Dobrý den,můj dotaz je ohledně pomalého zrcadlení do Smart TV. Přenos videa z galerie je trhavý,fotky kostičkují a dlouho trvá,než se zaostří,O2 tv se seká ještě více a po chvíli se funkce zrcadlení vypne.Vyzkoušeno i v horší kvalitě obrazu i na jiných TV a stále stejné.Prostě jako by telefon nestíhal přenos. Předchozí Redmi 4X byl u tohoto všeho bez problémů. Nemáte nějakou radu,jak toto vylepšit? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
no, s tímto telefonem nám zatím problémy tohoto typu nikdo nehlásil. Zkuste počkat na příští aktualizaci, a pokud se situace nezmění, pak v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Děkuji za rychlou reakci.Telefon jsem vybalil před měsícem na Vánoce a dělalo to od začátku,takže myslím,že reset je zbytečný.Počkám si tedy na aktualizaci a uvidíme.Děkuji Šnajdr
Dobrý den,
tak ano, pak bych doporučil počkat, a pokud nepomůže, tak bych navrhoval reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Úplně stejný problém s Rn8t. Video se při přenosu seká. Dělá to od nova ani přechod na miui 12 a poslední aktualizace nepomohla
Dobrý den,
zkuste vypnout Bluetooth – nepomůže to?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Bohužel nepomáhá.U předchozího modelu 4x to fungovalo,když se občas obraz zasekával,ale u tohoto nic.
Dobrý den,
v tom případě zkuste poslat zpětnou vazbu přímo do Xiaomi – možná se tam na problém podívají a vyřeší ho.
Mělo by to fungovat takto:
- Otevřete Nastavení.
- Sjeďte úplně dolů a tam je položka Služby a zpětná vazba – klepněte na ni.
- Pomocí přepínače označte věc jako Problém.
- Popište (asi nejlépe anglicky), v čem je problém.
- V sekci Vyberte položky zvolte štítky, které definují podstatu problému.
- Zadejte své telefonní číslo nebo (raději) e-mail.
- Klepněte na tlačítko Odeslat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián