Problem s kamerou Mi home Camera360° 1080
Zdravím Vás mám problém s kamerou Mi home s.c. 360° 1080p. Establishing a safe connection 20% . Je to odzkoušeno na dvou produktech. Problém se projevuje až kolem 18:00 hodin a pak přetrvává. Přihlašuji se pomoci tel.značky Samsung na síti Tmobile. Modem na kterou je připojena kamera v domácnosti je od Vodafonu(upc) Compal CH7465VF.
Firmware na jedné kameře je je 3.5.1_0052 zde přetrvává problém (Establishing a safe connection 20%)
Na druhé je povýšen na poslední verzi 4.0.9_0426 a zde je problém (preparing to play 91% ) Prosím o řešení děkuji.Jinak vše je super kamera má dobré vlastnosti , jen to kazí připojení.S pozdravem Pavel
Dobrý den,
zkusil bych vytvořit hotspot z nějakého telefonu se stejným názvem a heslem Wi-Fi, k jaké jsou připojené kamery. Pak vypněte Wi-Fi router a vyčkejte, až se kamery připojí k hotspotu. Pokud bude vše fungovat, pak je jasné, že je problém někde na trase: v routeru, v modemu, nebo u operátora.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Tak já mohu s klidem říct, že mám stejný problém a nebude to ani routerem ani ničím jiným..na stejné síti mi běží další 4 kamery od Xiaomi a bez problémů..jen mi home security camera ..ta s tím magnetickým držákem má neustále problémy s připojením…není to ani vzdáleností, jelikož hned vedle ni jsou další dvě, tudíž jde na 99% o software chybu přímo i kamery… zvažují vrácení..to restartování kamery je vážně otravné.
Dobrý den,
zkuste kameru připojit přes silnější napájecí adaptér. Pokud to nepomůže, je to jednoznačně na reklamaci (i když na reklamaci by to bylo i tak, pokud ji původní adaptér neutáhne v nočním režimu).
Přeji hezký den.
Karel Kilián