Problém s připojení robot vacuum s20
Dobrý den,
vysavač uklízí naprosto perfektně. Máme nastavenou mapu i zóny.
Bohužel, pokud je robot na nabíječce a chceme spustit úklid, mapa se nenačítá.
Po zahájení úklidu se mapa načte. Někdy po 5 minutách, někdy po 20.
Robot stále hlasí problém s připojením.
chtěla bych se zeptat, zda tomu lze nějak předejít, nebo pomoci s rychlejším připojením k mapě.
děkuji, Vilímová
Dobrý den, paní Vilímová,
rozumím tomu, že i když vysavač Xiaomi Robot Vacuum S20 dobře uklízí, problém s připojením a zpožděným načítáním mapy může být nepříjemný. Tento problém může být způsoben několika faktory, a rád Vám nabídnu několik tipů, které by mohly pomoci:
- Zkontrolujte sílu Wi-Fi signálu v místě nabíjecí stanice. Pokud je signál Wi-Fi slabší, může docházet k problémům s připojením. Zkuste přesunout nabíjecí stanici tak, aby byl signál silnější, případně vyzkoušejte umístit opakovač Wi-Fi signálu do blízkosti nabíjecí stanice.
- Resetujte Wi-Fi připojení vysavače. V aplikaci Mi Home můžete odstranit aktuální zařízení a přidat jej znovu. Tento krok může obnovit stabilní připojení a vyřešit potíže s načítáním mapy.
- Přiblížení vysavače k routeru na zkoušku. Pokud vysavač začne rychleji načítat mapu při lepším signálu, bude potřeba optimalizovat pokrytí Wi-Fi ve vaší domácnosti.
Pokud žádný z těchto kroků nepomůže, může se jednat o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li vysavač v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Doufám, že některý z těchto kroků pomůže zlepšit rychlost načítání mapy a stabilitu připojení.
Přeji Vám krásný den a bezproblémový úklid!
S pozdravem,
Karel Kilián