Pískání při telefonování

Xiaomi poradnaPískání při telefonování
Michaela zeptal se před 3 roky

Dobrý den, chtěla bych se zeptat… Když volám přes Viber, Messenger nebo WhatsApp, tak je slyšet pískání a není rozumět druhé straně přes ten pískot, co telefon vydavá. A jelikož máme všichni v rodině stejný typ modelu a dělá nám to u všech při volání a když zavoláme na jinou značku mobilu, tak to nepíská… Čím by to mohlo být způsobeno? 
Děkuji mockrát za odpověď.

19 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
no, upřímně jsem to také neviděl, a to tady v poradně řeším desítky dotazů denně. Downgrade opravdu nedoporučuji – je to komplikovaný proces, během kterého může dojít k zablokování telefonu.
Karel Kilián

Anna odpověděl před 2 roky

Dobrý den, 
když volám z telefonu, na druhé straně se při začátku hovoru ozve nepříjemný monotónní pískot, a je špatně rozumět. Nevíte prosím, co to může být.? Já na své straně nic takového neslyším, ale druhá strana je vždy nasraná. 
Děkuji za případné rady. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
pravděpodobně nějaká závada mikrofonu. Nicméně abyste vyloučila případné softwarové problémy, doporučil bych jako první provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalila z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

huhulll odpověděl před 2 roky

Zdravím chtěl bych se zeptat při normálním hovoru z telefonu obcas začne pískat a na druhé straně hovoru je to jako kdyby hovor vypadl a musim zavolat znovu. Dekuji za radu 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
těžko říci. Normální to určitě není, ale může to být celou řadou faktorů, včetně špatného signálu, výpadku u operátora apod.
Doporučil bych provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis.
Karel Kilián

Michaela odpověděl před 2 roky

Dobrý den, děkuji za radu. Obrátím se tedy na servis.

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
není zač, rádo se stalo. Budu rád, když pak dáte vědět, jak to dopadlo.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Zdeněk odpověděl před 2 měsíci

Dobrý den,
mám zřejmě stejný problém. Redmi note 5 ve sluchátku píská, syčí a vrčí, že se to nedá poslouchat a rozumět druhé straně. Zpočátku je sykot slabší a pak to začne hlučným vrčením-jako když přichází zpráva sms a máte vedle zapnuté rádio, tak stejný zvuk jde z rádia. Druhá strana slyší normálně bez poruch. Když přepnu na hlasito tak je zvuk normální bez závad. Že by chyba těchto přístrojů?
co s tím?
díky Zd.
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 měsíci

Dobrý den,
určitě se nejedná o problém tohoto modelu. Prodalo se jich několik desítek tisíc a uvedené problémy jsou vysloveně ojedinělé.
Předpokládám, že to takto telefon nedělal odjakživa. V takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

0 + 10 =

Redmi Note 10