Poco F2 Pro nejde nastavit odemknutí pomocí otisku prstu

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: TelefonyPoco F2 Pro nejde nastavit odemknutí pomocí otisku prstu
Jan Pavlíček zeptal se před 5 roky

Dobrý den,
mám dotaz ohledně nastavení a celkově načtení otisku prstu.
Koupil jsem Xiaomi POCO F2 PRO 6/128 GB asi před měsícem a půl. Po cca měsíci jsem jej musel reklamovat, protože přestal načítat sim karty a začal se zahřívat.
Telefon mi právě dorazil z reklamace a tak jsem začal vše dávat do původního stavu.
Jenomže jsem narazil při zadávání otisku prstu. Ten totiž vůbec nejde ani sejmout. Vždy, když jdu do nastavení, heslo a zabezpečení a kliknu na odemknutí otiskem prstu, na milisekundu se objeví ta oblast snímání, ale hned zmizí a vyskočí hláška – nebylo možné přidat otisk prstu, opakujte pokus….
Tak nevím co s tím. Do továrního nastavení se mi moc nechce, když v něm telefon ještě před chvilkou byl.. Napadá mě, že jsem snad něco nevědomě zakázal nějaké aplikaci. Ale vážně nevím jaké..POCO launcher má vše povoleno…
Kdyby jste měli nějakou radu, budu rád..  Když ne, budu muset opět do továru..
Před reklamací čtečka normálně fungovala..a myslím že funguje neustále, jen je někde zakopaný pes.
Díky moc za každou radu.
 

 

10 Odpovědi
Jan Pavlíček odpověděl před 5 roky

Napadlo mě, že by to mohlo být tmavým režimem, ale vypnul jsem ho a nezabralo.

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
já si spíš myslím, že půjde o hardwarový problém. Rozhodně bych to reklamoval s tím, že před první reklamací čtečka fungovala.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jan Pavlíček odpověděl před 5 roky

No teda to jste mne moc nepotěsil. Zkusím tedy znovu dát zařízení do továrního nastavení a když to nepomůže, tak se s ním opět na chvíli rozloučím… jsem celkem zklamán, protože toto je již mé čtvrté Xiaomi a s předchozími nebyl nikdy problém.
Děkuji Vám za odpověď

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
ano, tak bych to viděl. Zkuste to tovární nastavení a jestliže to nepomůže, tak je to takřka tutovka na servis.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jan Pavlíček odpověděl před 5 roky

Tovární nastavení nepomohlo…napadlo mě ještě jedno – před zadáním otisku se zobrazí upozornění ohledně ochranné fólie/skla, že pokud chci používat toto ochranné sklo/fólii, tak mám zvolit kompatibilní… Je možné, že by ochranné sklo mohlo vadit? Když jsem zadával otisk minule, tak jsem tam měl nalepenou ještě originální fólii. Teď už tam mám sklo. Ale musím podotknout, že se čtením otisku přes sklo jsem trochu s podivem neměl nikdy nejmenší problém.. Přikládám ještě foto obrazovky.

Děkuji

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
ano, pokud je to nějaké sklo, které není určené pro obrazovku se čtečkou otisků prstů, tak je vysoce pravděpodobné, že to bude právě tím.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jan Pavlíček odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
už jsem telefon odeslal do servisu, takže uvidíme. Ochranné sklo jsem zakoupil na Vašich internetových stránkách, takže by snad mělo být kompatibilní. Kdyby ne, tak teda nevím, proč ho vůbec vyráběli.
Díky

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
tak pokud to bylo sklo z našeho e-shopu a bylo určené pro tento telefon, tak zde by problém být neměl. To je samozřejmě pro daný model telefonu se čtečkou otisků v obrazovce určené.
Dejte pak, prosím, vědět, co na to servis.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jan Pavlíček odpověděl před 5 roky

Dobrý den, po 28 dnech jsem se dozvěděl, že mi za telefon vrátí peníze. Pravděpodobně nastal problém při první reklamaci. To totiž měnili základní desku, takže předpokládám, že v tom bude ten háček. Před první reklamací čtečka fungovala.. Takže telefon kupuji znovu a doufám, že budu mít větší štěstí. 
Děkuji za váš čas a vaše rady.
Hezký den

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
tak to jsem rád, že se potíže vyřešily! A děkuji i za zpětnou vazbu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

11 + 12 =

Samsung Galasy S25 Ultra

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!