Plánované zapínání a vypínání

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: TelefonyPlánované zapínání a vypínání
Ing.Jiří Viselka zeptal se před 6 dny

Dobrý den pane Kiliáne,po různých mých možná i neúspěšných experimentech se opět vracím k Xiaomi Vyhlédl jsem si 14T 12GB/256GB Jen dotaz Má tento typ plánované zapínání a vypínání? Osvědčilo se mi to.
Děkuji Ing.Viselka

15 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 6 dny

Dobrý den,,
bohužel, v dostupných specifikacích pro Xiaomi 14T 12GB/256GB není explicitně uvedeno, zda tento model podporuje plánované zapínání a vypínání. Nicméně, vzhledem k tomu, že telefon běží na nejnovějším systému Android 15 s nadstavbou HyperOS od Xiaomi, je velmi pravděpodobné, že tuto funkci podporuje.
Pro jistotu bych Vám doporučil následující:

  1. Pokud máte možnost, vyzkoušejte si telefon přímo v prodejně a podívejte se do nastavení.
  2. Kontaktujte přímo zákaznickou podporu Xiaomi (800 701 541), která Vám může poskytnout nejpřesnější informace o konkrétním modelu.
  3. Po zakoupení telefonu prozkoumejte nastavení, zejména sekce týkající se správy napájení nebo pokročilých funkcí.

Přeji Vám příjemný den!
Karel Kilián

Jaromír odpověděl před 6 dny

Dobrý den,
Ještě mě napadla možnost, jak toto zjistit, jít do Datartu, nebo podobného obchodu a vyzkoušet si na vystaveném telefonu zda, tuto funkci podporuje.

Jaromír odpověděl před 6 dny

Teď jsem si ještě jednou přečetl odpověď pana Kiliána a ten to vlastně píše pod bodem 1. Takže se omlouvám za zbytečnou reakci.

bobasso odpověděl před 6 dny

….. vložím se do vaší diskuze. Funkci plánovaného zapnutí a vypnutí telefonu má můj starý Redmi Note 10 Pro (MIUI 14 / A l3), tak i POCO F5 Pro (HyperOS 2.0 / A 15), takže je předpoklad, že Xiaomi 14T tuto funkci má.
Nastavení telefonu > Baterie > Další funkce > Plánované zapnutí/vypnutí

 

 
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 dny

Dobrý den Jaromíre a bobasso,
moc děkuji oběma za doplnění!
@Jaromíre – žádná omluva není třeba! Naopak, každá připomínka nebo návrh může někomu pomoci. A když se informace potvrdí z více stran, je to jen ku prospěchu věci. 😊
@bobasso – děkuji za praktické doplnění. Ano, právě to, že tuto funkci mají i starší modely s MIUI a novější s HyperOS, opravdu silně naznačuje, že ji bude mít i Xiaomi 14T.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Jakub odpověděl před 5 dny

Potvrzuji, je to zde. Muj 14T, nejnovejsi SW 2.0.103.0.

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 dny

Dobrý den Jakube,
moc Vám děkuji za potvrzení! Vaše zkušenost je velmi cenná, protože nyní můžeme s jistotou říci, že Xiaomi 14T skutečně podporuje plánované zapnutí a vypnutí zařízení. Tato funkce je často přehlížená, ale pro mnoho uživatelů velmi užitečná – a jsem rád, že ji Xiaomi zachovalo i v novějších modelech s HyperOS.
Ještě jednou díky, že jste se podělil o svou zkušenost – určitě to pomůže dalším, kteří o tomto modelu uvažují.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

kikiriík odpověděl před 5 dny

Aj Redmi Note 9 pro to má-MIUI14/A12. Vďaka za všetkým za tieto info. Doteraz som o tom nevedel, že to mám 👍👍👍. A to už ho mám od 9.2020
Jedna otázka mimo túto tému : Dá sa nastaviť čas, kedy sa budú aplikácie aktualizovať z ofiko Obchod Play? 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 dny

Dobrý den,
děkuji za milý komentář – a jsem rád, že jste díky diskuzi objevil něco nového i na svém telefonu! 👍
K Vaší otázce: čas, kdy se spustí aktualizace aplikací přes Obchod Google Play, bohužel nastavit nelze. Obchod Play si řídí aktualizace sám – zpravidla podle dostupnosti Wi-Fi, nabití zařízení a dalších podmínek, ale bez možnosti přesného časového nastavení.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

kikiriík odpověděl před 4 dny

Ten Obchod Play som nevyňúral ani ja, ale aj tak vďaka za snahu. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 dny

Dobrý den kikiriíku,
není zač! Bohužel je to tak – prakticky stoprocentně není v Obchodě Google Play možnost naplánovat konkrétní čas, kdy se mají aplikace aktualizovat. Je to trochu škoda, protože by se tím dala lépe řídit spotřeba dat nebo využití systému, ale zatím to Google řeší pouze automaticky na základě různých podmínek (Wi-Fi, nabití atd.).
Každopádně jsem rád, že i tak diskuze přinesla něco užitečného! 😊
Přeji hezký den!
Karel Kilián

kikiriík odpověděl před 3 dny

Tých informácií, čo som sa tu dozvedel, bolo veľmi veľa (viac čítam, ako sa pýtam) . A preto všetkým, čo  ochotne rádia, dávam s poďakovaním klobúk dole. Ďakujem Páni. 
Môj RN 9 pro od 9/2020 ešte  nezažil továrko aj na základe Vaších rád. 
 

kikiriík odpověděl před 3 dny

Pardón za chyby, ktoré spôsobil „opavovák“

kikiriík odpověděl před 3 dny

Opravovák, ešte aj toto „opravil“😀 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 dny

Dobrý den,
moc děkuji za krásný a srdečný komentář! 😊 Je opravdu radost číst, že jste si z naší poradny odnesl tolik užitečných informací.
Chyby, které občas způsobí „opravovák“ (autokorekce), jsou naprosto v pořádku – stává se to každému, a hlavní je obsah. A za ten klobouk dolů já Vám – jste skvělým příkladem toho, proč tahle komunita dává smysl.
Kdykoli budete mít další dotaz, nebo jen chuť se podělit o zkušenosti – budu se těšit!
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Vaše odpověď

11 + 14 =

Samsung Galaxy Watch6

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!