přijetí hovoru RM note 13 nfc

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Redmi Notepřijetí hovoru RM note 13 nfc
Jenda zeptal se před 6 měsíců

při příjímání hovoru musím
1/ oživit tel., 2/ „stáhnout roletku“, 3/ klepnout na oznámení, 4/ „zvednout“ hovor…
nevím, kdy se mi to „takto objevilo“, dřív to probíhalo normálně…
kde se dá změnit toto zdlouhavé nastavení?
díky

7 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den,
takto by se telefon měl chovat pouze v případě, že je v okamžiku přicházejícího hovoru na obrazovce spuštěná nějaká aplikace. V takové situaci, aby nedošlo k narušení provozu té aplikace, je hovor indikován pouze skrze oznámení.
Pokud se to takto u Vás děje vždy, pak je možné, že to způsobuje nějaká aplikace, která není vidět, ale mám oprávnění běžet nad ostatními okny. Najít ji bude patrně nemožné, proto v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení (správný postup najdete ve článku HyperOS tipy a triky: jak obnovit telefon do továrního nastavení?), čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Během úvodní konfigurace ho nastavte jako nový, tj. neobnovujte ho ze zálohy, aby nedošlo k zavlečení starých problémů a chyb. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jenda odpověděl před 6 měsíců

no nazdar… díky!

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den,
není zač, rádo se stalo.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

jenda odpověděl před 6 měsíců

na MIUI CZ+SL radil jeden \\\“radil\\\“, abych vypnul \\\“nerušit\\\“ 😁 zvuk samozř. funfuje…

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den,
tak to mě, přiznám se, nenapadlo. Hlavně jste nezmínil, že je telefon v tu chvíli v režimu Nerušit.
Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jenda odpověděl před 6 měsíců

špatně jsem se vyjádřil: samoz. jsem NEBYL v rež. nerušit, počkám na posl. aktual. a uvidím… přeinst., nebo si zvyknu, díky

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den,
tak v tom případě to opravdu bude tím, že si telefon z nějakého důvodu „myslí“, že na obrazovce běží nějaká aplikace. Může to být nějaká aplikace, která může běžet nad ostatními, nebo se může jednat o softwarovou chybu. Každopádně jsou v podstatě dvě možnosti: buď zkoušet odinstalovat jednu aplikaci za druhou, dokud problém neustane, nebo uvést telefon do továrního nastavení.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

13 + 11 =

Samsung Galasy S25 Ultra

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!