Pískání při telefonování

Xiaomi poradnaPískání při telefonování
Michaela zeptal se před 2 roky

Dobrý den, chtěla bych se zeptat… Když volám přes Viber, Messenger nebo WhatsApp, tak je slyšet pískání a není rozumět druhé straně přes ten pískot, co telefon vydavá. A jelikož máme všichni v rodině stejný typ modelu a dělá nám to u všech při volání a když zavoláme na jinou značku mobilu, tak to nepíská… Čím by to mohlo být způsobeno? 
Děkuji mockrát za odpověď.

19 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
pokud se během těchto testů nacházíte v rámci jednoho prostoru, je to vazba mezi mikrofony a reproduktory. Telefony se slyší navzájem a reproduktor ten zvuk postupně zesiluje do nepříjemného pískotu.
Karel Kilián

Michaela odpověděl před 2 roky

Dobrý den, děkuji za odpověď. Pískot se bohužel ozývá i v případě volání na velkou vzdálenost. Například si volám s taťkou, který je vzdálen cca 200 km a má stejný model Xiaomi redmi note 5 a telefony jsou koupené nedávno… 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
dělá to i při běžných hovorech? A ten pískot slyší obě strany?
Karel Kilián

Michaela odpověděl před 2 roky

Při běžných hovorech přes telefonního operátora to nedělá, jen při telefonování a videohovorech přes Viber, WhatsApp a Messenger apod. Ano, pískot slyší obě strany a má to různé frekvence chvíli to píská trochu, pak se to zase zesílí až to nelze poslouchat volat. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
no, prošel jsem všechny diskuze a fóra a naposledy řešil někdo něco podobného před rokem na Redmi 5A. Doporučili mu nahlásit to Xiaomi jako chybu. No a pak čekat, zda to potvrdí další uživatelé, aby se tém zabývali vývojáři.
Karel Kilián

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
ještě jsem nad tím přemýšlel a říkám si, že degradace zvuku může být indikátorem nekvalitního internetového připojení. Zkuste ty hovory realizovat z obou stran přes jinou Wi-Fi (třeba z obchodního centra apod.).
Karel Kilián

Michaela odpověděl před 2 roky

Dobrý den, mockrát děkuji za rady!

Michaela odpověděl před 2 roky

Dobrý den, tak jsme to byli zkusit v obchodním centru, a bohužel stále stejný výsledek… Propískalo to celý hovor. Snad se tím vývojáři nějako prokoušou…

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
přiznám se, že mě nic víc, co by se ještě dalo zkusit, nenapadá. Bohužel ani nikde jinde podobný problém neřešili, takže těžko říci, kde může být chyba. Rád bych nějak pomohl, ale v tomto případě se obávám, že mé možnosti a znalosti jsou u konce.
Karel Kilián

Michaela odpověděl před 2 roky

Dobrý večer,
byla jsem se dnes ptát i v kamenné prodejně, co by mohlo být za potíže s telefonem a přesně jsem jim ukázala, co to dělá, aby to bylo dostatečně představitelné. Bylo mi zodpovězeno, že se s tímto ještě nesetkali a že vůbec nevědí, co by mohlo být za problém a na vrácení zboži to není… Ukazovali jsme to jak z přítele telefonu tak i z mého, jak to píská při volání…  Tak mě ještě napadlo, zda bych nemohla downupragadovat systém MUIU 10.2. na nižší, jestli to teda vůbec jde… Zkouším už všechny možnosti, protože jsem opravdu bezradná.
Děkuji mockrát za odpověď.
 

Vaše odpověď

11 + 14 =

Xiaomi Mi 11