Přechod z Mi Fit na Zepp Life – smazána veškerá data
Dobrý den,
od minulého roku (od léta) jsem používala aplikaci Mi Fit. Koupila jsem si váhu, která mi do Mi fit zaznamenávala veškerá vážení a skóre těla. Nyní jsem se chtěla opět zvážit a porovnat výsledky a zjistila jsem, že aplikace Mi Fit mi zmizela z telefonu a v Google play místo této aplikace byla aplikace Zepp Life. Po asi hodinovém přihlašování jsem zjistila, že veškeré údaje o předchozím vážení se mi smazaly. Nemám tedy nyní své výsledky s čím porovnat. Jelikož už rok na sobě poctivě makám, tyto výsledky jsou pro mě opravdu důležité. Prosím o info, jak získat zpět veškeré údaje z vážení z předchozí aplikace Mi Fit. Přihlásila jsem se do Zepp i pod stejnýmy údaji jako do předchozí aplikace.
Dobrý den,
divné je, že Vám aplikace zmizela. Všem ostatním se pouze aktualizovala, tj. byla v telefonu pod novým názvem s novou ikonou. Pokud se Vám nezobrazují stará data, pak je nejpravděpodobnější příčinou, že jste se přihlásila k jinému účtu, než pod jakým byly uložené ty původní údaje.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
no, podle popisu si nejsem jist tím, co přesně se stalo. Pokud telefon ani nevidí hodinky, patrně bych začal tím. Zkuste hodinky přes nastavení uvést do továrního nastavení a následně je znovu spárovat s aplikací. Přijdete jen o data od poslední synchronizace hodinek s telefonem. Předchozí data byste měla mít uložená v cloudu, takže o ně nepřijdete.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
No, me se stalo neco podobneho. Aplikace se zniceho nic odhlasila od uctu a po prihlaseni se uz zadna data nenacetla. Krome toho se posledni asi mesic naramek odpojuje, hlasi chybu bluetooth, ale dle bluetooth je naramek pripojen, ovsem aplikace ho nevidi. Po restartovani bluetooth to nekdy pomuze, nekdy ne. Zkusila jsem i tovarni nastaveni a problem pretrvava.
Dobrý den,
k takovému smazání dat dochází v podstatě jen ve dvou případech. Nejčastěji je to proto, že se uživatel přihlásí na jiný účet, než na kterém byl přihlášen předtím (resp. se přihlásí jiným způsobem – např. e-mailem, ačkoli měl účet registrovaný na telefonní číslo). Druhá možnost spočívá v tom, že si uživatel vypne synchronizaci dat z aplikace. Pak se data neukládají do cloudu a tudíž po odhlášení a přihlášení, přechodu na jiný telefon či odinstalaci a instalaci aplikace zmizí.
Jinak pokud se jedná o náramek Mi Band, zkuste ho odpárovat od Bluetooth a párovat ho pouze z aplikace. Dost často to pomůže.
Přeji hezký den.
Karel Kilián