Problém s nabíjením

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: MiProblém s nabíjením
Radek Henčl zeptal se před 6 roky

Dobrý den,
když mobil zapojím do nabíječky, tak se na pár sekund nabíjí, ale pak se nabíjení přeruší. Zatím jediný způsob, na který jsem přišel, je neefektivní, dá se nabíjet pouze když je mobil vypnutý a nabíjí se neskutečně pomalu s neustálým přerušováním (asi 20 % za 2 hodiny). Sluchátka, které zapojuji s redukcí přes stejný port jako nabíječku, fungují dobře. U zapojených sluchátek nedochází k žádnému přerušování či vypojování.
Mobil: Xiaomi Mi A2
PS: Nedávno jsem mobil aktualizoval na Android 9, ale nemyslím si, že to má co dočinění 

28 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
vzhledem k tomu, že telefon není tak starý, netipoval bych na problém s baterií (byť i to se může stát). Ale v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu – buď baterie, nebo nabíjecí okruh. S tou doporučuji obrátit se na servis.
Karel Kilián

Radek Henčl odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
učinil jsem tak, jak jste mi poradi ohledně továrního resetu, ale i přes to problém přetrvává. Ale i tak vám děkuji za odpověď.

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
v tom případě bych to viděl na reklamaci. Může to být vadná nabíječka, kabel, elektronika i baterie. Rozhodně bych s tím neváhal.
Karel Kilián

Adam T odpověděl před 6 roky

Dobrý den, 
mohu se zeptat, zda jste problém vyřešil? Stalo se mi něco podobného (mám tedy Redmi 5 Plus) a nemyslím si, že by byla vada v nabíjecím okruhu. Na podobný problém jsem narazil i zde: https://www.miuios.cz/problem-s-nabijenim-stridave-se-odpojuje-a-zapojuje-16563 , kde bylo řečeno, že se problém po následující aktualizaci vyřešil.
 
Děkuji za odpověď,
Adam Těšina

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
zda jde o chybu softwaru zjistíte poměrně jednoduše. Proveďte zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis.
Kdyby to byla chyba aktualizace, tak to neřešíte jen Vy, ale stovky, možná tisíce dalších uživatelů.
Karel Kilián

Adam odpověděl před 5 roky

dík
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
není zač, rádo se stalo.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Martin Nosek odpověděl před 5 roky

Dobrý den, já mám podobný problém. Mám telefon Xiaomi Mi 9 LTE, mám ho již rok a do této doby jsem byl maximálně spokojený. Jenže předvčerejškem jsem si ho chtěl nabít a smartphone na nabíječku nereagoval. Obával jsem se tedy, že si už smartphone nenabiji, a že budu bez telefonu. Jenže pak jsem zjistil, že mobil se začne nabíjet, když je vypnutý nebo, když ho vypnu, zapojím nabíječku a zase zapnu. Tento proces se mi však nelíbí a rád bych, kdyby to bylo normální jako dřív. Mám také vyzkoušet tovární reset nebo co jiného mohu udělat? Děkuji za odpověď.

Tereza Veselá odpověděl před 5 roky

Dobrý den, také mám podobný problém. Mám telefon Xiaomi redmi note 5A a když připojím nabíječku telefon se nabíjí dost pomalu. 
Děkuji předem za odpověď.

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
@Martin Nosek
ano, v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis.
@Tereza Veselá
Ve Vašem případě bych si s ohledem na stáří tohoto modelu tipnul spíše na odcházející baterku. Pomalé nabíjení je jeden z častých průvodních jevů. Pro jistotu bych ale zvolil stejný postup, jako jsem navrhl panu Noskovi.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Martin Nosek odpověděl před 5 roky

Dobrý den, děkuji za vaši radu. Obnovu do továrního nastavení jsem provedl a bohůmžel problém přetrvává, takže je to jasné. 🙁 Možná by se s tím dalo žít, ale smartphone mám ještě v záruce, takže toho využiji. Děkuji.
Přeji hezký den.
S pozdravem
Nosek M.

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
tak to bych rozhodně neváhal a reklamoval.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jan Voda odpověděl před 3 roky

Dobrý den dnes jsem telefon Xiaomi redmi  note 9 pro zapojil do nabijecky a asi sekundu se nabíjel pak přestal následně začal a tak pořád dokola. Telefon je asi půl roku starý. Co byste doporučil v mém případě?
Předem děkuji za odpověď.

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
zkuste jiný nabíjecí adaptér. Můžete také zkusit, jak se telefon bude chovat při připojení kabelem k USB portu počítače.
Pokud problém přetrvá, zkuste jiný nabíjecí kabel.
Pokud ani pak problémy neustanou, obávám se, že bude problém v nabíjecím okruhu telefonu, nebo v baterii.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Nadlajbi Pekelny odpověděl před 3 roky

Zdravim, mam obdobny problem, ale ne tak zavazny. Standartni nabijeni funguje normalne, ale kdyz telefon pripojim na nabijeni v aute, tak se nabijeni v par vterinovych intervalech prerusuje. Problem je pak i s pripojenim k androidauto.

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
no, podle toho popisu bych hledal problém v kabelu, který máte v autě, nebo v konektoru, ze kterého telefon nabíjíte.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

TV odpověděl před 3 roky

Xiaomi 11T – taktéž se mi v autě v cyklech cca co 2 vteřiny nabíjení odpojí, pak zase připojí. Andoid auto tak ani nemá šanci spustit. Jiné telefony s nabíjením nemají problém. Podezřívám rychlé nabíjení, ale jeho vypnutí jsem v telefonu nenašel. MI9 které by taktéž mělo podporovat rychlé nabíjení se nabíjí normálně. Vyzkoušeno s různými kabely – cca s 10kusy. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
pokud se to děje pouze na nabíječce v autě, zaměřil bych se na nabíjecí adaptér. Nemusí být kompatibilní s tímto modelem telefonu. V případě, že s klasickou nabíječkou problém není, je to takřka jistota.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Kateřina Horáková odpověděl před 2 roky

Dobrý den, 
i já mám stejný problém. Jeden den vše fungovalo normálně a druhý den už mi telefon (Redmi 8 pro) nereagoval na nabíječku. Vyzkoušela jsem i jiné USB kabely, bezvýsledně. Zkusila jsem i obnovit systém, opět bezvýsledně. Telefon je nyní několik dní v servisu, kde nemohou zjistit čím by to mohlo být. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
podle popisu to bude téměř jistě hardwarová závada. Buď je problém v nabíjecím konektoru, nabíjecím okruhu, nebo baterii. S ohledem na to, že se jedná o bezmála čtyři roky starý model telefonu bych si osobně tipnul na závadu baterie.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

7 + 18 =

Sledujte nás na Telegramu

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!