Problém s párováním MI HOME CAMERA
Dobrý den, poridili jsme si kameru Mi 360. Bohužel nejde spatovat s naším novým routerem TP link. Se starým nebyl probléma kamera fungovala.
Dobrý den,
nejsem si jist, jak přesně vypadá aktuální situace. Kamera byla připojena přes nějaký starý router a ten jste vyměnili za nový? Pokud nový router nemá stejný název Wi-Fi (SSID) a přístupové heslo, pak se kamera nemá jak připojit – stále bude hledat starý router. Jedinou možností bude obnovení kamery do továrního nastavení a následně nové párování s aplikací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Kameru jsme samozřejmě resetovali, jinak by nebylo možné parovat. Ostatní spotřebiče spolupráci s nový routerem , dokonce i jiná Xiomi kamera se normálně připojila,jen tato konkrétní ne.
Dobrý den,
možná zkuste nastavit na nějakém telefonu Wi-Fi hotspot se stejným názvem sítě a heslem, jako má Váš Wi-Fi router. Následně Wi-Fi router vypněte a zkuste kameru zprovoznit přes tento hotspot. Pokud to nepůjde, je patrně nějaký problém v kameře.
Jestliže se to povede, pak vypněte hotspot a zapněte router. Pokud by se kamera nepřipojila, pak by to znamenalo, že je nějaký problém v nastavení Wi-Fi routeru.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, koupil jsem si kameru C400 a mám úplně tentýž problém. Při párování na mě vyskočí „Vyberte wi-fi síť“, ale ta se na mobilu neukáže. Ukáže se jen sousedovo. Máme 5G router TP Link Archer 2 roky starý. Není to zas taková novinka, fungovat by to mělo. Nejde ale. Není problém v kameře. Zkoušel jsem 3 kusy. Tak nějak jsem dospěl k zkušenosti, že wi-fi versus kamery je velmi složitá problematika.
Dobrý den,
i v tomto případě bych doporučil zkusit nastavit na nějakém telefonu Wi-Fi hotspot se stejným názvem sítě a heslem, jako má Váš Wi-Fi router. Následně Wi-Fi router vypněte a zkuste kameru zprovoznit přes tento hotspot. Pokud to nepůjde, je buď problém v kameře, nebo v názvu sítě.
Jestliže se to povede, pak vypněte hotspot a zapněte router. Pokud by se kamera nepřipojila, pak by to znamenalo, že je nějaký problém v nastavení Wi-Fi routeru.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den a děkuji za radu. Taky si myslím, že zrada je v nastavení wi-fi routeru. Já mám problémy i s kamerami Hikvision na baráku. Vtipné ale je, že snad na každé krabici, kterou jsem rozbaloval (kamery, router, rekordér) byla informace plug and play, ale plug and play nebylo snad u ničeho
Pohraju si s tím. Díky a mějte se. Petr R.
Dobrý den,
ono stačí, aby poskytovatel internetového připojení blokoval port, přes který kamera komunikuje s cloudem, a je vymalováno. Právě tím testem s hotspotem máte šanci to odhalit a případně se pak u poskytovatele dožadovat odblokování.
Přeji hezký den.
Karel Kilián