Poco X3 problém se ztlumením volajícího

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: TelefonyPoco X3 problém se ztlumením volajícího
michal zeptal se před 4 roky

Dobrý den, chtěl bych vás poprosit o radu jak ztlumit přijatý hovor. Hovor s volajícím je z telefonu slyšet víc než 1,5m od telefonu. Samozřejmě je reproduktor vypnutý a v nastavení „Zvuky a vibrace“ jsou „Hovory, připomenutí, oznámení“ ztlumeny co nejvíce a stejně jsou slova volajícího slyšet z telefonu do okolí. Nepomůže ani ztlumení těmi tlačítky na boku telefonu, která po snížení zvuku na „0“ stále je možné hovor bez problému „odposlouchávat“ i na vzdálenost přes 1,5m.

23 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
tak hovor by se měl ztlumit těmi tlačítky na boku (během probíhajícího hovoru). Pokud to nefunguje, pak v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

michal odpověděl před 4 roky

Dobrý den, děkuji za radu, ale vrácení do továrního nastavení nepomohlo, i když je znovu v nastavení „Zvuky a vibrace“ –   „Hovory, připomenutí, oznámení“ ztlumena hlasitost na úplné minimum a bočním tlačítkem je zvuk ztlumen také na hodnotu „0“, je stále možné bez problému poslouchat hovor volajícího, kterého má na uchu volaný a to na tu vzdálenost až 1,5m.
Na Alze někdo tvrdí, že to může být způsobeno tím druhým reproduktorem, co je v horní části telefonu. 
Ještě se chci zeptat jestli je normální, že po továrním nastavení zmizeli ty předinstalované hry? Nikde v telefonu se už neukazují a telefon je nenajde.
Zatím to vypadá, že Poco X3 nfc půjde z domu a poohlédnu se po něčem „stabilnějším“.
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
ty hry jsou celkem možné. Každopádně ten druhý reproduktor se používá jen při hlasitém handsfree. Jinak by měl být zticha.
Problémy, které popisujete, rozhodně nejsou v pořádku. Sám jsem Poco X3 testoval a recenzoval a nic podobného jsem nezaznamenal. Myslím, že půjde o vadu konkrétního kusu. Pokud jste ho kupoval přes internet, můžete ho do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. Jinak bych doporučil reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Honza odpověděl před 4 roky

Mám ten samý problém…hovor je ztisen na minimum..víc to nejde..zvuk jde do sluchátka na mobilu,,ale zároveň vydává hlasitý zvuk někde ze zadního krytu pod  fotakem…spodní repro je ticho.

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Terminator3 odpověděl před 4 roky

Dcera dostala X3 dnes pod stromeček a po ztlumení neni slyšet nikde nic. Ale je pravda, že na max. hlasitost hovoru to je, jak kdyby bylo sluchátko i ze zadní strany pod foťákem.

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
čili je to tak v pořádku, pokud to správně chápu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Simona odpověděl před 4 roky

Mám ten samý problém ,vše na minimum a stejně je hovor slyšet na 2 metry,restart nic neřeší

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalila z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Petr odpověděl před 4 roky

Zdravím, mám stejný problém, hovor je slyšet i na nejnižší úrovni. Tovární nastavení nepomohlo. Zřejmě jde zvuk otvorem vrchního stereo reproduktoru. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
pak bych doporučil reklamaci. Toto určitě není v pořádku, pokud hovor není přepnutý na hlasitý poslech,
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Simona odpověděl před 4 roky

Dobrý den, dnes mi dorazil nový telefon poco x3 nfc a pri hovoru jde zvuk pouze z horniho reproduktoru a vubec nejde ze sluchatka. Kdyz to ztisim neslysim uubec nic . Tovarni nastaveni asi nema.smysl kdyz kdyz ho pred par padinama teprve rozbalila z krabicky.

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
pokud nemáte zapnutý hlasitý hovor, tak to samozřejmě není dobře. Přesto bych i v takovém případě bych jako první doporučil provést obnovu zařízení do továrního nastavení. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet  a Vy nebudete  muset čekat 30 dnů na to, až  totéž provede někdo v servisu.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Celnar odpověděl před 4 roky

Dobry den, mam stejny problem s hlasitosti hovoru. Muzu vedet jak ostatní zakaznici tento problem vyresili?  Dekuji za info Celnar

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
vypadá to na výrobní vadu některých kusů, takže bych doporučil v takovém případě jako první provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Celnar odpověděl před 4 roky

Dobry den,
jeste jsem zjistil ze kdyz jsem volal na servisni stredisko xiaomi, predpokladam ze to bylo na pevnou linku, tak stlumovani hlasitosti hovoru bylo mnohem znatelnejsi nez pri hovoru s jinou osobou na mobil. Nicmene i na nejnissi stupen hlasitosti celkem dost hlasite.

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
jak jsem psal výše – doporučil bych zkusit obnovení do továrního nastavení, a pokud to nepomůže, tak reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Braňo odpověděl před 4 roky

Zdravim, potvrdzujem ten isty problem s prilis hlucnym reproduktorom, je to velmi neprijemnne, ked nemate sukromie. Budem riesit reklamaciou.
Zo zaciatku ma trapili este vypadky simky, raz vypadla sukromna, raz sluzobna, ale posledne styri dni uz drzia, tak uvidime.
Neviem, ci novy kus po zarucnom konani bude ok, ale nerad by som bol nuteny menit tento inak skvely telefon.

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
v tom případě jednoznačně reklamovat. Sám jsem tento model recenzoval a uvedený problém jsem nezaznamenal. Lze tedy předpokládat, že jde o nějaký vadný kus, nebo možná vadnou sérii.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Pavla odpověděl před 4 roky

Dobrý den, mám stejný problém s velkou hlasitosti. Poco X3 koupen včera. 

Vaše odpověď

10 + 12 =

Redmi 13C

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!