tedy na AVL ať mám placebo istotu chráněného telefonu.
Ovšem zajímalo by mě. Jak To může být s Tím Avastem. Proč se neaktulizuje a dá se s Tím něco dělat.
Děkuji za případné odpovědi
Dobrý den. Mám ten samý problém na dvou telefonech xiaomi redmi 7A. Takže v telefonu bych problém nehledal. Sládek
Dobrý den,
ano, podle dostupných informací se jedná o nějaký problém v aplikaci Avast. Doporučuji kontaktovat jejich podporu – android@avast.com.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den
Děkuji. Tím je To pro mě vyřešeno. Týká se To tedy Avast a Xiaomi. Není To tedy můj problém a já ho řešit nebudu.
Ať ho řeší Ti. Kdo ho vytvořily.
S pozdravem
L.H.
Ps:
Dává antivirus vůbec smysl. Není stejně zbytečný jako třeba cigarety, alkohol?
Dobrý den,
čistě za mne je antivir naprosto zbytečný. Pokud tedy nenavštěvujete potenciálně nebezpečné weby nebo nestahujete aplikace z nevěrohodných zdrojů. Psal jsem o tom podrobně ve článku Je na Androidu potřeba antivirový program? před šesti lety a platí to dodnes.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Tak v tom případě děkuji a jsem rád, že opětně můžu sdílet tento názor.
Jinak jen tak z legrace jsem zkusil nainstalovat Avast 2020 z Play a je s podivem, že tam aktualizace virové databáze fungovala přesně na tento den…..
Ale jak říkáte…. říkáme je To zbytečné.
Proto za mě vyřešeno
S pozdravem přeji pěkný den
Na Redmi Note 7 Global mám v Optimalizace > Kontrola zabezpečení > databáze Avastu naposled aktualizovaná 28.8.2020. Od té doby stále hláška „Atualizace se nezdařila“ .
Dobrý den,
moc díky Bobassovi za ověření. Tímto je, myslím, naprosto jasné, že je chyba na straně Avastu.
Doporučuji je tedy kontaktovat na android@avast.com.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
@Lubomír Holer
Dobrý den,
no, upřímně, u mne má Avast a AVG z počítačů takovou reputaci, že bych si jejich řešení do mobilu rozhodně neinstaloval. Pokaždé, když mi někdo přinesl na opravu počítač s tím, že je pomalý, jsme zaznamenali výrazné zrychlení právě po odinstalaci produktů AVG/Avast.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den
Ovšem mi jsme tady řešily funkci Avastu ji vestavěnou od Xiaomi. Tedy předpokládám vzniklou spoluprací obou. Pokud jsme už minimálně tři co se jim Avast nektzalizuje. Spolupráce buď to nefunguje nebo se pracuje na nápravě. Pokud někdo chce ať tam napíše.
Jinak rád odinstaloval jako nefunkční součást ale je To součástí Optimalizace od Xiaomi a To je tuším systémová aplikace takže To asi nepůjde?
Díky a když chcete dořešte To.
Mě stačí, že telefon funguje ji bez Toho
Hezký den přeji
Dobrý den,
aha, vidíte, to mi úplně uteklo, že Xiaomi implementovalo do aplikace Optimalizace řešení od Avastu. Tak to bych si dovolil komentovat slovy „No, potěš koště – podle toho to také NEfunguje!“
Mohu potvrdit, že stejné hlášení se zobrazilo i na mém Xiaomi Mi 9. Doporučil bych tedy poslat zpětnou vazbu přímo do Xiaomi – možná se tam na problém podívají a vyřeší ho.
Mělo by to fungovat takto:
- Otevřete Nastavení.
- Sjeďte úplně dolů a tam je položka Služby a zpětná vazba – klepněte na ni.
- Pomocí přepínače označte věc jako Problém.
- Popište (asi nejlépe anglicky), v čem je problém.
- V sekci Vyberte položky zvolte štítky, které definují podstatu problému.
- Zadejte své telefonní číslo nebo (raději) e-mail.
- Klepněte na tlačítko Odeslat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den
Už jednou vyzkoušeno z jiným problémem. Xiaomi se ani nenamáhá odpovědět. Proto je za mě problém už vyřešen. Antivirus beru jako blbost za kterou bych v životě neplatil. Proto se ani nenamáhám zjišťovat jak To rozjet. Ať si klidně nefunguje. Život jde dál;-)
Mějte hezký den
Dobrý den
Zajímavé. Avast se náhle aktualizuje. Tedy čísla a písmenka říkají, že ano.
No nic věřím, že je mobil chráněn a zdarma:-)
Přeji hezký den
Dobrý den.
Potvrzuji, aktualizace databáze Avastu vestavěného v aplikaci Optimalizace už probíhá korektně. Po ruční aktualizaci mám databázi ze 7.9.2020. Možná pomohl e-mail na android@avast.com .
Přeji hezký den.
Ano, potvrzuji. Na mém RN7 se taky Avast po 11ti dnech konečně úspěšně zaktualizoval.
Dobrý den,
jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den
Klidně, protože se problém naším rozhovorem vyřešil úplně sám. A tak To v realitě často bývá.
Problémy se řeší občas sami.
Mějte krásný den
Ahoj, já bych byl rád, kdyby se dala změnit databíze v programu optimalizace za jiný nainstalovaný program … např Eset či Bitdefender … ale to jaksi nejde … když člověk klikne na databáze tak je tam jen Avast … ikdyž je v telefonu instalovaný jiný antivir.
A to je opravdu škoda … Avastu moc tedy nevěřím 😀
Dobrý den,
databáze se bohužel měnit nedá. Pokud byste takovou funkci ocenil, použijte zpětnou vazbu v Nastavení a pošlete to vývojářům jako námět ke zlepšení.
Přeji hezký den.
Karel Kilián