Poco X6 pro a Galaxy Watch5 pro

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: PříslušenstvíPoco X6 pro a Galaxy Watch5 pro
Arhok zeptal se před 3 dny

Dobrý den, je tu někdo, kdo má fungující propojení telefonu Poco X6 pro a hodinek Galaxy Watch5 pro? Já mám problém, že hodinky opakovaně ztrácí spojení s telefonem a telefon se pak pokouší připojit znovu k hodinkám, které ale požadují totální reset a vše se musí nastavit znovu. Díky 

7 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 3 dny

Dobrý den,
zkuste aplikaci k hodinkám nastavit dle našeho návodu HyperOS tipy a triky: Jak zabránit ukončování aplikací na pozadí? Mohlo by to pomoct.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Arhok odpověděl před 3 dny

To jsem udělal,cale bez úspěchu. Aplikaci k hodinkám jsem uzamknul, aby se nevypinala a vypnul spořič. Ale je divný že i když už jsem hodinky spároval, tak najednou jako kdyby vše zmizelo a telefon má požadavek na znovupřipojení hodinek. Ty na to ale odvětí, že se musí udělat reset hodinek a pak zase vše nastavit. Už jsem z toho zvolaký zmetěný. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 dny

Dobrý den,
no, podle popisu to vypadá spíš na závadu na straně hodinek. Zkusil bych je spárovat s jiným telefonem. Pokud se budou chovat stejně, je to jasné.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Arhok odpověděl před 3 dny

Zkoušel jsem s telefonem dcery Vivo a tam už to tři dny běží bez problémů. už jsem vážně zoufalej.

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 dny

Dobrý den,
tak to opravdu, alespoň dle popsaných skutečností, vypadá na nějakou nekompatibilitu mezi těmi hodinkami a telefonem. Pravděpodobně na straně telefonu.
Asi poslední, co byste mohl zkusit: odpárujte hodinky z aplikace.
Pak udělejte obnovení Wi-Fi, mobilních sítí a Bluetooth můžete provést následovně:

  1. Otevřete Nastavení
  2. Pokračujte do sekce Připojení a sdílení
  3. Zde jděte do Obnovit Wi-Fi, mobilní sítě a Bluetooth.
  4. Klepněte na tlačítko Obnovit nastavení.

A hodinky znovu spárujte.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Arhok odpověděl před 1 dnem

Komunita Samsung mi poradila abych uzamknul i aplikace Galaxy Watch5 plugin a Galaxy manager. Nevíte kde bych je mohl najít? Nikde je nemůžu objevit, ale když je vyhledám v Google obchodě, můžu je odinstalovat, ale jinak se na ně nemůžu dostat abych mohl upravit. Diky

Karel Kilián Personál odpověděl před 17 hodin

Dobrý den,
zkuste se podívat do Nastavení – Aplikace – Správa aplikací. Zde těmto aplikacím v sekci Spořič baterie nastavte Žádné omezení.
Dále u nich aktivujte zatržítko v sekci Nastavení – Aplikace – Správa aplikací – Automatické spuštění na pozadí.
A nakonec zkuste v aplikaci Optimalizace – Zvýšit rychlost – ozubené kolečko v pravém horním rohu – Uzamknout aplikace – aktivujte u nich zatržítko.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

17 + 8 =

Sledujte nás na Telegramu!

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz!