POCO X3 NFC

Barbora Brhelová zeptal se před 2 měsíci

Ahoj, poslední týden mám problém s telefonem a daty. Když nejsem na WiFi, tak mi nechodí upozornění na emaily (Gmail), pohyby na účtu apod. Vše mi to naskace hned jak se připojím doma na WiFi. V nastavení mám data povolená, upozornění také povolene, nekolikrat jsem telefon restartovala a nepomohlo. Dnes jsem i zjistila, že se mi ani nedoručí  nové emaily na datech i když aplikaci otevřu. Nevíte co s tím?

3 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 2 měsíci

Dobrý den,
vzhledem k tomu, že Poco X3 dostalo nedávno aktualizaci, hledal bych problém zde. V takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Barbora odpověděl před 2 měsíci

Děkuji moc za pomoc, pane Kilián. Dnes jsem celý večer strávila s obnovováním telefonu a pomohlo to 🙂 jelikož nejsem zrovna nadaný ajtak a má trpělivost s technikou také není největší, tak jsem si zálohu udělala tak rychle a šikovně, že jsem ji následně nenašla a začala s úplně novým telefonem 😂 Ještě mám ale jeden dotaz. Když udělám aktualizace, myslíte si, že se bude problém opakovat?
Děkuji moc za pomoc a přeji krásný den Bára
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 měsíci

Dobrý den,
není zač, rádo se stalo. Problém by se opakovat neměl, ale osobně doporučuji po větších aktualizacích (např. když se zvyšuje číslo verze MIUI a/nebo Androidu) provádět obnovu do továrního nastavení preventivně.
Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Vaše odpověď

19 + 9 =