Problém s "high water level in cleaning tray" na Xiaomi Robot Vacuum X20+EU
Dobrý deň, chceli by som sa spýtať, či máte skúsenosť s problematickým odčerpávaním vody z nádobky na čistenie mopov. Asi po 20+ použitiach, vysávač úplne prestal odčerpávať vodu, nádoba „dirty tank“ zostáva prázdna. Skúsili sme aj funkciu self cleaning, ale problém sa nevyriešil. Viete nám prosím poradiť ako postupovať?
ďakujeme za odpoveď
Dobrý den,
co jsem tak dohledával na internetu, výjimečně se tento problém může objevit. Bohužel jediným řešením bude v tomto případě reklamace. Nějaké řešení svépomocí jsem v tomto případě nenašel.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
zkontrolujte, zda nějaká část stanice není zanesená nečistotami. Pokud není, pak se bohužel jedná o chybu, kterou bude nutné řešit cestou reklamace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den, také jsem mel tento problém a vyřešil jsem ho tím, ze jsem poradně dovřel odpadní nádobu, musí to cvaknout.
Dobrý den,
děkuji Michalovi za praktickou připomínku. Ano, nesprávné připojení nádobky může být jedním z důvodů, proč vysavač hlásí tuto chybovou hlášku.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Ahoj, mám podobný problém. Už existuje na to nějaké řešení? Může s tím servis něco udělat?
Dobrý den,
na základě dostupných informací jsem zjistil, že podobné problémy se vyskytly i u modelu Xiaomi X10+. Uživatelé hlásili chybu „high water level in cleaning tray“, kdy stanice přestala odsávat vodu z čisticího zásobníku. V některých případech bylo řešením důkladné vyčištění čisticího zásobníku a zajištění správného usazení odpadní nádoby, která musí pevně „cvaknout“ na své místo.
Doporučuji tedy následující postup:
- Vyjměte čisticí zásobník: Opláchněte jej důkladně čistou vodou a osušte suchým hadříkem.
- Zkontrolujte odpadní nádobu: Ujistěte se, že je správně uzavřena a pevně zacvaknuta na svém místě.
- Vyčistěte stanici: Otřete vnitřek stanice suchým hadříkem, abyste odstranil případné nečistoty nebo zbytky vody.
Pokud tyto kroky problém nevyřeší, může se jednat o závadu, kterou bude nutné řešit prostřednictvím autorizovaného servisu. V takovém případě doporučuji kontaktovat prodejce a uplatnit reklamaci.
Přeji Vám, aby se problém podařilo co nejdříve vyřešit.
S pozdravem,
Karel Kilián
Zkuste v telefonu na aplikaci k ovládání robota dát self clean station. ono si to pročistí odsávání, mě to pomohlo a zase to funguje normálně.
Dobrý den,
děkuji za sdílení Vašeho řešení! Spuštění funkce Self Clean Station v aplikaci se zdá být jednoduchým a efektivním způsobem, jak pročistit systém odsávání. Pokud to pomohlo Vám, určitě to může být užitečný tip i pro ostatní uživatele, kteří se s tímto problémem potýkají.
Pokud by i po tomto kroku problém přetrvával, doporučil bych ještě zkontrolovat správné usazení odpadní nádoby a případně provést důkladnější manuální čištění stanice.
Přeji hezký den!
Karel Kilián
Allleee kdepaaaaak! Problém je ve špatném tesnění nádoby, nebo je nádoba tvarově zdeformována! Tohle by sa výstupní kontrole MI nemělo stát, je to selhání!
Dobrý den Dane,
máte své tvrzení nějak podložené? Kdyby byla nádobka zdeformovaná, tak se závada projeví hned a ne po více než dvaceti použitích.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravim, mam rovnaky problem. Takmer od zaciatkum. Skontoeloval som vsetko. Vyzera to na zle doliehanie nadoby na spinavu vodu na 2 gumi ky cez ktore vysava vzduch a cez deuhu taha vodu. Ak pocas cistenia mopov pridlacim rukou na nadobku, vodu vytiahne bez problemov. Pripadne pomoze zatazenie nadobky niecim. Ale ako sa pise vyssie, je to hamba.
Dobrý den Simone,
děkuji za sdílení Vaší zkušenosti. Pokud problém přetrvává od začátku a zjevně souvisí se špatným doléháním nádoby, pak se jedná o výrobní vadu. Je pochopitelné, že to může být nepříjemné, ale místo rozhořčení bych doporučil využít možnost reklamace – pokud je zařízení stále v záruce, měl by Vám prodejce nabídnout opravu nebo výměnu.
Pokud jste vysavač zakoupil přes internet, máte také právo na vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu, což může být rychlejší řešení, pokud je přístroj nový a závada se projevila hned od začátku.
Děkuji za Váš postřeh s přitlačením nádoby – může to být dočasné řešení, ale u nového produktu by něco takového nemělo být nutné.
Doporučuji tedy kontaktovat prodejce a uplatnit reklamaci.
Přeji, ať se problém podaří co nejrychleji vyřešit!
Karel Kilián