problem-s-parovanim-amazfit-gts-2

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Ostatníproblem-s-parovanim-amazfit-gts-2
Filip zeptal se před 4 roky

Dobrý den,    rád bych se zeptal, jak mám vyřešit problém s novými hodinkami GTS 2. Po spárování smartphonu (iPhone 12 Pro MAX) s hodinkami dojde ke korektnímu spojení a bez problémů mohu přes hodinky telefonovat, prohlížet appku Zepp i sledovat notifikace. Jakmile však hodinky sundám přes noc z ruky, druhý den se již nespáruje s bluetooth telefonu (funkční pouze telefonování přes hodinky) a tím pádem se nezobrazují notifikace ani nelze připojit k aplikaci Zepp. Po resetu bluetooth na hodinkách zase vše v pořádku. Má otázka zní, zda je to vada hodinek nebo SW, který opraví update.   Ještě doplňující informace, hodinky se tváří jako 2 separátní zařízení v seznamu bluetooth dostupných přístrojů (pravděpodobně kvůli telefonování přes hodinky). Výše popsaná chyba nastává ve chvíli, kdy se nepřipojí obě zařízení k telefonu.  
Děkuji za radu, FS

10 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
zatím nikdo další problémy s těmito hodinkami a jakýmkoli iPhonem nehlásil. Obávám se tedy, že buď jste měl smůlu na vadný kus, nebo je něco v nepořádku s telefonem. Doporučím tedy reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Xy odpověděl před 4 roky

http://Ja mám ten istý problém, bluetooth sa mi ako keby vypína keď ich nemam na ruke a tým pádom mi nenacita ani počasie, dokonca mi vtedy aj zlý čas ukazuje na hodinkách.

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
tak pokud se Vám vypíná Bluetooth na telefonu, pak je něco špatně s telefonem. V takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Filip Suchomel odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
u mne problém vyřešen updatem SW hodinek.
FS

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Martin B. odpověděl před 4 roky

Zdravím, priateľka má ten istý problém (Iphone 8 plus), hodinky pripojí cez Bluetooth všetko v poriadku a ba druhý deň jej už nechodia notifikácie keď jej niekto vola. Musí opätovne spárovať hodinky s telefónom každý deň … 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
v tom případě bych doporučil otestovat hodinky s jiným telefonem.

  • Pokud se bude dít to samé, pak je patrně nějaký problém v hodinkách – patrně v Bluetooth modulu.
  • Pokud s jiným telefonem budou fungovat bez problémů, pak je patrně nějaký problém v tom iPhonu.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
je možné, že telefon má problémy s udržením Bluetooth připojení s hodinkami. Pak je otázkou, zda je za tím problémem software, nebo hardware.
V takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jaroslav odpověděl před 5 měsíců

Mám Amazfit GTS 2 a hodinky sa mi tiež každý deň odpoja a musím ich ručne pripájať. Telefón je Xiaomi 12T PRO.

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 měsíců

Dobrý den,
zkuste nastavit aplikaci Zepp dle našeho návodu HyperOS tipy a triky: Jak nastavit aplikaci, aby ji systém neukončil? Mohlo by to pomoct.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

1 + 6 =

Redmi Note 14 Pro+ 5G

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!