Připojení sluchátek do usb-c
Dobrý den. Po připojení sluchátek do konektoru 3.5 jack, je slyšet jenom jedno sluchátko. Sluchátka normálně fungují jinde. Můj dotaz je, jestli prodávané redukce usb-c-jack.3.5 do portu usb- c bude fungovat na Xiaomi redmi Note 10 pro?
Děkuji.
Dobrý den,
to, že hraje jen jedno sluchátko, může mít více důvodů – mimo jiné i mechanicky či jinak poškozený konektor v telefonu.
Co se týká možnosti připojení sluchátek přes USB-C – tím si nejsem zcela jistý, protože jsem to nikdy nezkoušel, ale řekl bych, že pokud je telefon vybaven klasickým konektorem, tak přes USB-C zvuk vyveden nebude. Ale neříkám to se stoprocentní jistotou.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Tak jsem zjistil, že tím samým zpúsobem nefungují ani bluetooth sluchátka. Také jen jedno. Ale když je zapnu, ozve se v nich ten ůvodní hlas jako že jsou zapnuta. Myslel jsem si že konektor zvuku nemá nic společného s bluetooth.
Dobrý den,
zkuste v Nastavení – Další nastavení – Přístupnost otevřít sekci Sluchové a zde zkontrolovat, zda nemáte zapnuto Mono a Vyvážení zvuku na jednu stranu. Má být uprostřed.
Dále může být i obdobné nastavení v aplikaci, kterou využíváte k poslechu hudby. V předinstalované aplikaci Hudba toto není, ta se chová dle nastavení systému, ale může jít třeba o nějakou aplikaci, která neumí využívat stereo a hrábla do nastavení tím způsobem, že veškeré zvuky převedla pouze na jeden reprák a stejně tak teď hraje vše. Tak jen ze zvědavosti, o jakou aplikaci jde, v níž přehráváte?
Dobrý den,
děkuji Michalovi – to s tou přístupností je hodně dobrý tip, který si myslím, že by mohl zabrat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Děkuji vám všem za pomoc. Bohužel asi bude chyba někde jinde. Sluchátko na půj(velmi slabě) a to samé dělá bluetooth, což je velmi zajímavé. Myslel jsem že není propojení mezi konektorem a jack 3.5 a bluetooth.. Zkouknul jsem v tom nastavení jak mě popsal Michal, ale tam zdá se je vše ok. Aplikaci pro hudbu používám tu integrovanou „hudba“.Možná nbych zkusil ještě tovární nastavení, ale děsím se toho. Spousta aplikací, nastavení, karet od obchodníků, Bankovnictví atd.Vše znova a práce na celý den s neurčitým výsledkem. Uvažuju teda o koupi nového telefonu. Obvolal jsem několik opraven, ale za tak nekřesťanské peníze co chtějí jen za diagnostiku, už vyjde koupě skoro na podobné peníze.Vložil bych sem screen obrazovky z nastavení, ale nevím jak ho sem vložit. Když dá vložit obrázek, tak na mě vyskočí nějaká tabulka kde je jenom úprava obrázku a to zdroj, popis a rozměry obrázku a ne průzkumník abych našel ten screen.
Dobrý den,
napadá mě: co jiný přehrávač? Nezkoušel jste? Chová se to stejně? Co třeba přehrávání videí?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Děkuji vám za odpovědi. Budu se pokoušet dát do továrního nastavení, ale nejříve musím vytvořit a udělt záloh, což bude hrozný. Pokoušel jsem si stáhnout aplikaci na zálohování Mi PC Suite ze stránek stahuj.cz, ale z opatrnosti vždy testuji na virustotal.com a tam mě to hlásí 16 detekcí a tak nevím co dál. Je to aplikace od xiaomi. Stahováno zde: https://www.stahuj.cz/komunikace/mobilni_telefony/mi-pc-suite/?_fid=u1ca
A ještě jeden dotaz. Zálohování v mobilu neumí zazálohovat ani jednu aplikaci třetích stran, ač tam tu funkci má k dispozici.
Dobrý den,
aplikace Mi PC Suite je už několik let neaktualizovaná a se současnými modely telefonů nefunguje. V současnosti se většina věcí (kontakty, nastavení některých aplikací) zálohuje do cloudu. Záloha aplikací jako takových nemá význam – žádná zálohovací aplikace nemá bez oprávnění roota přístup k datům jiných aplikací.
Čili můžete přes kabel zazálohovat fotky, zkontrolovat na Googlu, zda máte kontakty v Kontaktech Google a zda se Vám kalendář synchronizuje s Kalendářem Google. Po obnovení do továrního nastavení zvolte možnost obnovy telefonu z cloudu. Některé aplikace s obnoví včetně nastavení, část (zejména bankovní a další podobné) bude nutné nakonfigurovat znovu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián