Přidání věrnostní karty do Peněženky, když to „nejde“

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Redmi NotePřidání věrnostní karty do Peněženky, když to „nejde“
nemohouci zeptal se před 2 roky

Vysoké procento zákazníků obchodů má v MT nainstalovanou app „Peněženka“, která nejen, že pomocí systému NFC supluje bankovní karty, ale velmi dobře pracuje s věrnostními kartami i s jízdenkami (pestrá nabídka měst a dopravců jednoznačně ukazuje na „pachatele“ app, tedy Google), to vše „v jednom MT“. Bankovní kartu lze do app „propašovat“ jednoduše – stačí v části G pay provést její scann – o tom se zde jednat nebude. Dostat do app věrnostní kartu je složitější, když v nabídce karta chybí nebo dokonce když nechybí, ale karta fyzicky neexistuje (např. Albert) – pak není co scannovat.
Ale řešení přesto existuje.Když karta chybí v nabídce app, stačí pro scann např. karty Penny použít nabídku „HUDYsport“ nebo „Lékárna“ a pak si to už jen pamatovat. Když karta neexistuje fyzicky, je postup mírně složitější. Příslušné informace je nutné vyfotografovat např. druhým MT přímo z aplikace (Albert, Lidl) prvního MT a scann pak provést prvním MT z Galerie tohoto druhého MT.
Vždy po scann proveďte kontrolu zákaznického kódu, mohou se totiž vyskytnout „paznaky“ (uvedené postupy bez problémů pracují v řetězcích Lidl, Albert i Penny – tam pod hlavičkou např. „Teta Drogerie“).
Postupy byly kompletně prověřené na MT Redmi Note 11 NFC (typ 2201117TY, kód spesn). A nezapomeňte, vždy si prověřte komplexní funkčnost třeba při koupi jednoho rohlíku – ať ta „ostuda“, jak se pachtíte, stojí zato. Důležité: pokud dochází k problémům načtení, vždy u samoobslužného zařízení použijte ruční scanner.

3 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
moc děkuji za sdílení zkušeností. Osobně jsem si věrnostní karty do aplikace Peněženka zatím neukládal, ale nepochybuji o tom, že to mnozí čtenáři a návštěvníci této Poradny ocení.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

tosnad neni odpověděl před 10 měsíců

proč krýt google stačí napsat nejde to!

Karel Kilián Personál odpověděl před 10 měsíců

Dobrý den,
Existuje několik spolehlivých způsobů, jak tento problém vyřešit:
Přímé přidání karty:

  • Otevřete aplikaci Google Peněženka
  • Klepněte na „Přidat do Peněženky“
  • Vyberte možnost „Věrnostní karta“

Pokud standardní postup nefunguje, můžete využít následující metody:
Když karta není v nabídce:

  • Použijte jinou podobnou kategorii karty (například „Lékárna“ pro různé věrnostní programy)
  • Naskenujte čárový kód karty pomocí fotoaparátu
  • Vždy zkontrolujte správnost zákaznického kódu po naskenování

Když nemáte fyzickou kartu:

  • Vyfoťte čárový/QR kód z digitální verze karty v původní aplikaci obchodníka
  • Následně tento kód naskenujte do Google Peněženky

Před běžným používáním doporučuji otestovat funkčnost na menším nákupu. U samoobslužných pokladen preferujte ruční scanner.
S přátelským pozdravem,
Karel Kilián

Vaše odpověď

3 + 19 =

Sleva na reproduktory a sluchátka JBL