Přehřívání telefonu Mi Note 10 lite
Dobrý den,
Prosím o radu – mám mi note 10 lite, starý 2 měsíce, používán většinou v originálním pribalenem silikonovém pouzdře. Při běžném používání (Chrome,fb, WhatsApp apod) zhruba po 20 – 30 minutách se telefon začne podle mě dost ohřívat, teplo sala především od dipsleje, není to tak, že by se nedal udrzet v ruce, ale zkrátka cítíte to. Aplikace pro teplotu baterie vzdy ukazala max 40C.
Při používání fotoaparátu začne „topit“ prakticky po pár minutách a i baterie se začne velice rychle vybijet (jinak výdrž v pořádku, většinou necele 2dny). Vše uváděné je pri pokojove teplotě. Venku v teplych dnech, nemyslím na přímém slunci, je to vse mnohem výraznější a používání aplikaci typu spotify, navigace, apod. Telefon zahřeje během par minut tak, ze si nedovolím ho nechat ve zmíněném pouzdře.
Při nabíjení originální rychlonabijeckou se telefon prakticky nedá drzet v ruce, při nabíjení bez podpory rychlonabiejni je to v pořádku.
Prosím o radu, jestli je to vhodné na reklamaci nebo jestli se to někomu taky stalo. Nechci posílat na reklamaci zbytečně. Kupováno přes Mironet. Jinak je telefon pro mě naprosto perfektní, o to více mě štve právě toto.
Děkuji za jakékoliv rady
Patrik
Dobrý den,
to, že se telefon zahřívá, je naprosto běžné a teplotu 40 C bych označil jako nízkou. Nějaké větší zahřívání u tohoto modelu dosud nikdo nehlásil, takže pokud opravdu nějak markantně vybočuje z normálu, asi bych doporučil reklamaci, ať se v servisu podívají, zda není něco z baterkou.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Taky mám ten typ telefonu..Starý 4dny a taky je horký při nabíjení. Nevím jestli reklamovat..
Dobrý den,
„horký“ je dost subjektivní hodnocené. Zkuste nějakou aplikací (např. Ampere) sledovat teplotu baterie během nabíjení. Pokud je po 40 C, tak je to v normě a neřešil bych to.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Redmi Note 10S se mi přehřívá na 50 stupňů Celsia (měřeno bezdotykovým teploměrem po namíření na telefon) a přestal mi fungovat DIALER, takže jej již nelze používat k telefonování. Prosím o vyrozumění jak postupovat? Děkuji.
Dobrý den,
to rozhodně není stav, který by u tohoto modelu měl být obvyklý. V takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián