Problém s aplikací Messenger

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: DotazProblém s aplikací Messenger
Zuzana zeptal se před 4 roky

Dobrý večer,
chtěla bych se zeptat, zda někdo nemá radu ohledně nepříchozích zpráv z aplikace Messenger. Když mi někdo napíše, zpráva se mi vůbec nezobrazí – dozvím se o ní až v momentě, kdy otevřu samotnou aplikaci. Koukala jsem do Obchodu Play pod aplikaci Messenger, kde si spousta lidí stěžovala na úplně stejný problém. Tak nevím, zda je chyba v aplikaci, či mám někde špatně nastavené upozornění v telefonu.
Aktuálně mám Xiaomi Redmi Note 10, ale tento problém se vyskytoval i na předchozím telefonu stejné značky. Tam jsem to tedy částečně vyřešila tím, že jsem aplikaci uzamkla a tím pádem jí nechala běžet na pozadí, aby se nezavřela. Někdy to pomáhalo a zprávy normálně chodily hned po odeslání, někdy se to i tak vypínalo. 
Na tomto telefonu co mám zatím nevím, jak se dají aplikace uzamknout (mám ho zatím pár dní), aby byly spuštěné na pozadí a nezavíraly se například při čištění. Ale bohužel ani tak to problém zcela neřešilo.
Koukala jsem do nastavení samotné aplikace a vše, co je možné, jsem zapnula, a to i v rozšířeném nastavení (spravovat upozornění) Navíc je zajímavostí, že třeba aplikace WhatsApp či Instagram mi upozornění hlásí normálně – a to hned a ne opožděně.
Kdyby měl někdo podobnou zkušenost a nějaký nápad co s tím, budu ráda. 
Předem moc děkuji za odpovědi a hezký víkend.
Zuzana

13 Odpovědi
Jolana odpověděl před 4 roky

Dobrý večer přeji,
Na telefonech Xiaomi se aplikace spuštěné na pozadí samozřejmě dají zamknout. Stačí, když dole, jak máte šipku zpět, kolečko a ten čtvereček, tak klikněte na ten čtvereček. Dostanete se do sekce spuštěné aplikace na pozadí. Tak a když tam uvidíte Messenger, tak na něm dlouze podržíte prst a vyskočí nabídka. Bude tam ikona zámku. Tak na tu kliknete. Tím samým způsobem poté aplikaci odemknete. Pošlu ScreenShot na aplikaci Firefox.
Tak a teď k problému. Zkuste vlézt do Nastavení – Ochrana soukromí – Další oprávnění- a nahoře uvidíte AplikacePovoleni . Prekliketene na Povoleni a dole uvidíte 2 sekce hned pod sebou. Zobrazovat vyskalovaci okna během spuštění na pozadí. Rozkliknout, najít si Messenger, kliknout na něj a pak dát Vzdy povolit.
Poté se vrátíte zpět a hned pod tim uvidíte Zobrazovat vyskalovaci okna. Rozkliknout, najít Messenger a dát Vždy povolit 😊
Tak snad Vám to pomůže. A zprávy budou chodit. Ještě je možnost vlézt do Messenger, kliknout na svoji profilovou fotku. A dole je Okénka chatu tak si to zapnout 🙂
Hezký zbytek večera 🙂
 
https://i.postimg.cc/bvJ7V5Nc/IMG-20210827-220719.jpg
https://i.postimg.cc/VsM3hn16/IMG-20210827-220739.jpg

bobasso odpověděl před 4 roky

…….pro Zuzanu 
 K „zamknutí“ aplikace (visací zámeček) jak vám radí paní Jolana ještě udělejte toto, je to důležité:
Na ploše displeje s ikonami aplikací dlouze podržte prst na ikoně Messengeru, až vám nad ikonou app vyskočí nabídka > klikněte na „O aplikaci“ > > v Podrobnostech o aplikaci rozklikněte položku „Spořič baterie“ > tu zvolte možnost „Žádné omezení“ (Spořič baterie neomezuje aktivity aplikací)

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
moc děkuji Jolaně a Bobassovi za pohotové reakce.
Jen přidám odkaz – zkuste aplikaci Messenger nastavit dle našeho návodu MIUI 12 – tipy a triky: co udělat, aby systém neukončoval aplikace?
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Zuzana odpověděl před 4 roky

Moc děkuji za rady.
Automatické spuštění jsem měla povolené. U baterie mám také nastavené žádná omezení i povolená vyskakovací okna během spuštění na pozadí. Bohužel i tak se aplikace vypíná – možná by opravdu pomohlo jí mít spuštěnou na pozadí. Ale stále nevím, jak na to – děkuji za screenshoty, tak sem to uzamykala i na předchozím telefonu. Tady u toho, když kliknu na „čtvereček“, pak na zmenšenou aplikaci a prstem jí podržím, tak mi tam nevyskočí ty 4 ikony, ale otevřou se mi podrobnosti o té dané aplikaci. Nevíte prosím, jak jinak by se mohly dát aplikace spuštěné na pozadí uzamknout?

Zuzana odpověděl před 4 roky

https://postimg.cc/gallery/wj2VfL6
Tady ještě zasílám screenshot nastavení

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
podle mne to máte nastavené dobře. Pokud vám přesto zprávy nechodí, pak bych asi doporučil zkusit poslat zpětnou vazbu přímo do Xiaomi – možná se tam na problém podívají a vyřeší ho.
Mělo by to fungovat takto:

  1. Otevřete Nastavení.
  2. Sjeďte úplně dolů a tam je položka Služby a zpětná vazba – klepněte na ni.
  3. Pomocí přepínače označte věc jako Problém.
  4. Popište (asi nejlépe anglicky), v čem je problém.
  5. V sekci Vyberte položky zvolte štítky, které definují podstatu problému.
  6. Zadejte své telefonní číslo nebo (raději) e-mail.
  7. Klepněte na tlačítko Odeslat.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Zuzana odpověděl před 4 roky

Dobrý večer,
nakonec to vypadá, že opravdu pomohlo ještě zapnutí „bublin“ neboli plovoucích okének chatu přímo v aplikaci Messenger. Dnes dorazila zpráva hned, tak uvidíme, jak to bude v dalších dnech. Popřípadě bych pak zkusila tu zpětnou vazbu přímo do Xiaomi.
Moc děkuji za všechny rady a příjemný vstup do nového pracovního týdne.
Zuzana

Zuzana odpověděl před 4 roky

Dobrý večer,
nakonec to vypadá, že opravdu pomohlo ještě zapnutí „bublin“ neboli plovoucích okének chatu přímo v aplikaci Messenger. Dnes dorazila zpráva hned, tak uvidíme, jak to bude v dalších dnech. Popřípadě bych pak zkusila tu zpětnou vazbu přímo do Xiaomi.
Moc děkuji za všechny rady a příjemný vstup do nového pracovního týdne.
Zuzana

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
není zač, rádo se stalo. Jsem rád, pokud se povedlo problém vyřešit.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Miloš odpověděl před 3 roky

Dobrý deň
Mám Xiaomi Mi 10T PRO a predvčerom mi prestal správne fungovať Messenger. Aktualizácia žiadna neprebehla.
V Messengeri ak posielam správy tak maximálne tak 4 potom už to nejde poslať, stráca sa text, nechodia mi prichadzajúce správy ak prepnem jedného chatujúceho človeka na iného tak to nepošlem žiadnu správu lebo nejde odoslať a stratí sa mi napísaný text. Skúšal som reštartovať mobil, reštarovať Messenger aj som ho odinštaloval v mobile je všetko aktuálne… Viete mi nejako poradiť? Myslite si že je to na reklamáciu mobilu?

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
na Váš dotaz jsem odpovídal zde. Toto vlákno tedy uzavírám, ať neřešíme jeden a ten samý problém paralelně na více místech najednou.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Júlia odpověděl před 1 měsíc

Dobrý deň,mám Xaomi 14T Pro a mám taký problém s messengerom,ak si nastavím  bulbiny a príde mi od jednej osoby viac správ a otvorím to konverzáciu a keď odpíšem a zavriem konverzáciu a aj chatovu hlavičku dám preč s plochy tak mi hneď nabehne počet správ aj keď ich mám prečítané a nemám tam žiadne neprecitane správy.Keď nemám zapnuté chatove hlavičky funguje všetko ako má.Dakujem.

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 měsíc

Dobrý den Júlio,
váš problém souvisí s nekompatibilitou Messengeru s HyperOS, případně s tím, jak systém spravuje oznámení a bubliny chatu. Tento problém se vyskytuje u některých uživatelů Xiaomi telefonů, zejména po přechodu na HyperOS.
Zkuste následující řešení:

  1. Vymazání mezipaměti a dat Messengeru:

    • Otevřete Nastavení → Aplikace → Správa aplikací → Messenger
    • Klepněte na Vymazat data → Vymazat mezipaměť
    • Restartujte telefon a zkuste znovu
  2. Přidání Messengeru do výjimek pro správu baterie:

    • Dlouze podržte prst na ikoně Messengeru → O aplikaci → Spořič baterie
    • Zvolte Žádné omezení
  3. Povolení všech oprávnění aplikace:

    • V Nastavení → Aplikace → Messenger → Oprávnění povolte všechna potřebná oprávnění
  4. Zkuste jiný režim zobrazení oznámení:

    • Otevřete Messenger → Klepněte na svůj profilový obrázek → Chatové hlavy → Vypněte a znovu zapněte
    • Pokud problém přetrvává, zkuste chatové hlavy vypnout úplně a používat klasická oznámení
  5. Nahlášení problému vývojářům:

    • Pokud ani jedno z výše uvedených řešení nepomůže, můžete nahlásit problém vývojářům Messengeru na e-mail android-support@fb.com

Zdá se, že jde o chybu Messengeru ve spojení s HyperOS, takže je možné, že Facebook tento problém opraví v některé z budoucích aktualizací. Doporučuji také zkontrolovat, zda máte nejnovější verzi aplikace.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Vaše odpověď

9 + 5 =

Xiaomi Buds 5 Pro

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!